Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis minkälainen nainen käy paskalla samalla, kun mies ajaa partaansa vieressä?

Vierailija
23.03.2009 |

.

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaetaan myös kakkahädät :) Mutta menkkojen aikaan haluan yksityisyyttä vessassa.

Vierailija
102/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko näillä "estymättömillä" sitten sellainen meininki, että kun toisella on pukamat perseessä niin vieressä katotaan kun toinen änkee sitä peräpuikkoa peräaukkoonsa? Oijoi, niin mukavaa on olla vapautunut ja sinut oman kroppansa kanssa.....:DDD

Ilmeisesti teillä ei ole miehet edes synnytyksessä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo odotinkin sitä.

Se,että joku käy paskalla/vaihtaa siteen/pissaa/pyyhkii tmv toisen läsnäollessa ei tarkoita sitä,että tämä toinen osapuoli tulisi KATSOMAAN toimitusta.Tai tietty joku voi niinkin tehdä.Siitä vain.Ihan sama.

T.yks joka piereskeleekin:))))

Vierailija
104/147 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsillekin opetettu kohteliaisuus ja toisten kunnioittaminen, myös oman perheen jäseniä kohtaan. Edes 21-vuotias poika ei piereskele ja röyhtäile seurassa. Kaikki perheessämme lukitsee vessan oven, kun käy asioilla.

Vierailija
105/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normaalilla järjellä varustettu silti.

Vierailija
106/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä osataan hoitaa kyllä parranajot, tarpeillakäynnit, meikkaukset sun muut kukin omia aikojaan ja omalla vuorolla.

Vierailija
107/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy paskalla!! :(

En vaihda kuukautissuojiakaan miehen tai lasten nähden.

Vierailija
108/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi 3 vessaa. Suihkuhuoneen vessa on vielä erikseen oven takana, joten jos joku haluaa suihkuun, niin ei tartte paskanhajussa peseytyä.

Vierailija
109/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa 2 pönttöä ja 2 lavuaaria, eli usein ollaan samaan aikaan.

Vierailija
110/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paskantaminen on privaatti toimenpide, luonollinen mutta haiseva. Ja en tod. halua haistella toisten paskan hajuja, vaikka olisin kuinka luononlapsi.

Vierailija
111/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies tehdään PIERUYLLÄREITÄKIN toisillemme! Pakotetaan toisen pää peiton alle ja sitten hajupommi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hah, miten voitte olla noin ahdistuneita!

Vierailija
112/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli oma reikä jokaselle perheen jäsenelle, että mahtuivat ihan yhtäaikaa istumaan paskalle ja juttua haastamaan.

Vierailija
113/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kakitaan ovet selällään ja porukalla, silloin kun olemme keskenämme. Eikä kukaan sitä arvaisi. Meillä käy paljon vieraita, olemme korkeasti koulutettuja, ihan vakuuttava sukutausta muutenkin ja aika hyvät asemat työelämässä.

Ja molempien kotona on vessanovet lapsuudessa olleet auki, niin että ei ole ikinä ollut meillä edes puhetta siitä, että samaa perhettä olevat jotenkin kursailisivat toisiaan.

Mutta ei meillä ole erillisiä rahojakaan, emmekä muutenkaan koe tarvetta korostaa erillisyyttä toisistamme, me olemme perhe.

Vierailija
114/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintaa, jos kaikkien ruumiineritteiden näkeminen ja haistaminen ja ulospokääminen inhottaa. Te ootte varmaan juuri niitä palstailijoita, jotka pelkäävät, että kakka putkahtaa tai pissa lirahtaa synnytyspöydälle tai iik, mitä jos mies näkee synnytyksessä mun alapäähän tai näkee kun mä ähkin ja hikoilen ja menetän kontrollin. Käytätte sekstaillessa kondomia vain siitä syystä ettei sperma sotke lakanoita tai ettei pimpsa haise seuraavana päivänä sillille. Seksiä harrastaessa ette ikänä saa orgasmia ,koska ette uskalla heittäytyä täysillä mukaan (peräsuolesta voi päästä kaasua suuseksin aikana miehen naamalle, tai mitä jos mun pyllyreikä on ruma tai jos mä vahingossa lirautan, kun lantionpohja supistelee). Olette niitä palstailijoita, jotka pesevät pytyn ja poistavat hajun Wc:stä ennenkuin miehen poi sinne päästää, ettei mies vain huomaa että käyt myös paskalla.... mut tekeekö miehenne samoin?

Vierailija
115/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintaa, jos kaikkien ruumiineritteiden näkeminen ja haistaminen ja ulospokääminen inhottaa. Te ootte varmaan juuri niitä palstailijoita, jotka pelkäävät, että kakka putkahtaa tai pissa lirahtaa synnytyspöydälle tai iik, mitä jos mies näkee synnytyksessä mun alapäähän tai näkee kun mä ähkin ja hikoilen ja menetän kontrollin. Käytätte sekstaillessa kondomia vain siitä syystä ettei sperma sotke lakanoita tai ettei pimpsa haise seuraavana päivänä sillille. Seksiä harrastaessa ette ikänä saa orgasmia ,koska ette uskalla heittäytyä täysillä mukaan (peräsuolesta voi päästä kaasua suuseksin aikana miehen naamalle, tai mitä jos mun pyllyreikä on ruma tai jos mä vahingossa lirautan, kun lantionpohja supistelee). Olette niitä palstailijoita, jotka pesevät pytyn ja poistavat hajun Wc:stä ennenkuin miehen poi sinne päästää, ettei mies vain huomaa että käyt myös paskalla.... mut tekeekö miehenne samoin?

Heheeh..kyllä meillä on "hauskaa"

Vierailija
116/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole nähnyt siinä mitään kummallista.

Vierailija
117/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli puhe paskantamisesta. YÖÖÖks. Onpa tosi estoista, jos ei tykkää haistella toisen paskan hajua?????

Vierailija
118/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn bileravintoloissa ystävättärienikin kanssa yhtaikaa vessassa!

lisäksi, ei mun tartte olla seksikäs kavereideni silmissä:D

Vierailija
119/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette suihkuta puhtaaksi? Yök, epähygienistä :(

Vierailija
120/147 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että näissä perheissä myös kaivetaan nenää, röyhtäillään ruokapöydässä ja piereskellään ja kaivetaan peräaukkoa toisten nähden. Kakalla käynnin jälkeen pistetään golitsia ja teepparia huutikseen myyntiin ja ollaan niin rentoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan