Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ PINO PIKKUKAKKOSILLE ¤¤¤

24.03.2009 |

Elikkäs tänne pinoutumaan kaikki jotka ovat kirjoitelleet vauvakuume-puolella pikku kakkosten pinoon! Jatketaan turinointia tutussa seurassa, eikös vaan?

Itse tein siis lauantaina illalla positiivisen testin ja nyt päällimäisenä ajatuksena tahtoo olla että "mitä jos tämäkin menee kesken". Päivää kerrallaan...

RokkiMami

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmaa päivä, vetää mielenkin matalaksi kun vielä yrittää samalla parantautua flunssasta. Sais se kevät jo ihan toden teolla tulla, uskaltais vaihtaa kesärenkaatkin :)

RITU mites sun hemoglobiiniarvot, eikö se tuossa vaiheessa yleensä ala laskea ja sitten väsyttää? Vai syötkö jo rautaa?

Piti mitata masunympärys aamulla kun mies on ihan tosissaan sitä mieltä että se on muka nyt jo yhtä iso kuin esikoisella lopussa. Jep jep :D

No, uteliaisuus iski, ympärykseksi tuli 98cm joten vielä on matkaa.

Esikoisella muistaakseni noin viikkoa ennen kuin syntyi, eli viikolla 38, oli jotain 134cm tms.

Huomenna olis pojan 1,5-vuotisneuvola. Tajusin just että senhän pitäs saada rokote mutta kun oli viime viikolla flunssassa niin voipi jäädä väliin. Toisaalta mielummin jäiskin, muuten raukalle nousee kuume just pääsiäiseks kun ollaan menossa kyläilemään.

Kaikkialla sanotaan, että toisen ikävuoden aikana pitäs tulla pituutta tosi paljon lisää mutta tulisko sitä sitten vasta lähempänä kahta vuotta. Itsestä kun tuntuu, ettei tuolle pojalle ole ostettu uusia housujakaan ikuisuuteen mutta eivätpä nuo vaan lyhyitä ole. No, huomenna tuonkin sitten näkee.

Tosin on uusi neuvolatäti ja tuntuu, että tuo pituus on aina mittaajastakin kiinni, sama juttu kun kohdun sf-mittaa otetaan.

Omaan napaan ei oikein mitään ihmeellistä, väsymykset ja muut ovat tiessään, samoin iskias-kipu, luojan kiitos!

Toukka silloin tällöin antaa kuulua itsestään mutta tosi vaimeita nuo liikkeet vielä ovat, johtuu varmaan tuosta edessä olevasta istukastakin.

Kahden viikon päästä on rakenneultra, ei pääse unohtumaan kun sen koko ajan näkee seinäkalenteristakin, ei varmaan olis pitänyt merkata ollenkaan :D

Adele 17+6

Vierailija
22/43 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko ja uudet kujeet. =) Itsellä olisi kaksi kitu päivää... torstai aamuna olisi rakenne ultra.! Ihana päästä taas kurkkaamaan miltä siellä näyttää. =) Toivottavasti selviäisi kumpi siellä on. On kyllä puhuttu miehen kanssa että jos ei näy kumpi on, niin sitten mennään 4d ultraan ottamaan selvää. =) Sitten kait sitä voisi alkaa vaunuja haaveilla ja sänkyä....

Liikkeistä sen verran että en ole tuntenut juuri mitään. Onko muilla mitenkä?? Eilen tunsin sellaisen pienen töytäisyn, mutta siinäpä ne oikeastaan on. Esikoisen kohdalla tais olla sama homma että oltiin pitkällä 23 viikolla ennen kuin ne alkoi tuntua joka päivä. Epäilen kyllä että istukka on edessä koska en tunne edes sellaista "perhosen" hivelyä tuolla.

Itselle on tullut nyt tämä inhottava selkä särky, joka on kuin iskias kipua. Ja tuntuu että takapuoli puutuu kamalan herkästi. Istuma työtä kun teen, niin pakko on vähän väliä käydä seissaallaan tai kävelemässä että taas jaksaa jatkaa hommia.

