Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?
Kommentit (147)
saunassa käyminen on vähän eri juttu kun vieressä kakkiminen:)))
saunassa käyminen on vähän eri juttu kun vieressä kakkiminen:)))
koko ajan apposen ammollaan, mutta toki saat sen kiinni laittaa kun tulet kylään.
Mun tuttavapiirissä kakitaan ihan yksin, ei me varmaan tunneta ;)
eikä meillä muuten olla mitenkään erityisen estoisia. Voin kyllä käydä reissussa lapsen kanssa yhteispissalla tai vaikka kaverinkin kanssa, jos sellaiseen on tarvetta. Alasti meillä voi hillua ja minua ei hävetä, jos synnytyksessä tulee vauvan kanssa kakat tms. Minä vain haluan käydä vessassa normaaliolosuhteissa rauhassa ja niin haluavat muutkin perheenjäsenet. Sen lisäksi minua oksettaa helposti ja kakan haju saattaa oksettaa joskus.
Teillä ehkä, meillä ei ole noin perinteistä työnjakoa!
Muksut juoksee vessan ja keittiön väliä, ja ah, kaikilla on niin mukavaa ;)
Meillä vessan ovi on kiinni. Mä kyllä myönnän että me ei olla kovinkaan trendikäs perhe mitä tähän vessakeskusteluun ylipäätänsä tulee. Meillä esim. mä en istu 15 minuuttia kakkosella ovet sepposen selällään lukien Gloriaa ;)
Mun tuttavapiirissä kakitaan ihan yksin, ei me varmaan tunneta ;)
kuka tommoseen paikkaan haluais mennä????
Paskalla käyn yksin, piste. Enkä kyllä suostuisi menemään mitään hiuksia harjaamaan, SAATIKKA hampaita pesemään samalla kun toinen vääntää ihania aromeja vieressä. :D
Mutta ehkä nämä ovatkin lapsuuden traumoja, sillä meillä oli 70-luvun lopussa sellaiset "ihanat" koulunvessat, että oli vain yksi ovellinen koppi, kaikki muut olivat ovettomia ja peili oli tietenkin ihan vastapäätä kaikkia koppeja. Se ainoa privaattikoppi oli aina 5-6 -luokkalaisten varaama.
Jotenkin kyllä ihmetyttää silti nämä ovi auki paskalla käyvät. Eikö muka olisi helpompi ja kaikille osapuolille mukavampi, että se vääntö tehtäisiin omin päin. Tarvitaanko siihenkin jotain seuraa, uskomatonta.
ai miksi? saunassa ei paskota...
Yhden ainoan kerran olen sellaisen kotitalouden nähnyt ja se oli Helsingissä Kontulassa. Siellä oli vielä vessassa 2 ovea eri suuntiin ja ne molemmat olivat auki. Kyseessä kerrostaloasunto siis ja asukkaat äiti ja 5-vuotias poika, joten heillä ei varmaankaan mitään hävettävää ollutkaan. Muistan kuitenkin hämmästyneeni sitä avonaisuutta. Jotenkin omiin käytöstapoihin kuuluu laittaa vessan ovi kiinni mennen tullen.
Meillä esim. mä en istu 15 minuuttia kakkosella ovet sepposen selällään lukien Gloriaa ;)
Mutta eikös nämä oven takajana istujat olleet niitä jotka kaipas omaa aikaa.
Meillä vessan ovi on kiinni. Mä kyllä myönnän että me ei olla kovinkaan trendikäs perhe mitä tähän vessakeskusteluun ylipäätänsä tulee. Meillä esim. mä en istu 15 minuuttia kakkosella ovet sepposen selällään lukien Gloriaa ;)
Ei meilläkään ole mitään lehtiä ja viihdykettä vessassa sillä sinne mennään kun on hätä, eikä kellosta katsomalla että kappas, nyt olisi kakan aika (kuten jotkut lukijat tekevät, menevät sinne puoleksi tunniksi ähräämään)
En mä tiedä häiritseekö se nyt jotain jos joku perheenjäsen poistuu minuutiksi vessaan ja pistää oven kiinni? apua, lauma on hajallaan :)
. Jotenkin omiin käytöstapoihin kuuluu laittaa vessan ovi kiinni mennen tullen.
ellette erikseen gallupoi, koska meilläkin osataan laittaa vessan ovi kiinni kun vieraita tulee. Onhan niitä tapoja meillekin opetettu.
t: joku jonka lapsuudenkodissa ovet oli kiinni
Onhan niitä tapoja meillekin opetettu.
mun miehellä kun ois vessassa ajamassa naamaansa ja menisinkin siihen ihan pokkana paskalle :D Hyi helkkari sentään. Ja sama toisinpäin, meikkailisin siinä kaikessa rauhassa ja mies tulis skeidaa vääntämään pyttyyn. Voi olla että menis aika pahasti pasmat sekaisin. Mun mieheni on kyllä todella huomaavainen ja hyvätapainen, ei piereskele minun kuulleni kuin aivan vahingossa. Röyhtäilee kyllä mutta pyytää anteeksi. Samoin minä. Mielestäni kyse on käytöstavoista ja huomaavaisuudesta. En halua pakottaa toista katselemaan tai haistelemaan jotain vastenmielistä toimintaa. Kyllä mun mielestä paskan haju on kamala, en sitä huvikseni tahdo haistaa. Sama juttu toisinpäin: miksi mieheni pitäisi haistella jotain sellaista mikä ei ole pakollista? Siis kun se ovi vessasta löytyy ja osataan se lukkoon laittaa.
Ja näillä asioilla ei ole mitään tekoa sen kanssa että spermat voi meillä lentää lattialle, pöydälle ja lakanoille ihan rauhassa. Ne voi pyyhkäistä pois. Ei haittaa millään tavalla ja mitään estoja ei siinä tunneta. Uloste on kuitenkin kuona-ainetta joka poistuu elimistöstä säännöllisin väliajoin, kyllä sen jo haju kertoo että ei sitä ole tarkoitettu mihinkään "yleiseen jakeluun". Jos olisi, niin eiköhän me voitais paskoa vaikka keskellä olohuonetta sankoon ja tuntea olomme tosi vapaamielisiksi.....hehheh Eihän se nyt kauheen hygieenistäkään ole siinä vieressä olla kun toinen heiluttelee paskapaperia pepussaan...
ei siinä ole mitään kamalaa. Jokainen vaan hoitaa sen omassa rauhassaan. Mikä siinä on niin hämmentävää?
koko ajan apposen ammollaan, mutta toki saat sen kiinni laittaa kun tulet kylään.