Miksikä puolisosi kutsuu sinua?
Esim. "kulta", "rakas" ym...? Spesiaalimpia? Mainitse, jos olet mies. :)
Kommentit (121)
Sanoo melkein aina rakas. Oikein särähtää välillä korvaan, jos käyttää etunimeäni, koska en ole tottunut kuulemaan sitä häneltä. :D Itse kutsun puolestaan häntä aina vain etunimellä, hellittelynimet ei vain sovi yhtään mun suuhun, vaikka kuinka haluaisin niitä käyttää!
Tavallisesti ihan omalla nimellä, mutta joskus "darling", "dear" tai "burrito". Olen nainen :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:08"]
En kehtaa sanoa. No, hyvin esineellistävästi. Olen mies.
[/quote]Miksi puoliso on sinulle esine? Et varmaankaan arvoista puolisoasi ja se on avo/avoiliiton perusta. kannattaa erota. Vaimollasi on oikeus löytää arvostava puoliso. Tuhlaatte kumpikin elämänne väärän ihmisen kanssa.
Kultsiksi. 90% ajasta näin, jossain ihan virallisissa tilanteissa omalla nimellä :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 19:18"]
Kun muita on paikalla niin etunimellä, mutta kahdestaan ollessamme lortoksi. Keitäs lortto kahvit jne..
[/quote]Miten joku muka voisi kuunnella tuollaista omassa kodissaan? Tuollaisesta suhteesta ei hyvää seuraa. joko nainen ei käy täysillä tai on täysin alistettu. Ei kyllä anna hyvää kuvaa tastä miehestäkään, ei ihan terve yksilö tämäkään. Ehkäpä sitten sopivat hyvin yhteen. Vaikka yleensä suhde ei kannata jos siitä puuttuu keskinäinen kunnioitus ja tälläisestä suhteesta se takuulla puutuu. molemmin puolin. Voi olle,että voisit itsekin paremmin jos jaksaisit arvostaa puolisoasi. Niin metsävastaa kun sinne huudetaan. Millähän nimellä naisesi sinua sanoo, kun et ole kuulemassa. Varmaan paska äijä, tai paska lortto. Nimi sopii myös miehille.
Söpö tai söpis. Olen nainen enkä erityisen söötti.. Siksipä tuo tuntuu ihanalta.
Minusta "papparainen" olisi hyvä hellittelynimi naiselle, mutta se on jo varattu isoisien käyttöön.
-Mies 29v-
Kulta on ehdottomasti yleisin, molemmilla. Melkeinpä särähtää korvaan kun toinen kutsuu etunimellä, käytetään tuota kultaa myös mm. kaupoilla ja seurassa. Mutta vain puhutellessa! En selitä että "mentiin kullan kanssa..." :D
Yleensä etunimellä, joskus kutsuu barbieksi (Mieheni on ulkomaalainen, puhuu englantia) kun kuulemma näytän barbielta:D tätä kuulee kyllä muiltakin, mutta mies sitä eniten käyttää.
Enkeli. Pikkuinen. Wakas. Prinsessa.
-n24
Söpöliini on yleisin. Kavereilleen tai lapsilleni sanoo myös puhuessaan minusta "maailman kaunein nainen". Välillä myös rakas.
Murmeli olen. On sama olemuskin, taipumusta pyöreyteen ja talvella nukuttaa.
Kusipää, hullu, Vittu?!!. Joskus saatta muistaa etunimeni, esim, jos hänellä on asiaa minulle ja huutaa tulemaan luokseen, tai tarkoituksena on pyytää hakemaan hänen yläkertaan unohtuneita tavaroita. Ei varmaan tarvitse arvuutella olenko mies vai nainen.
Muakin mies kutsuu puluksi.