Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

Vierailija
23.03.2009 |

.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies usein istuu pitkään vessassa(vatsaongelmia) ja minä käyn siinä samalla suihkussa ja välillä mies odottaa vieressä housut kintussa kun minä pikapaskon. :) Ei se mitään mutta kun kylppäri on tosi pieni sellainen 2m kertaa 2 m.

Vierailija
82/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun meillä tuollaista tapahtuu, en kyllä enää halua asua saman katon alla. Enkä kävis hampaita pesemään miehenkään hädän aikana. Hyi helkatti sentään. Kyllä mun mielestä vessassa kuuluu käydä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan täälläkin joskus puhetta siitä, että vain estyneet henkilöt käyvät yksin vessassa :-).

Vierailija
84/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin voidaan olla vessassa samaan aikaan ja tehdä siellä ihan mitä tahansa.

Vierailija
85/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kunnioitan myös teitä, jotka ei käy.

Vierailija
86/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen tai lapsen kanssa.

Laitatteko te oven oikein lukkoon asti? Eikö lapsetkaan saa tulla vessaan samaan aikaan?

Vierailija
87/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suht estoton 39 v nainen, jolla on onnellinen perhe (joka istuu ovet auki vessassa ja käy yhdessä saunassa).

Vierailija
88/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ainakin on ihan normaalia. Jos vaikka tehdään lähtöä jonnekin niin usein ollaan vessassa yhäaikaa. Jos ei mitään kiirettä tai muuta pakottavaa tarvetta ole niin silloin saa olla omassa rauhassa.

Vierailija
89/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

Sellanen jolla on ripuli vaivanaan??

Vierailija
90/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppinen, korkeastikoulutettu "uraäiti" jolla on useampi pieni lapsi. Aamulla ei ole aikaa odotella vessan vapautumista, jos hätä yllättää. Ei ole estoja kummallakaan.

Tietysti mielummin käyn paskalla yksin kaikessa rauhassa mutta aina se ei ole mahdollista.

Vierailija
91/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuo on usein toisinpäin: mitä harjaan hiuksia tai hampaita kun mies on istunnolla.

(Tämä siis käytännön syistä koska meillä on vain yksi vessa, miehellä on aamuvatsa ja aika meinaa usein loppua kesken.)

Itse en pystyisi koska pidättelisin krampissa nolostuksen vuoksi.

Käyn kyllä usein pissalla jos mies ajaa partaa.

Vierailija
92/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan myös oven lukkoon, hyi en tykkää vessaseurasta yhtään.

Pissalla käydessä saattaa lapset tulla vessan ovelle notkumaan, 3 vuotiaskin pyytää aina sulkemaan oven vessaan mennessään. Tai hän myös sen sulkee itse.

Vierailija
93/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ei voi jotenkin käsittää sitä faktaa, että naisetkin käyvät paskalla, eli ei astu samaan aikaan vessaan jos tietää mun olevan paskalla. Meillä käydään ovi auki paskalla, tai ei ainakaan laiteta sitä lukkoon, jos vaikka lapsilla olis jotain asiaa (okei, ei saisi kasvattaa lapsista riippuvaisia).

Mun mies viettää paskalla tovin jos toisenkin, ja tiedän hänen tarvitsevan vessarauhaa, joten en vessaan mene silloin kun hän on siellä.

Mut vastaus alkuperäiseen kysymykseen:

tavalliset ihmiset käyttäytyvät noin, ehkä normaalia hivenen rempseämmät ja itsensä kanssa sinut olevat..

Vierailija
94/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni erityisen estoiseksi ihmiseksi, mutta mielestäni on yksinkertaisesti vain epäkohteliasta mennä paskalle kun toinen on ajamassa partaansa vieressä, eikä meidän parisuhde ainakaan vielä ole niin väljähtynyt, ettäkö ei kiinnostaisi olla huomaavainen toiselle pienissä arkipäivän tilanteissa. Se paskanhajussa parranajaminen/meikkaaminen ei takuulla ole kellekään miellyttävä kokemus!

Vierailija
95/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetään ovi usein vessassakäynnin ajaksi auki, kun halutaan jutella miehen kanssa. Ehkä me vaan ollaan tavallista sosiaalisempia :)

Vierailija
96/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias ollaan vieraille ihmisille, ei omalle siipalle tarvi (tiettyyn rajaan asti).

Mutta onneksi meillä parisuhteen kunnioitus on muusta kiinni kun paskahädästä, vaikka kaksi vessaa onkin. Kaikki jaetaan, myös vessahädät =)

t: se 39 v, joka on miehensä kanssa muutenkin 24/7.

Vierailija
97/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkiä sen sijaan haluan ilman katselijoita :)

Vierailija
98/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi en oikein ollut sinut ajatuksen kanssa, mutta mies, lapset ja aika ovat koulineet niin, että enpä enää välitä. Pyyhkiä sen sijaan haluan ilman katselijoita :)

Vierailija
99/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että tän tyypin nainen piereskelee ja röyhtäilee samaan hintaan ;)

Vierailija
100/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

estymättömyyden mittarina sitä että käyvät paskalla toisen seistessä vieressä?!?!?!!! Hyi s**tana. No, olen sitten todella estynyt. Mun mielestä vessassa käydään yksin, ja varsinkin sillä "kakkoshädällä". Ja kyllä, laitan oven aina lukkoon kun meen veskiin. Ja niin tekee myös mieheni. En voi kuvitella että oisin niin välinpitämätön että antaisin miehen tulla katsomaan wc-toimitustani (ja toisinpäin). On vaan toimintoja joita en halua olla todistamassa, enkä halua että mieheni niitä näkee.

Ja onko näillä "estymättömillä" sitten sellainen meininki, että kun toisella on pukamat perseessä niin vieressä katotaan kun toinen änkee sitä peräpuikkoa peräaukkoonsa? Oijoi, niin mukavaa on olla vapautunut ja sinut oman kroppansa kanssa.....:DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi