Mitä ajattelet suomalaisesta miehestä, jolla on isorintainen ja -perseinen kolumbialainen vaimo?
Kommentit (40)
Sellaisen ajatuksen herättää, että miksi täytyy niin kaukaa hakea rintava ja persevä eukko? On niitä täälläkin.
Seädälläni on, joka on kirvesmies. Kai on sille naiselle "sankari",vaikka Suomessa ihan tavis ukkeli. Ällöttää ja säälin lähinnä ja se ettei suomalaiset naiset häntä huoli.
Jos on vielä Kauniskin niin mikä ettei.
Että sillä on vaimo. Mitä muita ajatuksia sen pitäisi herättää?
En mitään. Mies voi olla harmaa hiiri. Ulkomaat sopivat miehelle.
Sitä ajattelen ettei kelvannut kenellekään suomalaiselle naiselle.
Enpä oikeastaan mitään. Hyvät hänelle.
Jännä kun Suomessa ei tavismies kelpaa mutta jossain Thaimaassa kun 2viikkoa lomalli niin on jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ajattelen ettei kelvannut kenellekään suomalaiselle naiselle.
Mitä tuon on väliä? Onko suomalaisena pariuduttava suomalaisen kanssa?
Ajattelen, että kukaan ei ole häntä kotimaastaan kelpuuttanut.
Ihan jees. Kiva kun löysi rakkaan.
Mulla on persevä ja rintava suomalainen tyttöystävä.
Ja hän on aivan mahtava sängyssä.
Mitä ajattelet suomalaisesta miehestä, jolla on kohtuullisen isot miehen rinnat, iso olutvatsa ja isohko persus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ajattelen ettei kelvannut kenellekään suomalaiselle naiselle.
Mitä tuon on väliä? Onko suomalaisena pariuduttava suomalaisen kanssa?
Ei suomalaiset miehet enää suomalaiselle naiselle kelpaa
Ei herätä mitään ajatuksia.