Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?
Kommentit (147)
Oli kuulemma niin kova hätä. Ystävällisesti tiedustelin häneltä jos kannattaisi kähdä lääkärillä, sillä ei ole ihan normaalia että nuorella miehellä on pidätyskyky niin heikko ettei voi hetkeä odottaa. Miten voi käydä töissä, kodin ulkopuolella, missään? hän on sittemmin luopunut tuosta, joten vika taisi olla kuitenkin ihan puhtaasti itsekkyydessä.
Meillä päätäntävalta näissä asioissa on sillä, joka on vessan ulkopuolella. Sinne sekaan voi tulla katsomaan jos esim minä olen ulostamassa, mutta kukaan ei voi olettaa että toiset perheenjäsenet haluavat olla mukana tässä toimituksessa. Kukaan ei toistaiseksi ole tullut mukaan.
Luulen että näissä perheissä myös kaivetaan nenää, röyhtäillään ruokapöydässä ja piereskellään ja kaivetaan peräaukkoa toisten nähden. Kurjaa että ihmisillä on noin vähän kunnioitusta omia perheenjäseniään kohtaan. Kakalla käynnin jälkeen pistetään golitsia ja teepparia huutikseen myyntiin ja ollaan niin rentoja.
ihan kuin ihmisillä ois jotenkin käytöstavat kadonneet? Ja jos pitää niistä kiinni, on estoinen=)
Kuka käy paskalla ja kenen kanssa...
Kuka käy paskalla ja kenen kanssa...
whitetrash, jolla ei ole käytöstapoja, persettäänkin kaivaa ruokapöydässä, jne.
Tosin minusta nämä kommentit kertoo enemmän kirjoittajastaan.
vaan puhtaasti käytöstavoista tai niiden puuttumisesta.
Minulle on aivan sama mitä muut tekevät kotonaan, vaikka kakkisivat keittiössä kunhan se sopii heille kaikille.
On hyvä että joillain ihmisillä on luonnollinen suhde ulosteisiin. Tuostahan on ihan puhtaasti hyötyä esim hoitotyössä! Ei kukaan voi toimia lähihoitajana jos kakan haju ihan todella oksettaa.
siedättävät itseään oleilemalla paskan hajussa niin töissä kun kotonakin:O
Me kakitaan ja pissitään ovet auki melkein aina. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Joskus ollaan mietitty pitäiskö asentaa toinen pönttö siihen viereen niin toisen ei tarttis odotella vuoroaan.
MINä 17.wee tyttö käyn paskalla ja kusella samaan aikaa ku toine o suihkus tai pesee hampaita tai muuta vastaavaa :D ku yleesä tää avopuoliso hyppää vessaan ku oon tarpeilla.
En koe itseäni erityisen estoiseksi ihmiseksi, mutta mielestäni on yksinkertaisesti vain epäkohteliasta mennä paskalle kun toinen on ajamassa partaansa vieressä, eikä meidän parisuhde ainakaan vielä ole niin väljähtynyt, ettäkö ei kiinnostaisi olla huomaavainen toiselle pienissä arkipäivän tilanteissa. Se paskanhajussa parranajaminen/meikkaaminen ei takuulla ole kellekään miellyttävä kokemus!
Ei siinä ole mitään epäkohteliasta jos toista ei haittaa. Minua ei ainakaan haittaisi ollenkaan.
.
Kun jos on oikeasti hyvä suhde niin ei ole mitään mitä ei voi tehdä kumppanin läsnäollessa. Se on oikeastaan ihan sama onko se kumppani siinä vai ei. Se on niin luonnollista.
kohta 20 vuotta takana miehen kanssa ja vessarauha on ehdoton. Mies on ollut kyllä katsomassa synnytykset ja työssäni sairaanhoitajana pitää varmasti eritteiden kanssa olla tekemisissä, mutta raja menee yksityiselämässä. Kotona en kenenkään aikuisen p:n hajua halua haistella. Lasten hoidon kohdalla asia on kyllä luonnollinen, mutta parisuhteen haluan todellakin pitää parisuhteena, jossa on yksityisyyden rajat.
Itseäni esim. kuvottaa, että anoppi käy meillä vessassa ja jättää oven raolleen. Kerrassaan megaraivostuttavaa ja junttia.
Vaan olette yhtä. Kaikki asiat voidaan tehdä ja sanoa kumppanin ollessa vieressä.
Mä en todellakaan pystyis käymään paskalla miehen ollessa samassa vessassa! Pissalla olen käynyt jos ollaan oltu saunassa tai suihkussa...
Mä en todellakaan pystyis käymään paskalla miehen ollessa samassa vessassa! Pissalla olen käynyt jos ollaan oltu saunassa tai suihkussa...
Kyllä se miehesi varmaan on nähnyt ihmisiä paskalla eikä ole yllätys että sinäkin sitä teet. Hän on myös nähnyt paikkasi (luulisin). Luotat häneen ja rakastat häntä? Joten missä ongelma?
mies usein istuu pitkään vessassa(vatsaongelmia) ja minä käyn siinä samalla suihkussa ja välillä mies odottaa vieressä housut kintussa kun minä pikapaskon. :) Ei se mitään mutta kun kylppäri on tosi pieni sellainen 2m kertaa 2 m.
mies usein istuu pitkään vessassa(vatsaongelmia) ja minä käyn siinä samalla suihkussa ja välillä mies odottaa vieressä housut kintussa kun minä pikapaskon. :) Ei se mitään mutta kun kylppäri on tosi pieni sellainen 2m kertaa 2 m.
Ihailtavaa itseluottamusta ja toiseen luottamista
parisuhteessakin voisi säilyttää tietynlaiset kohteliaisuus säännöt ja ihan normaalit käytöstavat. Itse en todellakaan käy wc:ssä ovet auki, en myöskään siedä piereskelyä toisen seurassa tai muutakaan ällöttävää. Suhteessakin säilyy ihan erilailla kipinä kun ei tarvitse toista nähdä paskalla istumassa tai piereskelemässä. Enkä todellakaan ole estoton, päinvastoin. Mieheni on onneksi samoilla linjoilla nykyään kanssani vaikka aluksi yrittikin "kokeilla" miten suhtaudun...
Kyllä mä haluan olla "lady" mieheni silmissä loppuun saakka.
Eikös nämä isommat hädät yleensä hoideta yksin ja rauhassa, ainakin meidän perheessä hoidetaan.
Ihanaa luettavaa. Oivoi. Itse taidan olla jostain tuosta välistä, kyllä me voidaan pissiä toistemme aikana ja siteenkin vaihdan miehen aikana, en häpeile menkkojani, mieskin pitää niitä melko luonnollisena asiana ;)
Mutta kyllä me pääsääntöisesti kakataan rauhassa, ovi ei ole lukossa mutta kiinni kylläkin. Meillä on kyllä tosi pieni vessa, ei sinne kukaan muu mahtuisi mitään tekemäänkään.
Mutta aiemmin kun oli isompi vessa jossa oli myös suihku, kyllä kävin kakalla jos hätä yllätti miehen saunoessa tai ollessa suihkussa ja mies myös tuli hädälleen minun siellä ollessani. Enhän toki voi miestä kieltää kakkaamasta minun suihkuni takia, pukamiahan siitä seuraa vaan...
Mutta molempi parempi, meitä on kaikenlaisia. Oikeastaan mulle ei kuulu eikä mua kiinnosta kuka kenenkin aikana kakkaa tai pissaa. :D
Eikä tässä kyse ole siitä, että vartavasten pitää sinne paskalle ängetä jos toinen on siellä, vaan että pasmat ei mee sekaisin, vaikka näin kävisikin.