Meidän neitille taitaa tulla 3-v uhma... on ihan mahdoton. Mikään ei käy ja joka asia on niin pirun vaikeaa. Kamala ininä joka asiasta. Tuntuu että välillä on aika vaikea kuunnella sitä hermostumatta....... Mutta tyttö kyllä tietää kun minä näytän sille oman huoneen ovea, niin se menee sinne, huutaa aikansa siellä ja kohta huutaa ovelta niin kuin pieni enkeli että moi äiti... Olen varmaan ihan kamala äiti kun laitan sen aina omaan huoneeseen, mutta sanokaapa jos teillä on sama tilanne että kuinka teillä toimitaan...????? =)¨

Mutta nyt työn tekoon..

Aurinkoista päivää pikkukakkoset

Liisa06 rv 20+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ritu*: Jos edellinen kerta ei ois menny kesken, niin viikkoja olisi kasassa tällä hetkellä noin 31. Olipas typerä komentti... Ihan niinkuin pystyis valitsemaan koska se vauva saa alkunsa. Pöh :P Mitä sanoit tädille tuohon kommenttiin? Mä oon niin äkkipikanen luonteeltani että varmaan olisin möläyttänyt jotain painokelvonta... =D Onko vaunut jo tulleet???

*Anita*: Onnea uuteen kotiin!! On se oman kodin "saaminen" vaan niiiiiin ihanaa, nimimerkillä haaveissa oma tupa..

*Adara*: Mitenkäs vointi siellä suunnalla? Vieläkö pahoinvointi vaivaa?

*Adele*: Hauska toi miehes kommentti =D Johan toki sulla on nyt jo yhtä iso masu kuin esikoisen loppu-odotukses =D Heh...

*Liisa*: Et ole kamala äiti, älä edes ajattele tuollasta! Meillä ainakin tuon 4,5 vuotiaan uhmakkaan kanssa taistellaan jatkuvasti (raukka perinyt äitinsä tulisen luonteen =D) ja "otetaan vauhtia" oman huoneen tai jäähypenkin kautta.

Omassa navassa ei kummempaa taaskaan. Huimaus on hellittänyt ja jonkun verran on ollut etovaa oloa, mutta ei niin paljoa että olisi vessanpönttöä joutunut halaamaan. Yhet farkut puristaa NYT JO!! HUI!

Gallupin tynkää taas vois harrastaa: Millaisissa asunnoissa asutte? Rivi-, kerros-, pari- vai omakotitalossa? Oma vai vuokra? Minkä kokoinen huusholli? Me asutaan ns paritalossa (rakennuksen toisessa päässä erään firman hallitilat ja tässä toisessa päädyssä kaksi asuntoa) ja vuokralla ollaan. Neliöitä on vähän vajaa sata ja löytyy 2 makaria, olkkari, keittiö, takkahuone, kylppäri ja sauna. Ja tietenkään vessaa unohtamatta =D

RokkiMami 7+1 (?)

Vierailija
24/43 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiMamille: Vastasin muistaakseni jotain siihen tyyliin, että "ei se nyt ihan niin tapahdu, että päätetään milloin vauva syntyy... " tai jotain sellasta. En enää muista. Tilanne oli sellanen, ettei siinä voinut laukoa mitään ns. totuuksia. ;) Mäkin oon välillä kyllä hyvä suustani, liiankin hyvä! Vaunut ei oo vielä tulleet, mutta sähköpostiin tuli jo viime viikolla tieto, että lähteneet on Saksasta. Ehkä ne vielä ehtii ennen pääsiäistä. Tosin, mitä ihmettä me niillä vielä tehtäiskään?! Muuta ku mä hiplaisin niitä jatkuvasti. Voishan sinne jo laittaa nuken ja koeajella sitä pihalla. :D

Gallupiin vastausta:

Me asutaan ns. ketjutalossa, jossa ollaan räystäästä kiinni naapuriin, mutta yhteistä seinää ei ole. Oma on, tai siis osin pankin. 95 neliöö ja kolme makkaria, olkkari, keittiö, kylppäri, sauna ja kaks vessaa. Toinen vessa alakerrassa kylppärin yhteydessä ja yläkerrassa oma vessa. Tuo yläkerran vessa on nyt remonttisuunnitelmissa ja tarkoitus olis ehkä pääsiäisenä jo aloittaa... huhhuh, mistä voimia ja energiaa?!!?

Tähän asuntoon siis mahtuu komeesti vielä tämä yksi lapsi lisää, mutta joka tapauksessa kummankin meidän haaveissa on omakotitalo. Melkein mieluiten vielä itse rakennettu/rakennutettu. Mutta miten se haave sitten sopii yhteen mahdollisen hoitovapaan kanssa, niin pahalta näyttää.... joten pidetään sitä pitkän aikavälin tähtäimenä.

