Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

Vierailija
23.03.2009 |

.

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jatkamme entiseen malliin ovet sepposen selällään.

Vierailija
22/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla mukavat hajut.

Minä en ikinä menisi vessaan jos mies istuisi pöntöllä, en vaikka kyllä olisi vaan pissalla. Kyllä vessarauha kuuluu ihan kaikille.

En myöskään tykkää siitä jos joku koputtelee vessan ovelle ollessani pöntöllä. Eikä meilläkään piereskellä ihan missä sattuu, vahinkoja tietty sattuu. samaa mieltä olen röyhtäilystä.

Ja mieheni oli synnytyksessä mukana ja seksikin sujuu,. En vaan näe noissa mitään yhteyttä paskantamisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla käyn yksin, piste. Enkä kyllä suostuisi menemään mitään hiuksia harjaamaan, SAATIKKA hampaita pesemään samalla kun toinen vääntää ihania aromeja vieressä. :D

Mutta ehkä nämä ovatkin lapsuuden traumoja, sillä meillä oli 70-luvun lopussa sellaiset "ihanat" koulunvessat, että oli vain yksi ovellinen koppi, kaikki muut olivat ovettomia ja peili oli tietenkin ihan vastapäätä kaikkia koppeja. Se ainoa privaattikoppi oli aina 5-6 -luokkalaisten varaama.

Jotenkin kyllä ihmetyttää silti nämä ovi auki paskalla käyvät. Eikö muka olisi helpompi ja kaikille osapuolille mukavampi, että se vääntö tehtäisiin omin päin. Tarvitaanko siihenkin jotain seuraa, uskomatonta.

Vierailija
24/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kyllä ihmetyttää silti nämä ovi auki paskalla käyvät. Eikö muka olisi helpompi ja kaikille osapuolille mukavampi, että se vääntö tehtäisiin omin päin. Tarvitaanko siihenkin jotain seuraa, uskomatonta.

Miten niin helpompaa? Eikä se mitään epämukavaakaan ole jos asiasta on tehty luonnollinen jo pienestä pitäen. Tuskin kukaan erikseen pyytää miestään vessaan partaa ajamaan samalla, mutta jos mies siellä on jo valmiiksi, niin ei ainakaan tarvi jalat ristissä pidätelläkään.

Traumoja tosiaan!

Vierailija
25/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla käyn yksin, piste.

oven suussa rivissä kyttääämässä!? Eikä se tarkota sitäkään, että kukaan sitä sun paskaas näkee saati pullistuvaa peräsuolta.

Ovi on auki siksi, että ei ole mitään syytä laittaa sitä kiinni kun oman perheen kesken ollaan! Kyllä perheenjäsenet osaa antaa vessarauhan muutoinkin. Joskus ei haittaa jos joku tulee samaan aikaan vessaan, joskus haittaa ja silloin sanon, että nyt haluaisin punnertaa yksin. Niin yksinkertasta se on.

Vierailija
26/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on estyneet sitten noloja jos kakka tulee synnyttäessä ja mies on siinä mukana sitä todistamassa... ja kätilöt sun muut...

Vierailija
27/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, että onko teillä kokemusta sairaalaoloista heikkokuntoisena wc-käynneistä. Jos on kovin estynyt, kuinka pystyy tekemään tuotoksensa alusastiaan tai portatiiviin tai jos on kertakaikkisesti niin heikkohappisessa kunnossa, et sairaanhoitajan on oltava koko toimituksen ajan siinä pytyn vieressä?? Estyneelle ihmiselle voi olla hankalaa rentouttaa niitä pissaamislihaksia, kun sh on kyljessä kiinni. Vai onko se niin että sh ei haittaa, mutta oman miehen nähden ei ruumiintoimintoja suvaita?

Vierailija
28/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komppaan tätä: mielestäni olisi todella oksettavaa, jos mieheni kävisi vessassa (kakkosella) ovi auki. Jos minusta tekee estoisen se, että vaadin huomaavaisuutta ja kohteliaisuutta, ja olen itsekin sellainen, niin olen sitten mielelläni estoinen

Vierailija
29/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komppaan tätä: mielestäni olisi todella oksettavaa, jos mieheni kävisi vessassa (kakkosella) ovi auki. Jos minusta tekee estoisen se, että vaadin huomaavaisuutta ja kohteliaisuutta, ja olen itsekin sellainen, niin olen sitten mielelläni estoinen

Ehkä kannattaisi syventyä omaan pääkoppaan.

