Joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun?
Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?
Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.
Kommentit (156)
Siis mä en kertakaikkiaan ymmärrä mihin terävään kiveen se sen on saanu osumaan. Mutta arvon rouvat, millä ihmeellä saa reinotecin polven siististi paikattua??? Vai onko kokemusta reklamaatiosta? Kyllä nyt ottaa pattiin kun ei tuon vertaa kestä. Kyllä on reinotecin laatu laskenu.Taidan ostaa ensi kevääksi kasapilin jos kestäis paremmin.
Ei tartte miettiä noita välikausijuttuja...tai sotkuja. Meillä isukki tuo kuraa sisään joka kerta, mutta kesällä hää saa peuhata ja pomppia vaikka tossa trampoliinissa alasti....On se sellanen villiviikari..kirmailee niityillä ilman rihmankiertämää kukkaseppele päässä. Ihana ja lupsakka tapaus!
Juuri ystävättärelleni kehuin miten meillä on kaikille välikausivaatteet jo hankittuna. En edes tajunnut miksi hän pyöritteli silmiään kun näki isän tulevan tenavien kanssa pihaan päällään liian pieni Ponssen puku.
Nyt vasta tajusin,että eihän meidän Kerkolla tosiaankaan ole välikausiasua. Mistähän saisi välikausiasuja ale-hintaan? Mä en tosiaankaan raaski ostaa reinoteccia kun ne ei kestä montaa viikkoa. Vedenpitävä on pakko olla, kun tykkää telmiä maastossa Ja täällä on niin paljon suo-alueita.
Ja joo Kerkko saa olla yksin ulkona, saa lähteä pois kotipihastakin. Hommattiin toissa vuonna gps-tutka panta ja se helpottaa paljon. Näen aina omassa puhelimessa olevasta kartasta missä se taas kulkee. Tarvittaessa voi rajata alaueenkin, puhelin hälyyttää jos raja ylittyy. Hirmu kätevää. Suositten!
taidan hommata meidän Ylermille myös paikantimen, On vaikeaa kun pitää kokoajan vahtia missä mies luuraa. Onko autotallissa vai naapurin Leksan pihalla oluella. Onneksi työasut tulee työpaikan kautta ja Laitoston puvut on kestäviä. Haalarien kanssa on myös hiukan ongelmaa kun ei se pomo suostu kuivattamaan niitä. Tosi hankalaa kun pitää itse mennä työpaikalle katsomaan, että Ylermi on ripustanut haalarit kuivumaan : /. samalla sitten voin kuylä varmistaa, että lounaaksi syö salaattia eikä tilaa mitään pitsaa.
kun kasvaa ulos noista sellaseen tahtiin. Mahasta kinnaa ja sit on valittanut päänsärkyä kun olikin liian tiukka haarovälistä. TÄytyy kyllä olla varvainen...
mites teillä kasvukäyrät menee... meillä neuvolassa tuli sanomista kun on nyt 182 cm ja 98 kg. Pitäs kuulemma liikuntaa lisätä, mut eihän sitä ruoan määrää voi laskeekaan kun tarvitsevat energiaa miehisten lihasten kasvattamiseen.
meidän ukolle sellasen karvareuhkan. No eipä millään olis halunnu pitää niitä läppiä leuan alta kiinni vaan olis nostanut ne sinne päälaelle. Kyllä oli hyvä valitna kun kerholaiset teki retken Tahkolle. Soittelin sit vähän niille vetäjille sitten perää ja varmistelin että varmasti katsovat että läpät on kunnolla leuan alta kiinni, kun niin helposti tulee vaivaa kurkkuun (kuorsausta ym.) jos saa kylmää.
jos ei saa ´kaljaa??? Ärsyttää, kun ne laitetaan kuitenkin sinne aika lähelle kassaa, niin ettei pääse livahtamaan niiden ohi. Vaikka kuinka olen yrittänyt meidän iskälle antaa kaupassa jotain pientä thetävää, ettei huomaisi kaljaa, mutta yleensä aina huomaa
mua on alkanu vähän tympästä ku mun mies ei osta omilla rahoillaan tarvittavia välikausi ym. kamppeita. Vetoaa vaan siihen et ku mä oon äiti ni mun pitää ostaa ja kun ostan lapsillekin. Miehellä on parempi palkkakin ku mulla ni ois sillä varaa kyllä. Kavereilta en oo hoksinu kysyä et miten ne hoitaa miehen vaatteiden hankinnan. Miten teillä, joudutteko ostamaan omilla rahoilla miestenne reinotekit ja muut?