Toivotaan pääsiäiseksi edes hiukan aurinkoa, niin olis kivempaa lähteä ulkoilemaan. Mulla toi kävely vaan meinaa saada supistuksia aikaan, joten jotain muuta olis keksittävä. Pyöräilyä?

Ritu rv 23+2

Vierailija
25/43 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tunsin sitten ensimmäisen kerran oikein kunnon möyrintää mahassa. Hauskalta tuntui...=) Jännästi kutitti.... Huomenna olisi rakenne ultra... Tulispa huominen päivä äkkiä.

Vastausta gallupiin: Me asutaan omakotitalossa, joka rekennettiin 2007/2008 talvella. Nyt on vuosi asuttu. Neliöitä on vajaa 200m2. Neljä makuuhuonetta, keittiö, olohuone, iso kodinhoitohuone, kylpyhuone, "rönttävaate huone", kaksi vessaa. Sekä on autotalli. Kaikki yhdessä tasossa. Että kyllä me sovitaan. Meille oli viides talo tuo joka rakennettiin, että monenlaisessa on tullut asuttua. =) Mutta tuosta ei enää lähdetä... ( niin sanottiin viimeksikin.)

Omaa napaa: Nyt alkaa maha olla sellainen että kun istuu niin ei asento ole kovin seksikäs, kun pitää jalat levällään olla. Tuntuu että on lottovoitto saada kengät jalkaan, ilman että tulee kuuma. Napakin on aika kireä. Esikoisen aikaan se ei edes pullahtanut,mutta nyt näyttää siltä että "räjähtää" milloin vain... =)

Mutta nyt töihin...

Palataan..

Liisa06 rv 20+3

Vierailija
26/43 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa, pienet varpaat siellä potkii :) Mäkin aloin esikoisen kohdalla tuntea liikkeitä säännöllisesti vasta siinä 23:nnen raskausviikon aikoihin.

RokkiMami: Mie täällä edelleen oksentelen tasaseen tahtiin. En nyt kovin montaa kertaa päivässä, mutta lähes joka päivä kuitenkin. Väsyttää ja turvottaa täälläkin. Pitäs varmaan kaivaa vanhoja äitiyshousuja esiin, että edes kotona vois niitä pitää.

Galluppiin: Me asutaan 70 neliön opiskelija-asunnossa, mutta omaa siis etsitään parhaillaan. Rivari ois mielessä. Kovin isoon meillä ei ole varaa, joko vähän reilumpaan kolmioon tai sitten pienempään neliöön. Täytyy katsastella vielä. Mulla ois tarkotus tämän tulokkaan äitiysloman jälkeen hakea opiskelemaan (kun vaan keksis mitä) eikä miehen palkka tosiaankaan ole järin suuri. Ahtaasti tullaan asumaan ainakin seuraavat viis vuotta, mutta eiköhän nuo lapset mahdu yhteen huoneeseen ja jos kolmas joku päivä tulee niin voi nukkua sitten vähän pitempään meidän vanhempien makkarissa. Näin ollaan miehen kanssa alustavasti suunniteltu.

Adara 9+2

Vierailija
27/43 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on seurailtu taka-alalta.. jännää niin paljon tää alkuraskaus, et ei oikeen pääse rentoutuun ja nauttiin plussa onnesta. luonteeltani niin pessimistinen että en anna itseni ukoa onnea todeksi ainakaan ennen ensimmäistä ultraa että nään sykkiikö masussa toisen sydän vai ei...

ensimmäinen neuvola aika parin viikon päästä.. viikkoja nyt about 5 tai 6..

masua särkee ja pakottaa, ja alaselkää samoten.. onko teillä ollu samanlaista, vai pitäisikö huolestua... :(

ennestään meillä tyttö 3v 6kk .

jep, nyt nukkumaan.. odotuksen onnea joka iikalle <3

Vierailija
28/43 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ois uskonu että näin pitkään pitää olla raskaana.. :) siis viikot nyt 39+4 ja vauva vieläkin viihtyy masussa.. olo ollu tosi hankala viimoset 2 viikkoo ja luullukkin ton 2 viikkoo et se tulee hetkenä minä hyvänsä, mut ei.. :) supistellukkin ihan kiitettävästi on..huh.. no se omasta navasta :)

mie oon tuntenu liikkeet suht aikasin, ekan kohalla tais olla 18-19 viikoilla ja nyt sit joskus 16 viikoilla eka liikkeet :) mikähän se kysely oli mitä sielä joku kysy.. pitää tulla uudestaan vastaamaan ku unohin nyt ihan täydellisesti..

