Miksikä puolisosi kutsuu sinua?
Esim. "kulta", "rakas" ym...? Spesiaalimpia? Mainitse, jos olet mies. :)
Kommentit (121)
Ihan lempinimellä, jota käyttää kaikki. Todella harvoin sanoo jollain söpöilynimellä, yleensä beibi, mutta kumpikaan ei oikein tykätä niistä eikä ne sovi meille. Toisinaan saattaa kiusata ja sanoa emäntä, eukko, vaimo(ke) tai akka, mutta nuo _aina_ vitsillä ja yleensä heittää noita vitsejään kavereidensa seurassa. En kyllä oilein lämpeä niille nimityksille :D
Minä kutsun häntä yleensä etunimellä, kavereiden seurassa välillä lempinimellä (jota kaverit käyttää).
Mies kutsuu minua yleensä muruksi tai herkkupepuksi. Minä kutsun miestä kullaksi.
Jos lapset ovat paikalla, niin mies sanoo "äiti." Jos ollaan vaan kahdestaan tai esim kaupassa, niin kutsuu etunimelläni. Ei meillä ole mitään hellittely- tai lempinimiä.
Muori ja pötkö on yleisimmin käytössä, sekö etunimestäni tehdyt lukuisat väännökset.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:29"]
Huoruliksi.
[/quote]
Oi kuinka ihana. <3 Mikä siellä on vastapallossa, mieslutkuli (anteeksi nopea oletukseni heterosuhteesta, voi toki olla nainenkin, eli ihan lutkuli sitten).
Omalla nimellä yleensä. Joskus kahdestaan sanoo kulta tai rakas.
Useimmiten pupu, myös kulta, rakas ja muru.
Itse kutsun miestä samoilla nimillä.
Olen nainen :)
Kulta, rakas, nimellä. Lastenlasten aikana mummiksi.
Kun muita on paikalla niin etunimellä, mutta kahdestaan ollessamme lortoksi. Keitäs lortto kahvit jne..
Hanipöö T.mies