Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ PINO PIKKUKAKKOSILLE ¤¤¤

24.03.2009 |

Elikkäs tänne pinoutumaan kaikki jotka ovat kirjoitelleet vauvakuume-puolella pikku kakkosten pinoon! Jatketaan turinointia tutussa seurassa, eikös vaan?

Itse tein siis lauantaina illalla positiivisen testin ja nyt päällimäisenä ajatuksena tahtoo olla että "mitä jos tämäkin menee kesken". Päivää kerrallaan...

RokkiMami

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ongelmia viestin lähtemisen kanssa ja nyt se on tässä moneen kertaan.... suokaa, siskot, anteeksi. ;)

Vierailija
42/43 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu on aika hiljainen tää meidän pino.. :/ missäs kaikki kakkosen oottelijat luuraa... :D mulla on eka neuvola huomena ja kyllä jänskättää, vaikka sielä nyt ei mitään tehäkkää-- mut jotenki silti.. sit tää rumpa niinku alkaa virallisesti. :) IHANAA..

masu on kasvanut jo pikkuisen, oksettaa koko vuorokauden läpeensä ja väsy on pohjaton... eli hormonia pitäs erittyä ainakin, täytyy toivoo että kaikki hyvin!

Ritu: IHANAA.. pääset suoraan kesikseltä äippälomalle... aivan mahtavaa.... kyllä viimeiset viikot töissä meneekin sitten vauhdilla!!

Rokkimami: Mites sielä voidaan, onko huono-olo hellittäny.. vai lisääntyny.. ? toivottavasti rupeis jo helpottaan..

Sit pientä GALLUPPIA.. : Otitteko ekan kans sukupuolen selville entä nyt toisen kohdalla.. aiotteko ottaa selvää ..tai oletteko jo ottanut..?

Mä en vielä oikein tiedä.. olis tavallaan kiva, me ei ekan kans otettu selville ja se oli kyl aika kiva ylläri sit ku se sieltä tuli... saa nähä.. on aikaa viel miettiä..

rv. jotai 7 ???

Nyt ulkoilemaan iltaaurinkoon!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan kyllä jo niin kyllästyneitä tähän raskaana oloon että! Olen niin pahalla tuulella koko ajan ku väsy on jotain ihan kauheaa ja yöt menee surkeasti ku joka paikkaa särkee. Vielä n.6vk LA:han mutta uskon että yli mennään eli olen jo varautunut kärsimään pitempään :)

Kävin neuvolassa reilu vk sitten, silloin oli SF 32cm, suunnilleen samoissa mennään ku esikoisesta aikoinaan. Sydänäänet oli 140 ja poikaa veikkaili neuvolan täti ;) sanoin kyllä sille että en usko sitä ennenku näen kumpi on ku esikoisestakin veikkas väärin. Me siis ei olla kysytty ultrassa kumpi on eikä kysytty esikoisestakaan.

Miten tämä rapakausi? joko joillain on se ohi? Siis meillä saa imuroida joka päivä parikin kertaa kun poika ramppaa ulos ja sisääs ja ulos ja sisään, ja minä tietenkin pahalla päällä huudan kun koko ajan sotkee.. Ja heti kun jotain touhuilen enemmän niin alkaa supisteleen, ne ei ole kipeitä mutta tuntuu ilkeältä. Toivon todellakin että nuo loputkin lumet sulais että ei tarttis jatkuvasti pestä vaatteita! Eilenkin poika tuli kotiin ulkoa, oli kurahousut jalassa mutta ei takkia niin oli sit päättäny käydä "uimassa" jossain rapakossa! no muistaahan sitä vielä omasta lapsuudesta että kuin kivaa se oli :)

Mutta nyt lukeen ja nukkuun, jos sais ees muutaman tunnin nukuttua ennen kuin vaavi herättää, on muutes tosi vilkas tapaus..alkaa yleensä tuossa 4aikaan aamuyöstä kamala myöryäminen :)

Jessu rv 35