Te jotka ihan alussa, niin tsemppiä alun kanssa ja te jotka vähän pidemmällä niin nauttikaa jos on se vaivaton vaihe :)

Ankkuli, joka toivottavasti kohta jakautuu.. :)

Vierailija
29/43 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilppa: Onnea plussasta!! Voimia alkuraskauteen!!

Ankkuli: Sulla on tosi jännät päivät! Kannattaa varautua siihen ettei vauva tuu kun vasta viikoilla 41+ jotain niin saa ilosesti yllättyä jos pääseekin aikasemmin lähtemään synnärille. Vai joko oot jakautunut? :)

Miten teillä pitemmällä raskaana olevilla on tullut tämän kakkosen kanssa vauvamaha esiin? Neuvolasta sanottiin, että toisen kohdalla vauvamasu voi tulla tosi aikasinkin. Nyt mua lähinnä vain turvottaa iltasin. Viikonloppuna ois vielä miehen kaverin häät ja mietin et minkälaisen mekon ostan ettei turvotusta huomattas.

Adara edelleen pahoinvoivana ja väsyneenä sekä pikkukakkonen 10+1

Vierailija
30/43 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, täällä kans todella väsynyt mama.. 2x päikät nukun töiden jälkeen ja yöllä vielä unta riittää hyvin, huuh... loppuis jo tää väsymys ja etova olo.. mutta pitkämatka vielä sinne "hyvänolon" puolelle.. kun viikkoja about 7 koossa.. :D

sit vähän kysymystä.. (ennen ku pääsen neuvolatädin kans jutskaileen)

elikkä.. ootteko juonut light limuja, mä oon ihan koukussa pepsi max ja en tiedä onko hyväksi juoda raskaana.. vai onko siitä mitään koskaan sanottu missään, kun mä en oo ainakaan törmännyt kieltoon :D

ja toinen kysymys: kun mulla tulee pikkareihin välillä jotain kirkasta aika paljonkin, onko valkovutoo vai pissaa vai voiko olla jotain lapsivettä mitä jo tihkuu, kun ei oikein haise eikä ole minkään näköstä.. mut välillä sitä on aika reilusti, eikä ennen ainakaan ole virtsa karkaillu tai ei tunnu kun sitä housuihin tulee... onko muilla kokemuksia tällaisesta :D huh, ompa taas onglemat.. mut alussa kun on niin kaikki on huomioitava.. ja varpaillaan mennään edelleen.. mutta Ankkulille voimia synnytykseen!!! toivottavasti kaikki menee hyvin ja hyvin nopeasti ja pääset pian meille kertoon synnytyksen ihanuudesta ja pikkupallerosta :) ja Adara... koitetaan jaksaa tän väsymyksen ja huonovointisuuden kanssa. :) halit ja kevät aurinkoa kaikille <3

Vierailija
31/43 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritu: Joko vaunut saapuivat? Olivatko sellaiset kuin pitikin? Eihän niitä vielä vähään aikaan tarvitse, mutta pääseepä hypistelemään ja vaikka ottamaan koeajeluja pihassa, olispa naapureilla ainakin hauskaa :D Joko remontti on aloitettu?

Liisa: Rakenneultran kuulumisia odottelemme! Tehän monta taloa olette ehtineet rakentamaan, wau :)

Adara: Toivottavasti olosi on jo parempaan päin!

Chilppa: Kyllä täälä ainakin särki alamasua muutama vko sitten. Kuuluu asiaan, kohtu rupee kasvamaan. Tuohon lightlimsaan en osaa sanoa, itsellä tällä hetkellä himo ihan perinteiseen cokikseen (mite se onkaan hyväääääääää :D). Ja oiskohan se vaan valkovuotoa mitä sulta tulee, varmista kuitenkin neuvolasta.

Ankkuli: Tsemppiä synnytykseen! Tulethan sitten kertomaan synnärikuulumiset? Peukutuksia!

