Satuin saamaan selville, että naapuri käy terapiassa.
Kommentit (25)
pois naapuristasi... polta vielä varmuuden vuoksi risti sen etupihalla ja yleensä pahaa oloa helpottaa jos kerrot kaikille että naapuri on ihan hullu...
et uskalla. Sehän on ihan todistettu juttu, että ne ne ovat niitä vaarallisempia, jotka hakevat apua ongelmiinsa... Paljon parempi tapa on se, että jurnuttaa vaan omissa oloissaan, eikä kenellekään puhu mitään, ja räjähtää sitten kerralla niin, että sitä paskaa ei ihan hetkessä seiniltä siivotakkaan....
Mitä kamalaa siinä nyt on? Tajuutko edes kuinka moni nykyään jossain vaiheessa elämäänsä turvautuu keskustelu apuun??!!
Se on varmaan joku tsykopaatti..
Terapiassa käydään kuule monenmoisista syistä, voi olla että sinäkin joudut joskus. Tarvetta taitaisi olla
Ystäviäkään ei jaksa rasittaa ainaisella valittamisella. Vanhempien ja sukulaisten en edes halua kaikkea skeidaa tietävän.
Vaikka latvus on kohtuullisen terävä niin helpottaisi varmasti kun saisi purkaa möykkyjä ulos sydämmestä.
Monta kertaa eron aikana ajattelin että pääsisipä johonkin purkamaan ahdistusta, mutta yksityiselle ei ole varaa ja kunnallisella puolella on muita jotka tarvitsevat apua paljon kipeämmin.
Sorry ap, se on liian myöhäistä, hän on jo päässyt lastesi pään sisään niinkuin sinunkin. Soita tosiaan sinne Vatikaaniin ja hommaa se manaaja paikalle!
Parhaalla ystävällämi on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja on syönyt siihen lääkkeitä myös monta vuotta. Hän käy myös terapiassa. Asiasta tietää minun lisäkseni vain muutama ihminen, mikä ilmeisesti varsin hyvä juttu, jos asenteet ovat tuolllaisia kuin ap:lla. Ystäväni toimii nimittäin vastuullisessa työssä, luottamustehtävissä yms. ja hänellä on lapsi, jonka kaverit saavat kyllä käydä kylässä.
Ei vaisinkaan. Tietenkin uskallat.
Terapiassa nyt voi käydä mistä syystä hyvänsä. Eräs ystäväni esimerkiksi on aikuisiällä käynyt terapiassa, koska omien vanhempien avioero lapsuudessa oli jäänyt vaivaamaan ja aikoinaan käsitelemättä. Toinen käy työuupumuksen takia.
En tiedä onko mitään terapiaa joka auttaa silloin kun itse ei ymmärrä olevansa avun tarpeessa. Ihmiskäsityksesi on ap lievästi sanottuna typerä.
Sinuna alkaisin avartaa maailmnkatsomusta ja luopuisin ylemmyydentuntoisuudesta välittömästi, tutstuisin omiin heikkouksiini, jne- muuten lapsesi tulevat tarvitsemaan terapiaa. (ja tuskin sitä sulle edes uskaltavat kertoa)
Vierailija kirjoitti:
kannattaisko ap:n itsensäkin harkita.
Ap:n kannattaisi!
Vierailija kirjoitti:
Kuka h****tti nosti 11 vuotta vanhan ketjun?
taisit itse nostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisit itse nostaa
Tai sitten se olit sinä?
Olin tuohon kellon aikaan vielä lenkillä kun tämä vanha ketju on nostettu. Sori vaan.
Turvallisempaa se on kuin tuollaisen kyylän seurassa joka varmasti kasvattaa lapsensa kommunisteiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisit itse nostaa
Tai sitten se olit sinä?
Olin tuohon kellon aikaan vielä lenkillä kun tämä vanha ketju on nostettu. Sori vaan.
Mutta minä olin ruokaa laittamassa, joten en voinut nostaa
Se on myrkyttäjä kirvesmurhaaja ja kuulee ääniä, "tapa ne kaikki", jne. Varoita koko naapurustoa! Heidän turvallisuutensa on sinun vastuullasi!