Miksikä puolisosi kutsuu sinua?
Esim. "kulta", "rakas" ym...? Spesiaalimpia? Mainitse, jos olet mies. :)
Kommentit (121)
Puhutellessa kulta, rakas tai etunimellä. Lapsille (2- ja 3,5-vuotiaat) puhuessa äiti. Muille puhuessa etunimellä tai vaimona.
baby, sweetie, honey, princess, cutie, amore..
mies italialainen ♡
Etunimellä kutsuu, lapsen kuullen monesti sanoo mami.
Rakas, ihana nainen, kaunis, hotty, hot mama, beauty, chipmunk, sunshine ja tietty etunimi.
Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta. Puhumme keskenämme englantia.
Rouva oli aiemmin, nykyään muori. Heh vasta vuosi takana enkä ole rouva tai muori koska 17v mutta mies tykkää muoritella :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:26"]Murmeli olen. On sama olemuskin, taipumusta pyöreyteen ja talvella nukuttaa.
[/quote]
Haha. Täällä taas murmeloinen, aina painottaen loppua loinen. Oon vähän "roikkuva" :P
Mieheni kutsuu minua kahden kesken possuksi (ei ilkeässä mielessä), mössykäksi tai rakkaaksi. Muiden seurassa etunimelläni.
-mies
Omilla nimillä kutsutaan tai joillain lempinimillä. Varsinaiset hellittelynimet tuntuu musta väkinäisiltä. Toimii kyllä joillain.
Minun omalla nimellä. Olen nainen.
Raksu tai raksutin, myös hassunhauskat lempinimet.
Rakas tai mussukka. Ihmisten ilmoilla ihan omalla nimellä.
Omalla tai tyttäreni nimellä. Joutuu aina arvuuttelemaan, kumpi on kumpi. Vastaavasti minäkin kutsun häntä välillä veljeni nimellä, joten ihan tasoissa ollaan tässä hajamielisyydessä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 21:26"]Murmeli olen. On sama olemuskin, taipumusta pyöreyteen ja talvella nukuttaa.
[/quote]
Sama täällä :) Lisäksi rakas, mussu ja nimen perään loinen, eli esim Tommiloinen :D
Ja nyt jostain syystä tuli mieleen että seurustelun alkuaikoina kun ukkoa halutti niin se kutsu mua pympyksi... jep tiedetään, pymppy. Oksetti jo sillon ja oksettaa edelleen D;
Sääpäpäpääpäpäppäppäpäpää <333 ei kai, beibiksi sanoo, jos on jotain tärkeätä asiaa niin etunimellä.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 00:18"]
Purri.
[/quote]
Tai siis kutsui, unohdin ettei mulla enää puolisoa olekaan. :--(
Mussu