Adara: Masu välillä pullottaa ja omista housuista parit on jo joutunut laittamaan odottamaan ensi vuotta :D

Omanapanen: Tänään olin alkuraskauden ultrassa aivan mahtavan gynen luona. Kaverilla kaikki hyvin, syke löytyi ja koko vastasi aika hyvin vkoja. Virallisesti ollaan nyt 8+1, koon mukaan 7+6. Arvasin tuon koska tiedän ovulaation ajankohdan ja se ei ihan täsmänny menkoista laskettaessa. LA 23.11. Kaverin koko huimat 15 mm :)

RokkiMami 8+1

Vierailija
32/43 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko uudet kujeet... Pääsiäisestä on selvitty. Mämmit ja munat on syöty. =) Juu eli tosiaan viime viikon torstaina oli rakenneultra. =) Oli ihana nähdä pikkuinen siinä kuva ruudussa. Kaikki oli hyvin. Koko vastasi viikkoja hyvin. Hyvin virkeä yksilö.... Saatiinpa sukupuolikin selville.....=) =) =) Akka valta sen kun kasvaa. =)! Ainut mikä oli niin kätilö olisi halunnut nähdä vauvan mahalaukkua hieman enemmän täynnä. Joten nyt 27pv, menen uusinta kontrolliin, jossa katsovat että vauva saa kunnolla nieltyä ja maha täyttyy ja tietysti tyhjenee. Mutta en ole mitenkään paniikissa, sittenhän tuo selviää. Kätilökin sanoi että ei ole syytä huoleen, kun maha kuitenkin näkyi. Mutta mukavahan tuo on baby nähdä uudestaan ultrassa.=)

Maha on ottanut kasvu spurtin. Työpaidasta alkaa kohta napit sinkoilla. =) Ja huomaa myös sen että nukkuessa alkaa oikeasti etsityttää asentoa, jossa olisi hyvä olla. Mitekähän sitten kun mennään kesään. Ihan pelottaa ajatella. Viime yönä piti ottaa jo tyyny mahan alle, kun muuten tuntui että se "putoaa" ja roikkuu ikävästi. Mutta niin olis esikoisenkin kans, tosin vasta loppuvaiheesta.

Rokkimami: Hyvä että kaveri löytyi...=) Nyt paljon tarrasukkia. Toivottavasti ei tule samanlaista pettymystä kuin edellisessä. Kyllä sullakin ne viikon siitä vain kasvaa. Kohta huomaat että olet rakenneultrassa. =)

Mutta nyt töihin...

Liisa06 rv 21+3......Voi kamala........=)

Vierailija
33/43 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilppa: Olipas mukava kun joku muukin on hulluna Pepsi-Maxiin. Mie oon nimittäin kanssa! Light-limsathan on makeutettu aspartaamilla, joka ei siis ole vaarallista sikiölle, mutta onhan se synteettinen aine eikä mitkään ravintoterapeutit suosittele sitä. Siks oon yrittäny vähentää raskausaikana sen juomista vaihtelevalla menestyksellä. Siihen sun toiseen kysymykseen en osaa mitään varmaa sanoa, mutta luulisin sen olevan valkkaria.

Liisalle: Onnea tytöstä! Toivottavasti tarkistusultrassa ei löydy mitään sen kummempaa.

RokkiMami: Mahtavaa kun maha-asukkaalla kaikki kunnossa. Toivottavasti porskuttaa loppuun asti!

Mua on viikon verran valvottanu esikoinen joka yö. Viime yönä meni pari tuntia sen kanssa valvoessa ja kyllä se tuntuu pitkälle päivään. Muutenkaan olo ei oo kovin kaksinen ja sitten pitäs vielä jaksaa yöllä valvoskella. Naapurin kolmen kuukauden ikänen vauva porskuttaa yöt yhteen putkeen ja mä ootan vihreenä kateudesta sitä ihmettä tapahtuvaksi meille ekan kerran :)

Adara 10+2

Vierailija
34/43 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivää! Tänä aamuna olin sokerirasituksessa labrassa. Toi lähtöpaino kun meni yli sen indeksirajan 25 niin jouduin tohon rasitukseen. Muitakin äitejä siellä makoili ja oli mukavaa jutustella.

Chilppa: Mullakin on ollut koko raskauden ajan entistä enemmän valkovuotoa. Jatkuvasti pidän pikkuhousunsuojaa. Toki mulla valkkaria on ihan normitilassakin aika runsaasti. Varmaan sullakin on vaan valkkaria.

