Joko olette valinneet miehellenne kevätpuvun?
Valitsitteko kaksiosaisen vai haalarimallin?
Me ostettiin se haalarimalli,ettei ole selkä paljaana kun hiekkalaatikolla möyrii tuo miehen vonkale...koko oli 198 cm.
Kommentit (156)
Minä ainakin aion ostaa semmoisen kaksiosaisen puvun, koska kunhan ilmat tästä lämpenee niin aion yrittää taas alkaa opettamaan miestä päiväkuivaksi. On paljon helpompaa pissattaa miestä pihalla, kun on takki ja housut erikseen. Kesällähän se vasta sitten onkin tosi helppoa, kun mies voi juosta ulkona peppu paljaana, kun on lämmintä ja lirauttaa mihin vaan!
juhliin? Siskon häät tulossa ja olis kiva pukea mies tilaisuuteen sopivalla tavalla. en vaan löydä mistään tarpeeksi isoa haalaria jossa olis paita, liivi ja suorathousut samassa ja vetskari takana. Entä voiko teidän mielestänne keväthäissä käyttää kyläilyhaalaria joissa vähän kulumaa polvien kohdalla vai pitäiskö olla joku siistimpi takki esim. duffeli?
Meillä ei miehen työnantaja osannut kuivattaa kallista haalaria oikein ja meni pilalle. Siitä lähtien olen vetänyt sille kurikset joka aamu töihin. Onhan se aamuisin äreä ja selvästi 40-kympin uhmaikää tulossa, mutta kerään hymynaama-merkkejä sille. Viidestä iloisesta kasvoista sitten saa. Sitä.
Mulla on huuto.netissä myynnissä miehen vaatepaketti, jossa olis sellanen kauluspaita-kravatti-suorathousut-puku kokoa 186 cm. Jäi Jormalle pieneksi. Se oi sen suosikkiasu, joten paljon pidetty. Paketista löytyy myös siistiä sisävaatetta ja hienostelukenkää sun muuta.
Kevät tulee ja kaikkee ihq! Musta tuntuu, et meidän Pena alkaa olla auttamattomasti siinä iässä, että edes MÄ en jaksa raahata sitä mukanani kaupoissa tms, ilman että on kivasti puettu. Mä ostin sille farskut. Semmoset lappuhaalarit ettei selkä jäädy. Katotaan nyt sitten saakse nuohottua ne miten pian rikki, mut sithän on jo kesä ja sortsikelit. Mä en oikeen enää nimittäin kestä niitä Reinoteckin kuoseja. Ostan mieluumin vaikka Lassea, vaix se kaikkien mielestä kakkos merkki onkin.
Ja onnex meidän Pena on niin sutjakka mies, et sille menee noi Heinon ja Maurinkin vaatteet kivasti. Mut tiesikö joku mistä sais 195cm bodeja piiiitkillä hihoilla? Ikävää aina ku loppuu kesken. Sit kesähattu kokoo 60 on ihan hukassa....
Muistatteko vielä Fakta homman Pirren ja Hansun? Ihan ootte jetsulleen niinkö ne! Kiitos hyvistä nauruista
t. pientä potilasta hoivaava väsynyt äiti
Meidän ukolle onneksi löysin sellasen beigen puvun (mallia Pekko, aikamiespoika) ja hän on jo nyt ihan täpinöissä. Nyt kyllä surettaa, kun tuli kokoa liian suuri. En oikeen tiedä miten etenen tän asian kanssa... Tämä on ihana ketju!
Ja kaksiosaisenakin haluaa mieluiten käyttää sellaista, jossa on farkkukangasta alaosa. Haluaa kyllä itte päättää sekä ylä- että alaosan; on sen verran itsepäinen, etten ole oikeastaan koskaan saanut olla päällimmäisenä päättämässä, minkälaiset hankitaan. Uskallan usein jopa päästää vaateostoksille ilman mua.
On niin tarkka ulkonäöstään. Ei käytä pipoakaan talvella saati kypärää pyöräillessä kun on kuulemma tyhmän näköistä ja hiukset menee lyttyyn..
Mites saisi lapset järkeviksi kun isälläkään ei leikkaa?
Sais koko ajan pelätä, että karkaa naapurin Mirjan luo. Ei usko, että omassa pihassa pysytään :( ulkoilutan sitten kaksi kertaa päivässä ja olen ihan väsynyt!
kuivauskaappia firman ala-aulaan. Markku möyrii työmatkalla milloin missäkin ojassa ja haalari on usein läpimärkä. Kun sitä ei saa kuivaksi, joutuu hän tulemaan sillä märällä haalarilla kotiin. Varmaan sama ongelma monella muullakin?
varten mun pitäisi valita miehelleni joku ihmeen kevätpuku? Ei se mikään pelle oo. Kyllä sen kelpaa entisilläkin kuteilla hiekkalaatikolla keikistellä.
varten mun pitäisi valita miehelleni joku ihmeen kevätpuku? Ei se mikään pelle oo. Kyllä sen kelpaa entisilläkin kuteilla hiekkalaatikolla keikistellä.
semmosen kelluntapuvun, pysyy kuivana ku lähetän sen avomerelle kellumaan ja selvittämään päätään!!
voi kyllä olla et teen pienen reiän johonkin kohti et vettyy pikku hiljaa.
Varmaan pukee sitä tosi makeesti!
Aapuaaa!? Meillä aina viiden tähden reinoteccia! Kyse on miehen terveydestä!
mutta ei siitä tullut mitään, kun mies huitoi ohikulkijoita hengareilla. Sitten vielä tuli joku nainen ojentamaan miestäni, ja sanoi että pitäisi 45-vuotiaan jo osata käyttäytyä. Mieheni on kuitenkin vasta 39-vuotta, joskin vähän isokokoinen ikäisekseen (joten ei mahdu enää kärryihin, valjaat myytiin jo huutonetissä). Mielestäni hengarit pitäisi kieltää kaupassa, jotta näin ei pääsisi enää tapahtumaan. Vastuullisuutta kauppiaat!!
ihan hyvän haalarin kotipihalla puuhailuun. Lahkeensuista on kyllä ne lenksut katkenneet, niin että voi lahkeet pihahommissa nousta puolisääreen, mutta toisaalta olen yrittänyt sanoa, että kyllä tuossa iässä (39v.) pitää jo itse vähän osata katsoa onko puntit kunnolla.
Haalari toimii tosiaan paremmin kuin takki ja housut; ei tarvi koko ajan juosta vetämässä takkia alas kainaloista. Eikä tartu pöpötkään kun pysyy lämpimänä. Ja on se niin näppärä miehen itsekin vetää päälle ja vetskari vaan kiinni suit sait!
Työmatkalle on meilläkin olemassa toinen haalari. Meidän "pikkuisäntä" halusi välttämättä Autot-elokuvahaalarin, ja ostin nyt vaikka kallis olikin, kun löysin sellaisen, jossa on Salama ja Räkä-Rod rinnuksissa.
mies on onneksi valtion laitoksessa töissä, joten maasto-, toimisto- ja juhlapuvut tulee sitä kautta, mutta mua alkaa jo tympiä niiden mallistojen värit: pelkkää maastonvihreääkuviollista, valkoista ja mustaa. Kuka niillä oikein toimii sisäänostajana :-o
Vapaa-ajan vaatteet on vielä löytyneet huuto.netistä, mutta ei varmaan enää pitkään, kun toi mies vaan kasvaa ja kulutus on sen mukaista.
Kertokaa hei kanssasiskot, että missä ihmeessä te säilytätte niitä kumppareita jaa maastokenkiä, kun ei tuollainen siro 45 kenkä mahdu kenkäkaappiin ja kun ne on aina vielä märkiä, huoh...
tai ottaa mies kotihoitoon. Kuitenkin miehen terveydestä kyse, HALOO!