Miksikä puolisosi kutsuu sinua?
Esim. "kulta", "rakas" ym...? Spesiaalimpia? Mainitse, jos olet mies. :)
Kommentit (121)
Mursu :) mä kutsun ihan omalla nimellään miestä useimmiten, joskus saatan sanoa muru tai murmeli. Tai Jarmo vaikka miehen nimi ei ole Jarmo mutta saa helposti väännettyä sellaiseksi, joo olen outo :/
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:30"]
Pikkuseksi <3
[/quote]
"Pikkuseksi, tuu tänne! Miten ois pikkuset seksit?"
Paskapää itse sanon miestäni kusipääksi <3
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:30"]Pikkuseksi <3
[/quote]
jätkille sanoo muijaksi, lempinimeä joskus käyttää, sit oon joskus kanankoipi ja joskus rakas.
Rakas, ihanalla jenkki aksentillaan
Mun puoliso kutsuu mua Rööki Työttömäksi,. Joo kuule poltan askin päivässä ja juon 24 kohfii... OOn v..n Seksi Pörriäinen
Yleisin on varmaan "kulta", muita hellittelynimiä ovat "säihkysilmä", "rakas" ja "honey". Joskus myös "herkkupylly".. tuo viimeisin käytössä vain ja ainoastaan kahden kesken ollessamme.
Musta mieheni kutsuu mua ämmäksi.
t. persumies
Pupu, minä olen miehelleni pupu ja mieheni on minulle Pupu. Näillä nimillä toistemme puhelimissakin olemme merkitty.Kaupassa myös voi huhuilla hyllyjen välissä toista noin.
Kyläpyöräksi. En tiedä miksi, mutta aika hauska.
,,,,"HEI - mä ooon miettiny,,,"" ""HEI - mis oot,,,,"" jne. Kaikki minuun kohdistuva alkaa sanalla ""HEI" ----- onkse sit mun kutsumanimi?
Papu, mies kutsuu minua papuksi ja minä häntä. Julkisesti tottakai omalla nimellä mutta kahdestaan ollessaan särähtää korvaan jos kutsuu nimellä kun aina on ollut joku hellittelynimi :)