Jos miehesi tekee pahaa ruokaa, kehtaatko sanoa suoraan että tämä on paskaa?
Kommentit (11)
Ja vielä ei ole kertaakaan tullut pahaa ruokaa. Muutaman kerran ei ole ihan täysin onnistunut, mutta hyvää on ollut aina.
Kun minä teen pahaa ruokaa, tiedän sen itsekin eikä mies siitä mainitse. Taitaa kuulua yleisiin käytöstapoihin tällainen käytös.
Mutta onneksi sellaista tilannetta ei ole tullut, koska tekee parempaa kuin minä. Haluaisitko itse kuulla mieheltäsi, jos olet tehnyt huonoa ruokaa. Mieti sitä ensin ja tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesikin tehtävän
mutta mun miehellä on niin huono itsetunto ruuan laiton suhteen että koitan aina pitää suuni kiinni silloin harvoin kun se jotain ruokaa vääntää.
ja epäonnistunut, olen saanut siitä kuulla humoristista naljailua kuukausi toisensa jälkeen. En ottanut nokkiini, tiedän etten osaa.
Vaan sanoisin nätimmin että olen parempaakin syönyt tms.
hakkumalla tämän ruoantekotaitoaan. Enhän toivo hänenkään heti kiroilevan minulla, jos en ymmärrä tai osaa jotain hänen asioitaan heti.
Mutta totta kai sanoisin, etten nyt ehkä ihan ole joka päivä kinuamassa just tätä pöperöä.
Asian voi nimittäin sanoa nätistikin, eiköstä juu?
Yleensä yritän enemmänkin lohdutella, että kyllähän tämä nyt olisi voinut enemmänkin epäonnistua.
Ei ne aina onnistu minunkaan keitokseni, vaikka pidänkin itseäni hyvänä ruuanlaittajana.
En ole ensinnäkään nirso ruoan suhteen. Mulla on kala-allergia, mutta muuten voin syödä liki mitä vaan muuta ja kalastakin tykkäisin, mutta en voi syödä allergian vuoksi.
Joskus ruoka voi olla mautonta, tulista, voi olla outo maku tai koostumus mutta hyvin pystyn silti syömään aina. Noin yleensä tykkään erilaisista ruoista.
Mieheni tekee ehkä kerran vuodessa ruokaa ja en todellakaan silloin moiti vaikka millaista olisi. Sanon vähintään että "ihan hyvää" ja kehun miten ihanaa on että viitsi tehdä ruokaa.
Mun mies taas on nirso muttei hänkään sano että onpa paskaa tai edes että onpa pahaa. Jättää osan syömättä jos ei tykkää tai voi sanoa että "tässä on aika paljon mausteita" tms... epäsuorasti.
tee ruokaa koskaan. En siis osaa kuvitella tilannetta.
En siksi, etten kehtaisi, vaan siksi, etten koskaan käyttäisi ruoasta tuollaista kieltä. Osaan kyllä sanoa asiallisemminkin, jos ruoka ei ole onnistunutta.