Joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun?
Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?
Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.
Kommentit (156)
ohravelliä kun tuppaa juomaan.
Ohravelliä juo paljon, ja puklauttelee sitten kovasti.
Vellin kanssa kelpaa vain HK:n nakit.
Mistä löytyisi Enskalle sopivat viimeinen askel- sandaalit?
meidän Paavo sai viime jouluna pukilta baby born nuken, mutta ei halua leikkiä sillä.
Ensi jouluksi toivoisi barbara nukkea, ja on perustellut sillä, että barbara nuken voi kätevästi ottaa lomamatkalle mukaan.
Olisiko barbara nukke kehittävä lelu Paavolle?
kumpi vaippa istuisi paremmin Laurin pepulle, Active drink vai Go & Flirt vaipat?
miehelle EI SAA antaa HK:n nakkeja!!! Niissä on ihan liikaa natriumglutamaattia ja flavannodeja. Meillä annetaan Arskalle vain soijanakkeja ja maissinaksuja. Ei lisäaineita sanon minä. Sandaaliasiassa en taida osata auttaa, kun olen antanut Arskan kulkea vallan paljain varpain - ollaan aikas luomuperhe nimittäin.
ohravelliä kun tuppaa juomaan.
Ohravelliä juo paljon, ja puklauttelee sitten kovasti.
Vellin kanssa kelpaa vain HK:n nakit.Mistä löytyisi Enskalle sopivat viimeinen askel- sandaalit?
suostuteltua parturiin vai leikkaatteko itse hiukset? Meillä ei toi Kalle vaan suostu siihen parturin tuoliin vaikka millä lahjois! Viimeksikin yhdessä käytiin ensin ostamassa koppa kolmosta ja Lollo -puuhalehti että istuisi sitten kiltisti hiusten leikkuun ajan, mutta ei! Hirveän metelin nosti kun tajusi mitä yritetään. Ei sitten millään anna minunkaan kotona leikata hiuksia, ne roikkuu nyt tuolla lapaluiden tasolla. Ponnarille onneksi antaa sitoa aamuisin ettei roiku silmillä.
Kuulemma kavereiden 35-vuotiaat on antaneet jo kivasti leikata tukkansa, mutta tuo vaan ei suostu. Yritin maanitella että sitten näyttäisi yhtä vanhalta kuin naapurin Kaitsu, mutta ei sekään auttanut. No olkoon sitten, pitäköön lettinsä!
Just tollasta se on usein meilläkin mitä täällä on tullut esille; pullosta vieroittaminen ei meinaa oikein onnistua ja vessassa ei maltettais yhtään keskittyä siihen minne pissa menee kun on niin kiire taas touhuamaan.
Meidän Risto on motorisesti hyvin kehittynyt, mut puheen kehitys on selvästi jäljessä. Mä yritän kovasti kannustaa häntä käyttämään sanoja ja mudostamaan lauseita, mut Risto lähinnä ähkii ja murahtelee. Pari sanaa sanoo, kuten "anna" ja "auto". Onko normaalia vielä 30-vuotiaalta? Milloin teidän miehet on oppineet puhumaan?
että kyllä meillä naisilla riittää juttua miehistä kun vauhtiin vaan pääsee. Kiva kuulla muiden kokemuksia ja vertailla niitä omiin. Kyllä mullakin mieskuume taas nousee vaikka on täys työ tuon nykyisenkin miehen kanssa. Mut täytyyhän sille kaveri saada. Pianhan taas aukeaa ne miesten tarhat, tiedättehän ne ravintoloiden edessä olevat aidatut alueet joissa temmeltää orpoja miehiä. Täytyy katsoa jos sieltä löytyisi joku terveen näköinen kaveri meidän esikoismiehelle.
Eli miten paljon vietätte laatuaikaa lasten kanssa ilman miestä?
Ja missä mies on hoidossa sillä aikaa?