Ankkulille tsempitykset synnytykseen!!

RokkiMami kyselit vaunuista. Ei ole vielä kotiin asti saapuneet, mutta oon seurannut nettilinkin kautta, että ainakin kotimaassa olivat jo viime viikolla, joten ehkä ne on jo täällä paikallisessa postissa ja mulle on ihan pian tulossa se lappu, jolla ne saa hakea. Remontti aloitettiin viime viikolla ja pääsiäinen meni mukavasti rempatessa sekä vieraita kestitessä. Haastavaa oli saada remontin jäljet minimiin kun miehen sukua pukkasi kylään sunnuntaina. Vessassa on nyt kaakelit sekä lattiassa että seinissä. Kyllä se tästä pikku hiljaa edistyy. :)

Liisa: Toivottavasti uusintaultra tuo hyviä uutisia vauvan vatsan toiminnasta. Itsestäni tuntuu tämä loppuaika pitkältä, kun ei enää maha-asukkia pääse näkemään...

Tarttis ilmoittaa pomolle, että jään kesäkuun alkupäivinä kesälomalle... En tiedä onko hän sitä tajunnut, että ennen äitiyslomaa täytyy pitää tietty määrä kesälomapäiviäkin. Tuskin on ymmärtänyt. ;)

Ritu rv 24+3

Vierailija
35/43 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukee kun kaikilla jotain meininkiä menossa.. varmaan tää kevät tekee sen :) Mie edelleen kasassa, tänään laskettu aika.. en vieläkään voi uskoo todeks että näin pitkäks menee.. Joku tais sanookin et menee 41+ jotain.. niin saattaapi olla.. nyt vaan sit jännitellään et osuuko sama syntymäpäivä ku esikoisella.. sillä on nimittäin synttärit 21.4 :)

Siitä light-limusta.. itse kans pidän kovasti ja suosituksissa kyllä on että makeutusaineellisia limuja pitäs välttää.. mut ite kyllä juonu sen verran ku tuntunu hyvältä.. :)

Mukavaa, että nillä jotka käyny ekassa ultrassa niin löyty mitä pitikin :) ja rakenneultrassa käyneillä kaikki on kohdallaan.. :) Mut tosissaan tulee tosi pitkä väli kun rakenneultran jälkeen ei oo ollu mitään missä ois nähny pikkusen.. on vaan pitäny luottaa et sielä kasvaa ja kehittyy normaalisti.. Ei ees tiedetä kumpi sieltä tulee, yllätyspaketti kaiken kaikkiaan :) Mut taidan vetäytyä vielä kotihommia tekemään ku sen verran löytyy vielä energiaa, vaikka olo kun ilmapallolla :)

Ankkuli ja pikkumussu 40 tasan :)

Vierailija
36/43 |
16.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole pahemmin koneelle ehtinyt viime viikkoina. Pojan kanssa päivät menee vauhdilla ja sitten illalla on niin poikki, että nukkumaan on mentävä. Olin poikaa odottaessa myös yhtä väsynyt. Olisin voinut nukkua (ja syödä!) koko ajan.

Kiitos kyselyistä :o)

Ultrassa olimme jo siis 2,5 viikkoa sitten! Siellä löytyi pikkuinen salamatkustaja, jonka ikä oli noin 7vkoa. Luulin, että "ikää" pikkuisella olisi ollut hiukan enemmän. Kaikki näytti kuitenkin hyvältä ja sykekin löytyi ja kaikki muukin mitä pitää.

Nyt olen ollut sitten melko levollisella mielellä. Kaikki oli hyvin ja itsepä siihen ei voi oikein vaikuttaa miten tästä sitten eteenpäin sujuu. Seuraava ultra on 29.4 joten sitä odotellessa...

No niin, poika heräsi. En ehtinyt kommentoida mitään, mutta toivottavasti ainakin pahoinvoinnit ja oksentelut poistuvat itse kultakin!

Aurinkoisia odotuspäiviä!

T. Humaus9+4?

Vierailija
37/43 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Liisa*: Toivottavasti tarkistusultrassa kaikki on niin kuin kuuluukin olla. Onneksi olet itse positiivisella mielellä :) Ja kiva että teillä akkavalta kasvaa :D

*Adara*: Onko teillä esikoinen kipeänä kun valvottaa?