kannattaa ihan vaan jättää huomiotta vaikka huuto ois kuinka kovaa. Kiusallistahan se on, varsinkin jos mies on isokokoinen ja tukkii käytävän lattialle heittäytyessään. Kyllä ne yleensä siitä ihan vapaaehtoisesti nousee kun huomaamavat että joutuvat muuten tulemaan kävellen perässä. Väsynyttä miestä ei myöskään kannata ottaa mukaan ollenkaan.
Meillä myös lahjominen toimii hyvin, eli lähinnä muistuttelen miestä illan lätkäpelistä ym. mitä nyt sattuukaan telkkarista tulemaan ja että saa sitten katsoa vähän normaalia myöhempään tai mennä vaikka jonkun kaverin luo katsomaan jos jaksaa olla kaupassa kiltisti.
Millaista viikkorahaa muuten annatte miehillenne? Meillä on ollut vähän ongelmana kun tuo Reijo ei oikein osaa vastuullisesti niitä rahojaan käyttää; anna yleensä lauantaina jonkun verran (riippuu ihan siitä miten hyvin mies on käyttäytynyt menneellä viikolla, meillä ne viikkorahatkin on ansaittava!) ja ukko heittää aina melkein kaiken pajatsoon veikkaukselle ja itkee sitten kun ei sitä kaljarahaa jäänytkään. Miten ihmeessä opetan sille järkevää rahankäyttöä??
succiksia valipuvun alla. Kaikkein parhaat käytössä!
Meillä on kans ongelmana, ettei mies osaa huolehtia rahoistaan ja laskea että saa niillä kaljaa JA karkkia JA autolehden JA kiekkomatsiin lipun, vaan ostaa kaikkea turhaa. Miten isommat ostokset, esim pleikkarin peli? Säästääkö mies viikkorahoistaan vai ostatteko jonain bonuksena?
kannattaa ihan vaan jättää huomiotta vaikka huuto ois kuinka kovaa. Kiusallistahan se on, varsinkin jos mies on isokokoinen ja tukkii käytävän lattialle heittäytyessään. Kyllä ne yleensä siitä ihan vapaaehtoisesti nousee kun huomaamavat että joutuvat muuten tulemaan kävellen perässä. Väsynyttä miestä ei myöskään kannata ottaa mukaan ollenkaan.
Meillä myös lahjominen toimii hyvin, eli lähinnä muistuttelen miestä illan lätkäpelistä ym. mitä nyt sattuukaan telkkarista tulemaan ja että saa sitten katsoa vähän normaalia myöhempään tai mennä vaikka jonkun kaverin luo katsomaan jos jaksaa olla kaupassa kiltisti.Millaista viikkorahaa muuten annatte miehillenne? Meillä on ollut vähän ongelmana kun tuo Reijo ei oikein osaa vastuullisesti niitä rahojaan käyttää; anna yleensä lauantaina jonkun verran (riippuu ihan siitä miten hyvin mies on käyttäytynyt menneellä viikolla, meillä ne viikkorahatkin on ansaittava!) ja ukko heittää aina melkein kaiken pajatsoon veikkaukselle ja itkee sitten kun ei sitä kaljarahaa jäänytkään. Miten ihmeessä opetan sille järkevää rahankäyttöä??
Laittakaa hakuun "ihqutuksia Tepon vaatekaapista".
Sekä sisä- että ulkovaatetta, koot 186-190. Hyväkuntoisia ovat kaikki, kun mies vaihtaa uuteen työpaikkaan, niin haluaa nyt "Ison pojan vaatteita" eikä vanhat oikein kelpaa.
Esim kesäksi löytyis uudenveroinen Reinon vetskatakki-chinoshousu-tennissukka-sandaali-puku. Vetoketju selässä ja "luukku", niin on helppo käydä vessassakin riisumatta.
uuno on kotihoidossa,kun tuolla perhepäivähoidossa pukivat aina sille kurahousut vaikka sanoin ettei tuon lassiekoiratekkin päälle tarvii..ja meni sitten hoitajien kanssa niin sukset ristiin että jouduin lopettaa työt kokonaan ja hoivaan uunoa kotona,päiväkotiin en vielä pistä kun vasta 51-vee uuno ja ei siellä kyllä pärjää..
