Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?
Kommentit (147)
ja yksin ollessani ovi on auki, jos joku haluaa seuraan.
Täysin luonnollinen tapahtuma, ei tarvi salassa häveten ähkiä, ei tosiaankaan.... :)
On sitten mieheni ajamassa partaa tai ei...
tuutko meille katsomaan ;) vaikka huomenaamulla kun se kakkii. Vessassa on tilaa.
kohta 20 vuotta takana miehen kanssa ja vessarauha on ehdoton. Mies on ollut kyllä katsomassa synnytykset ja työssäni sairaanhoitajana pitää varmasti eritteiden kanssa olla tekemisissä, mutta raja menee yksityiselämässä. Kotona en kenenkään aikuisen p:n hajua halua haistella. Lasten hoidon kohdalla asia on kyllä luonnollinen, mutta parisuhteen haluan todellakin pitää parisuhteena, jossa on yksityisyyden rajat.
Itseäni esim. kuvottaa, että anoppi käy meillä vessassa ja jättää oven raolleen. Kerrassaan megaraivostuttavaa ja junttia.
... käydään tarpeilla wc:n ovet auki, lapset saavat tulla vessaan mukaan, ja usein on pakkokin, kun kuopuksella eroahdistus iskee. Ja jos toinen on kakalla, ja kuopuksen vaippaa pitää tulla vaihtamaan/peppua pesemään/potattamaan, niin toinen vanhempi tulee kyllä vessaan hoitamaan vauvaa, vaikka toinen olisi pöntöllä. Ja kun kuopus istuu potalla, niin usein käyn itse samalla siinä vieressä. Ja saatan pestä hampaita vieressä, vaikka esikoinen olisi pöntöllä. Niin ja jos mies on suihkussa, saatan tulla samaan aikaan pissalle. Tai minä tulen tyhjentämään pyykkikoneen, vaikka mies olisi tarpeillaan. Eikö näin muka tehdä joka perheessä? :)
Vierailija kirjoitti:
parisuhteessakin voisi säilyttää tietynlaiset kohteliaisuus säännöt ja ihan normaalit käytöstavat. Itse en todellakaan käy wc:ssä ovet auki, en myöskään siedä piereskelyä toisen seurassa tai muutakaan ällöttävää. Suhteessakin säilyy ihan erilailla kipinä kun ei tarvitse toista nähdä paskalla istumassa tai piereskelemässä. Enkä todellakaan ole estoton, päinvastoin. Mieheni on onneksi samoilla linjoilla nykyään kanssani vaikka aluksi yrittikin "kokeilla" miten suhtaudun...
Kyllä mä haluan olla "lady" mieheni silmissä loppuun saakka.
Sitten synnytät ja pska, lapsivesi ja veri lentää. Leidiys ei ole näistä kiinni.
T.synnytyssali veriroiskeissa
ovet eivät ole lukossa,mutta ei sinne vessaan mennä muita asioita sillon toimittamaan jos toinen istuu pöntöllä,mutta kukin tyylillään.