Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut päivät esite

26.03.2009 |

onko kukaan jo saanut sitä käsiinsä. Milloinkahan mahtaa tulla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jo saanut postin? Onko esitteessä lasten sandaaleja?

Vierailija
2/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta 22,90e ja koot 24-35.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoite on (tietenkin): www.hullutpaivat.com

Vierailija
4/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta ainakin Itäkeskuksen Stockalla on kampanja ja kaikki lasten kengät huomiseen 28.3. asti -20%. Paljon näytti erilaisia sandalejakin olevan.

Itse sain nyt alennuksella hankittua pitkään hiplaamani Merrelin loafer-tyyppiset kengät pojalle.

Vierailija
5/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille tiedoista!

Vierailija
6/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aiheen vierestä, mutta ainakin Itäkeskuksen Stockalla on kampanja ja kaikki lasten kengät huomiseen 28.3. asti -20%. Paljon näytti erilaisia sandalejakin olevan.

Itse sain nyt alennuksella hankittua pitkään hiplaamani Merrelin loafer-tyyppiset kengät pojalle.

7/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasto löytyy jo netistä: www.hullutpaivat.com

Ticketin asu näytti taas olevan ja aika monenlaisia lastenkenkiä...

Vierailija
8/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan tuo ticketin asu sama kuin viime vuonna? Olin aika pettynyt laatuun ja vesikin tuli läpi takista. Näyttää kuitenkin samalta ja väritarjontakin sama.

Ja vielä kysymys footin sandaaleista, onko kenelläkään kokemusta niistä? Minkä laatuiset ovat?

Vierailija
9/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin oli tyytyväinen viime vuotiseen ticketin asuun, oli mainio sateisessa kesässä. Niinpä ajattelin yrittää tänä vuonnakin sellaisen saada.

Kenkiäkin näyttäisi olevan hyvin tarjolla...

Vierailija
10/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä, että sen yhden kesän kestivät, vaikka viime kesänä ei hirveästi sandaalikelejä ollut. Valmistajahan on muistaakseni Viking, että olisin odottanut parempaa laatua. Muuten ihan ok, mutta tarrat/remmit ei kestäneet 4v. käyttöä. Itse tykkäsin kun oli hyvät säädöt kapeajalkaiselle, mutta tosiaan tarroja jouduin ompelemaan takaisin kiinni itse.

Vierailija
11/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olivat juurikin tuollaiset sandaalit.

Vierailija
12/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri tuollaiset esitteen footin sandaalit viime kesänä, eli nuokin ovat varmaan jotain viime kesän jämiä. Hinta ei ollut kyllä viime kesänäkään kuin muutaman euron kalliimpi.

Mä olin kyllä tyytyväinen sandaaleihin. Meillä oli pihakäytössä monien muiden kenkien ohella, mutta hyvin kestivät koko kesän. Meillä ei ainakaan ollut 2,5 vuotiaalla mitään ongelmia tarrojen yms. kanssa.

Valmistaja on tosiaan Viking.

Vierailija
13/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo ticketti se jossa on irrotettava fleece vai joku muu vuori?!?

Muistan jokunen vuosi sitten ostaneeni hulluiltä päiviltä sen fleecellisen ticketin, joka oli kyllä aivan loistava... Mietin että jos tässäkin siis joku vuori, niin voisikin raahautua aamusta paikalle =)

Vierailija
14/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suunnilleen sama kuin viime vuonna niin ei ole irroitettavaa fleeceä tai muutakaan vuorta. Ihan toimiva puku oli ainakin viime vuonna. Ü

Vierailija
15/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ILMAN fleecevuoria. Ainakin hinta on sama. Meille tuli viime vuonna kaksi pukua ja kumpaankin ollaan oltu tyytyväisiä. Ihan hyvin on pitänyt pienen vesisateen eikä ole hiekkaleikeissäkään kulunut tai rikkoutunut. Viime vuotisen hysterian jälkeen en vaan tiedä viitsinkö mennä niistä tappelemaan, sen verran olivat haluttuja vaatteita...

Meillä on ollut parina kesänä Hullujen Päivien Footi-sandaalit, ja sama vika kuin jollain muulla on ollut eli tarrat irtoavat. Ikävän näköistä kun repsottavat:( Tänä vuonna ne jäävät kyllä kauppaan.

Vierailija
16/19 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vastata tämänvuotista Plainrainia. Tosin värit on hieman eri, joten taitaa olla Stockalle tehty "erityispainos", joten paha sanoa onko vedenpitävyys ym. sama.

Kuka tietää onko Stockalla muuten valikoimissa tuota Plainrainia (ilman fleeceä, fleecevuorellista olen kyllä nähnyt)? Pohdin vaan, että eikös sen lähtöhinta ole 43 eur ja kun Stockalta saa nyt ulkovaatteista -20% niin hinnaksi jäisi 34,40 eur. 4-5 euron takia en jaksaisi lähteä hullareille tappelemaan ;)

Vierailija
17/19 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan onko tuo Hulluilla päivillä keskiviikkona myyntiin tuleva Britaxin turvavyöistuin hyvä?

Meillä neiti vielä minusta liian kevyt (18,5kg) pelkälle korokkeekke ja nykyiseen istumeensa alkaa olla pian liian iso,joten tuollaisen tarvitsisin 2. autoomme.

En kuitenkaan halua ostaa huonoa istuinta.

Vierailija
18/19 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin, ei kuitenkaan muuten kuin korkeudesta säädettävä, joten jos lapsi on isomman kokoinen ja vielä leveyssuuntaan esim. harteikas, niin toppavaatteissa tuohon ei ehkä mahdu kovin isoksi.

Britaxin Kid Plus on parempi, kun siinä saa myös istuinleveyttä säädettyä ja myöhemmin koko selkänojankin pois, jolloin istuimesta tulee pelkkä koroke.

Mutta kyllä istuin on turvallisuudessaan ihan hyvä, meillä tuollainen taitaa olla isovanhempien autossa.

En kyllä tiedä, saako istuinta tuolla hinnalla muutenkin normaalitarjouksesta lastentarvikeliikkeestä. Mielestäni istuimet ovat kyllä menneet aika nopsaan Hulluilla Päivillä sillä näitä on ollut jo useana kertana myynnissä.

salminakki

Vierailija
19/19 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa enemmän säätömahdollisuuksia mm.leveydensäätö, joten siksi tuntuu hallvalta.

[http://www.britax.fi/kid_08.htm]

Autoliiton testissä on saanut arvosanan hyvä. Kidfix sai muistaakseni kiitettävän, mutta hyvä istuin siis tämäkin.

[http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/la...|http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/romer…]