Kakkoshaalarina on tuo hullareitten 199cm tikket puku,on niin makee sinapin väri siinä että..itse en hullareille päässyt,mutta onneksi huutonetissä joku luopu tuosta vain 198e hintaan..
mitä sitten vaikkei enää kotihoidontukea saakkaan, mutta kyllä pitää miehen parasta ajatella.
me asutaan keskieuroopassa ja ukko siis täältä ja meillä on ollut ihan hirveet perheriidat tosta haalari vai takki-housu yhdistelmä. Kertokaa vinkkejä miten saisin käännyettyä hallarimalliin, varsinkin nyt tarvitsisin myös tukea kuravatteiden pukemiseen, kun on niin sottanen toi meidän piha. Olisiko ketään Sveitsistä, jos vaikka perustettais "Haalarit ukoillemme /suomalaiset naiset Sveitsissä yhdistys. Ja hemetti, täällä ei saa kotihoidontukeakaan.
Huomaa kyl, et tääl on vaik kuin paljo teitä kotihoidontuella mällääviä vanhoja kääkköjä! Meil ei siiz toziaankaan tuliz kuuloonkaan jotku Reinotekit ja Lasset. Meil Tinppa (28) on niin tyylitietonen, et sille ei kelpaa niin räikeet värit... Täytyyhän toki välikausipuvuissakin olla aikuismaisemmat kuosit. Mäkin oon NIIN täynnä niitä raitoja ja pastellisävyjä... Mixei vois samalla ostaa jotain trendikkäämpää, kun kuitenkin aina joskus joutuu itsekin näyttäytymään miehen vierellä?!! Haloo!
Musta on siiz ihan ehottoman MUST ne armyvihreet Perätukun vaatteet. Ne on kyl zikakalliitakin, mut hei, kerranhan tääl eletään. Mulle ainaki on tosi tärkeetä, et kaupassa vastaantulijat pysähtyy ihasteleen ku oon pukenu miehen nii tyylikkääx ja erilaisex. Perätukusta saa nyt tänä vuonna niitä henkselittömiäki housuja, jotka lököttää ihanasti haaruksista. Taskuista lähtee semmoset ihqut kettingit. Meil on niit kolmet: yhet päällä, yhet pesussa ja yhet vara-. Niitä pillimallisiaki oon miettiny, mut Tinpan jalka (koko 47) ei ehkä mahtuis niist lahkeensuista.
Jos mä asuisin siel Sveitsissä, mä en tosiaan ees haaveilis suomalaisten tylsistä haalareista. Siel on kuitenki paikallisille miehille sopivia malleja, farkkua ja ruutuflanellia? Vitzit ku pääsis itekki sinne joskus shoppaileeeee....!!!
Mä sit kaipaisin noihin välikausiasuihinkin kunnon uusretku kuoseja, mut ei tahro löytyä. Aina vaan mutaa ja vaaleensinistä! Olis muutama norsukuosinen tai jotain sinnepäin.
Vinkatkaa, mistä noita löytäis, pitäiskö tilata jostain norjan retkupuodista.
kuivauskaappia firman ala-aulaan. Markku möyrii työmatkalla milloin missäkin ojassa ja haalari on usein läpimärkä. Kun sitä ei saa kuivaksi, joutuu hän tulemaan sillä märällä haalarilla kotiin. Varmaan sama ongelma monella muullakin?
Kiitos illan nauruista!
Ihan tolkuttoman kalliita ovat nuo Haglöfsin kuravaatteet! Onhan siinä toki mussukan terveydestä kyse, ja hyvälaatuisia ovat tommoset tekniset välikausipuvut. Haalaria ei enää suostu pitämän, joten on saanut kaksiosaisen. Ei jaksa kuunnella sitä kitinää, jos ei satu mieleiset kurikset.
Sitten pitää olla myös välikausikengät ja niitäkin monet, kun ei voi lenkkareissa pelkästään kulkea. Kamalan kallista! Eikä tolle tuu ees mitään kelan lisiä, joilla voisi pukuhankintoja kustantaa.
Miten te muut ootte saanu rahat kokoon näitä miehen pukuhankintoja varten? Isovanhemmatkaan ei enää jeesaa, kun ovat kuolleet aikapäiviä sitten.