*Ritu*: Kiva että saitte rempan käyntiin :) Mikä oli sokerirasitustestin tulos?

*Ankkuli*: Oishan se tavallaan kiva että saisivat saman synttäripäivän, tulisi molempien juhlat juhlittua kerralla mutta sitten taas toisaalta kummallakaan ei olisi sitä "omaa päivää". Mun ex-miehen siskon lapsilla on sama synttäripv, vuosia välissä muistaakseni 7.

*Humaus*: Hienoa että pikkuinen löytyi ja kaikki on ok :)

Omanapa: Hormoonit heittelee tasaseen tahtiin... Miesparka :D Huono olo pysyy poissa kunhan vain muistaa syödä vähän väliä. Tiistaina ekaan neuvolaan.

RokkiMami 8+6

Vierailija
38/43 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljainen tämä meidän pino, mutta laitan tänne nyt omia kuulumisia...

RokkiMami kyseli sokerirasituksen tuloksista. Ne tulee suoraan neuvolaan ja mulla on neuvola vasta viikon päästä maanantaina. Toivotaan, ettei mitään häikkää ole.

Remppa on edennyt hyvään vaiheeseen. Nyt vaan odotellaan kalusteita saapuvaksi. Pyykkikone onneksi saatiin jo paikalleen, joten ei tarvinnut kuin kerran pestä nyrkkipyykkiä. Tällä hetkellä koitetaan tehdä terassia takapihalle. Mies ja appiukko ovat tänään siellä ahkeroineet. Eilen me aloitettiin hiukan pohjustusta ja pystyin ihme kyllä tekemään lapiohommia aika mukavasti ilman suurempia suppareita. Ihmettelin kyllä itsekin, että miten vaihteeksi voikin olla niin helppo tehdä fyysistä työtä kun välillä tuntuu pelkkä kävely huonolta. Päivät ei ole veljeksiä keskenään näemmä...

Vaunutkin saatiin viime viikon perjantaina. Vähän kurkattiin pakettiin, mutta mies sanoi, ettei olis hyvä avata ja koota niitä, kun on tosiaan tilanpuutetta ja remppahommissa tarvitaan tilaa... mieli kyllä tekis katsoa tarkemmin, mutta toki ne vie tilaa enemmän kun ne on asennettuna oikeaan kokoonsa...

Kovasti sitä odottaa jo töiden loppumista. Laskin, että tämän viikon jälkeen vielä kuusi viikkoa ennenkuin jään kesälomalle ja siitä suoraan äitiyslomalle. :)

Ritu rv 25+1

Vierailija
39/43 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiMami kyseli sokerirasituksen tuloksista. Ne tulee suoraan neuvolaan ja mulla on neuvola vasta viikon päästä maanantaina. Toivotaan, ettei mitään häikkää ole.

Remppa on edennyt hyvään vaiheeseen. Nyt vaan odotellaan kalusteita saapuvaksi. Pyykkikone onneksi saatiin jo paikalleen, joten ei tarvinnut kuin kerran pestä nyrkkipyykkiä. Tällä hetkellä koitetaan tehdä terassia takapihalle. Mies ja appiukko ovat tänään siellä ahkeroineet. Eilen me aloitettiin hiukan pohjustusta ja pystyin ihme kyllä tekemään lapiohommia aika mukavasti ilman suurempia suppareita. Ihmettelin kyllä itsekin, että miten vaihteeksi voikin olla niin helppo tehdä fyysistä työtä kun välillä tuntuu pelkkä kävely huonolta. Päivät ei ole veljeksiä keskenään näemmä...

Vaunutkin saatiin viime viikon perjantaina. Vähän kurkattiin pakettiin, mutta mies sanoi, ettei olis hyvä avata ja koota niitä, kun on tosiaan tilanpuutetta ja remppahommissa tarvitaan tilaa... mieli kyllä tekis katsoa tarkemmin, mutta toki ne vie tilaa enemmän kun ne on asennettuna oikeaan kokoonsa...

Kovasti sitä odottaa jo töiden loppumista. Laskin, että tämän viikon jälkeen vielä kuusi viikkoa ennenkuin jään kesälomalle ja siitä suoraan äitiyslomalle. :)

Ritu rv 25+1

Vierailija
40/43 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritu rv 25+1