Kuinka pitkäksi aikaa olette uskaltaneet jättää miehen hoitoon ettei tule ero ahdistusta?
Jälleenmyyntiarvokin on niin hyvä.
Mä vertailin Ticket to hell haalaria ja Molo-haalaria mutta päädyttiin sitten kuitenkin Miniman haalariin koska oli vähän naftimpaa mitoitusta. Toi meidän Jukka on hieman pienikokoinen vain 178cm pitkä. Vaikka se syö kyllä hyvin ja säännöllisesti tuppaa jopa syömään yölläkin vielä. Mutta tuntuu ettei se vaan kasva pituutta. Mahaa sillä kyllä on ja olenkin miettinyt että onko liian varhain ruveta säännöstelemään syömisiä 34v ikäiseltä. Lisäksi joku harrastus voisi olla kiva kun se on aika yksinäinen, ei sillä ole ketään kaveria. Se on vielä kotihoidossa. Aika vähän siltä tulee sanojakin vielä, ihan paria sanaa sanoo per/pvä ja olenkin ajatellut että jos hankkisi sille kaveriksi sen pikkukakkosen niin voisi aueta ne sanahanat. Mitä mieltä olette? Mä kyllä pelkään että Jukalla on joku kehitysviivästymä se on niin mammanpoika.
et monen mielestä kyseenalainen kasvatuskeino mut itse oon kyl antanu joskus piparia palkinnoks kun on ollu kiltti tai tehny hyvin
Meillä on mies siinä iässä että koko ajan vaan laittaa tukkaa ja vaihtaa vaatteita.
Sit pitäis päästä kaverien kanssa ulos. Tottakai saa mennä jos kännykkä on mukana ja muistaa ilmottaa koska tulee.
Meillä on vaan ongelma noitten kaverien kans kun vaimottomien kavereiden kans saa sit kaikkee tyhmää päähän.
Mites muilla? Ootteko joutuneet rajottaan kavereita?
jossa on tuolina ralliauto.
Eikös kaikki pojat tykkäää "päristellä" sellaisessa autossa, jos vaikka parturi saisi leikattua vaivihkaa hiuksetkin.
Tai saisikohan niin jotkin valjaat, ettei pääse rimpuilemaan tuolista tai siis autosta pois.
suostuteltua parturiin vai leikkaatteko itse hiukset? Meillä ei toi Kalle vaan suostu siihen parturin tuoliin vaikka millä lahjois!
Kaipasinkin jo tätä, kun nauroi sille "mieheni putosi sohvalta" -ketjulle.
Eli miten paljon vietätte laatuaikaa lasten kanssa ilman miestä?
Ja missä mies on hoidossa sillä aikaa?
Kuinka pitkäksi aikaa olette uskaltaneet jättää miehen hoitoon ettei tule ero ahdistusta?
, jolloin voimme sitten lasten kanssa viettää laatuaikaa yhdessä.
mistä ootte löytäneet Stikken Röf Röf tuoleja, joihin saisi 180 senttisen mahtumaan?
Turvakaarikin pitäisi olla aika iso, että mahastaan siihen mahtuisi.
Missä iässä sormiruokaa? Nakkeja ja lenkkimakkaraako ?
Meidän Väiskiä pitäisi alkaa vierottamaan iltaisesta ruskeasta pullosta.
Mikä olisi sopiva kaljankorvike? Nan siideriä?
Vaippojakin on vähän vaikea löytää, kun pitäisi olla kokoa 6xl, eli 90-105 kg.
Sopiva sitterikin olisi kiva, niin pysyisi pikku-ukko iltaisin paikoillaan.
Päiväpeitteen olen levittänyt olkkarin lattialle, tykkää siinä pötkötellä ja jokellella ruokaa laittaessani.
180 cm potkuhousuja kaipaisin myös, kun Väiskin jalat tuppaavat muuten palelemaan öisin, ja pöksyt valahtamaan jalasta.
t- Väiskin äippä