Vierailija
30/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut juoksee vessan ja keittiön väliä, ja ah, kaikilla on niin mukavaa ;)

Vierailija
31/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut juoksee vessan ja keittiön väliä, ja ah, kaikilla on niin mukavaa ;)

Vierailija
32/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, että onko teillä kokemusta sairaalaoloista heikkokuntoisena wc-käynneistä. Jos on kovin estynyt, kuinka pystyy tekemään tuotoksensa alusastiaan tai portatiiviin

jos ei halua ulostaa ja pissiä muiden nähden ja kuullen. Minusta se on ihan puhtaasti kohteliaisuusasia että toisten vieressä ei paskota. Olen ollut sairaalassa siinä kunnossa että olen tarvinnut avustajaa tuohon ja onnistui hyvin, kiitos kysymästä :)

Vierailija
33/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi syventyä omaan pääkoppaan.

tai niiden hajujen leviävän koko kämppään, on merkki siitä että päässäni on jotain vikaa?

Vierailija
34/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, että onko teillä kokemusta sairaalaoloista heikkokuntoisena wc-käynneistä. Jos on kovin estynyt, kuinka pystyy tekemään tuotoksensa alusastiaan tai portatiiviin

jos ei halua ulostaa ja pissiä muiden nähden ja kuullen. Minusta se on ihan puhtaasti kohteliaisuusasia että toisten vieressä ei paskota. Olen ollut sairaalassa siinä kunnossa että olen tarvinnut avustajaa tuohon ja onnistui hyvin, kiitos kysymästä :)

Meillä on toinen vessa eteisen käytävän varrella ja toinen pytty saunaosaston kylppärissä, joten vaikka käy ovi auki paskalla niin ei välttämättä kukaan näe...

Kohteliaisuudet perheittäin vaihtelevat. Meistä on mukavaa elää keskenämme rennosti, ei tartte pingottaa mistään. Epäkohteliasta oli viedä vaikka vessapaperit kun toinen istuu paskalla tai jättää pönttö vetämättä tai omat kakka-roiskeet pyyhkimättä. Mutta ovi auki vessantaminen, siinä ei ole mitään epäkohteliasta MEIDÄN perheessä.

Vierailija
35/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai niiden hajujen leviävän koko kämppään, on merkki siitä että päässäni on jotain vikaa?

Vierailija
36/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jIhme kivikautista menoa joillakin "perheen kesken".

Minusta on mukavaa että 15 v poika tulee kanssani saunaan tai 9 v poika istuskelee sylissäni ja "paijaa".

Ja kaikki lähtee siitä, että mitään ei meillä tarvitse hävetä.

Vierailija
37/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen myös joutunut sairaalassa kyykkimään vessassa puutteellisessa yksityisyyden"suojassa", enkä kerta kaikkiaan tajua miksi ehdoin tahdoin pitää ovi AUKI jättää, kun se ovi siinä kerran on. :O Ihme kivikautista menoa joillakin "perheen kesken".

Vierailija
38/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En ole koskaan nähnyt tuollaisia asuntoja, liekö niitä edes.

Kerrostalossa asutaan joten ei meillä ole mitään "osastoja" minne mennä rauhassa paskalle. Ovi on sitä varten että sitä myös käytetään :) Hassua että ihmiset ihan hermostuu jos joku pistää sen kiinni perässään.

Vierailija
39/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on kaksi vessaa, niin ei pääse ruuhka yleensä yllättämään. Mies varmaan katsoisi ihan ihmeissään, jos yrittäisin paskalle änkeä, kun hän on ajamassa partaa. Ja minä en huolisi edes lapsia kakkaamaan, jos kuivaan vaikka hiuksia. Äärimmäisessä hädässä se vähemmän kiireellistä toimitusta suorittava henkilö poistuu vessasta.

Vierailija
40/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O Ihme kivikautista menoa joillakin "perheen kesken".

Miksi näillä ihmisillä on yleensä vessassa se ovi, eikös sen voisi sitten ottaa ihan kokonaan pois. Ihme touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan