Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunis nainen, millaista erityiskohtelua saat ulkonäködi vuoksi

Vierailija
02.04.2015 |

Ruma ja kateellinen

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kukaan nimistä tai sotusta ole puhunut. Vain kuvista.

Vierailija
142/242 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:47"]Ei täällä kukaan nimistä tai sotusta ole puhunut. Vain kuvista.
[/quote] Tyhmä! Kuva ja nimi olisi tällä palstalla yks ja sama. Laita itse oma kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:47"]Ei täällä kukaan nimistä tai sotusta ole puhunut. Vain kuvista. [/quote] Tyhmä! Kuva ja nimi olisi tällä palstalla yks ja sama. Laita itse oma kuva.

[/quote]

Joo, laita se oma kuvas tänne nyt! Kuvaa kehiin! Oot tylsä jankkaaja, kun vain täällä kirjoittelet etkä laita kuvaa! Meni maku sun juttuihin! Kuva kuva kuva kuva kuva! Tai painu hiiteen!

Vierailija
144/242 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan yläpuolella oleva esimieheni selvästi pitää minua kauniina. Pääsen kaikesta helpommalla kuin työkaverit, vaikka tekisin asiat puolihuolimattomasti, saan samat kehut kuin jos teen asiat hyvin. Saan luistaa tehtävistä joita en halua tehdä, pomo delegoi ne jollekin muulle. Välillä flirttailee ihan suoraan. Lisäksi muut työpaikan miehet kantavat ja nostavat asioita puolestani, pitävät ovia auki ja hakevat kahvia. Tekevät asioita puolestani jos vähän vihjaisen että tarvitsen apua ja hymyilen päälle. Tiedän että osa johtuu siitä että olen nätti, mutta osa siitä että olen ystävällinen, hauska, avulias ja teen itse muiden puolesta asioita jos he tarvitsevat apua. Suurimmaksi osaksi siis jos teen töitä kivojen ja komeiden miespuolisten työkavereiden kanssa, ja he tarvitsevat apuani niin kuin minä välillä heidän. It's a two way street.

Vierailija
145/242 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te naiset olette tyhmiä. Mies pysähtyy autolla suojatien eteen ja luulette sen johtuvan teidän ulkonäöstä. Huutonaurua! Ei kannata ihmetellä miksi tytötellään työelämässä..

Vierailija
146/242 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]

Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä.

[/quote]

Ähähä! Kyllä miesvaltaisella alalla on ihan saamarin kateellista porukkaa. Ihan ulkonäöstä omaisuuteen asti kyräillään.

[/quote]

Jep, itse olen töissä miesvaltaisella alalla ja kyllä ne miehetkin osaavat puhua paskaa ja juoruilla. Välillä tulee ihan vaivaantunut olo, kun miehet tulevat juoruilemaan toisesta miehestä vaikka mitä. Yleensä ne naiset, jotka väittävät vain naisten olevan susia toisilleen, ovat itse niitä pahimpia draamakuningattaria. 

Mutta itselle on pidetty ovea ja hissinovia auki, päästetty joskus jonossa edelle, tarjottu lounas ja muuta tuollaista pientä. Teen kyllä itsekin samaa ihan ulkonäöstä riippumatta koska mielestäni tuollainen kuuluu peruskohteliaisuuteen. Huomaa kyllä eron, kun aina ei jaksa laittautua ja yhtäkkiä bussiin rynnitään naamani edestä ja ovi läimäytetään perässä kiinni. 

Vierailija
147/242 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:34"]No yleensä miehet (nuoret ja vanhat) pitävät ovia auki, saattavat päästää kaupassa jonon ohi (en kyllä mene), baarissa saattavat tarjota juotavaa ym. Joskus joku vaan kehasee jossain, että on sulla sitten kauniit silmät ja hymy, eli kohteliaisuuksia saa kuulla. Jos käy ostamssa isompaa/kalliimpaa tarviketta, niin miesmyyjältä saa helpommin alennusta. Apua saa helpommin ja sitä tarjotaan. En ole kyllä avuton, joten useimmiten vaan kieltäydyn kohteliaasti.
[/quote]

Olen ihan tavallisen näköinen ja olen saanut samanlaista kohtelua.. voisiko sittenkin olla, että on vielä kohteliaita miehiä. Kalliista tuotteista nyt saa aina alennusta esim. Huonekaluista, ei ole pärstästä kiinni.

Vierailija
148/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:06"]

Mulla on se ongelma, että olen yleensä kohtelias ja ystävällinen kaikille, mutta sitten tuntuu, ettei jollekin kaunottarelle uskalla olla niin ystävällinen, kun ne ovat tottuneet siihen, että kaikki aina ihastuu niihin ja ne luulevat ystävällisyyteni johtuvan heidän ulkonäöstään ja olevan joku iskuyritys. Olen minä silti heillekin kohtelias.

[/quote]

Sehän menee juuri päinvastoin. Kauniit saa sen verran ystävällistä käytöstä, että sitä pitää normaalina, joku tosi tavis tulkitsee sen kiinnostukseksi.

[/quote] Itse asiassa nämä itsensä kauniiksi kokevien kertomukset todistavat päinvastaisesta: joku jopa tulkitsi sen, että autot pysähtyvät suojatien eteen, koska hän on kaunis. Erittäin huvittavaa. Jokainen tapahtuma vahvistaa itsetuntoa, jos se on valmiiksi korkea.. Tosiasiassa nykyisin liikennekulttuuri on vaan sellaista että autot pysähtyvät jopa meikäläisen rumiluksen vuoksi.  Toisaalta itsensä tavikseksi tai kopa rumaksi kokeva on arempi näkemään muuta kuin peruskohteliaisuutta.

Vierailija
149/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:47"]

Mulla on se ongelma, että olen yleensä kohtelias ja ystävällinen kaikille, mutta sitten tuntuu, ettei jollekin kaunottarelle uskalla olla niin ystävällinen, kun ne ovat tottuneet siihen, että kaikki aina ihastuu niihin ja ne luulevat ystävällisyyteni johtuvan heidän ulkonäöstään ja olevan joku iskuyritys. Olen minä silti heillekin kohtelias.

[/quote]

Sehän menee juuri päinvastoin. Kauniit saa sen verran ystävällistä käytöstä, että sitä pitää normaalina, joku tosi tavis tulkitsee sen kiinnostukseksi.

[/quote] Itse asiassa nämä itsensä kauniiksi kokevien kertomukset todistavat päinvastaisesta: joku jopa tulkitsi sen, että autot pysähtyvät suojatien eteen, koska hän on kaunis. Erittäin huvittavaa. Jokainen tapahtuma vahvistaa itsetuntoa, jos se on valmiiksi korkea.. Tosiasiassa nykyisin liikennekulttuuri on vaan sellaista että autot pysähtyvät jopa meikäläisen rumiluksen vuoksi.  Toisaalta itsensä tavikseksi tai kopa rumaksi kokeva on arempi näkemään muuta kuin peruskohteliaisuutta.

[/quote]

Jo kymmenet tutkimukset todistavat, että kauniita ihmisiä kohtaan ollaan ystävällisempiä. Lääkärit ottavat enemmän tosissaan, kauniimmat saavat parempaa palkkaa, miehet rekrytoivat mieluiten kauniita naisia, jos on kaunis saa paremmin apua, lista jatkuu ja jatkuu.

Hyvännäköisyys on se, millä saa tässä elämässä etua halusitte te tavikset ja rumat sen myöntää itse tai ette :)

Vierailija
150/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin samanlaisia kokemuksia minullakin mitä täällä jo mainittu. Olen ollut lapsesta saakka kaunis (tuntuu muuten todella tyhmältä sanoa se näin "ääneen"). Seuraavassa plussat ja miinukset:

+

Suosittu kavereiden keskuudessa lapsuudessa ja nuoruudessa. Kaikki halusivat olla kaverini, myös pojat ottivat minut sellaisiin leikkihin, mihin muita tyttöjä ei huolittu ("salaseurat" yms.)

Ilmaiset drinkit baarissa kun olin sinkku. (Otin drinkit vastaan, mutta mitään vastapalveluksia ei tarjoajille tullut). Sain ilmaisia drinkkejä myös baarimikoilta.

Vip-kortti suosittuun yökerhoon (ei tarvinut maksaa sisään ja pääsi jonon ohi)

Helppo saada seuraa sinkkuna ollessa. Aina oli miehiä tarjolla (Yhdenyönjuttuja takana kuitenkin kokonaiset 1, ei ole minun juttuni)

Positiivista huomiota opettajilta ja proffilta. Gradun ohajannut proffa käytti ihan älyttömästi aikaansa ohjaukseeni (suhde kuitenkin puhtaasti ihan opiskelija-opettaja suhde)

Kaikissa työhaastatteluissa olen saanut työpaikan.

Kehuja tutuilta ja tuntemattomilta usein koskien ulkonäköäni ja olemustani.

Autot pysähtyvät kun haluan ylittää tien, ei tarvitse odottaa sopivaa rakoa. 

-

Känniläiset örveltäjät, jotka tulevat lässyttämään kun haluan vain olla kaverin kanssa.

Miehen kaveri paljasti kännissä haluavansa minut ja lapsia kanssani (entinen kaveri! yök, mikä tyyppi)

Vislailut ja auton torvien soittaminen.

Avoin kuolaaminen ja tuijottaminen (töissä ja vaatetukseni on todellakin asiallinen, ei millään tavoin seksikäs) 

Edellisten lisäksi iminua on pyydetty mm. malliksi ja missiksi tuntemattomien pyynnöstä, sekä lomamatkalla ollessani matkaesittteen kuvauksiin. En sitten tiedä onko nämä positiivisia juttuja - en lähtenyt mihinkään näistä.

Summasummaarum, koen että ulkonäkö on tuonut kuitenkin elämääni paljon enemmän positiivisa vaikutteita, kuin negatiivisia.  Koskaan en ole kuitenkaan elämääni halunnut rakentaa sen varaan, sillä loppujen lopuksi kauneus on katoavaista ja se mikä oikeasti on tärkeää löytyy ihan muualta kuin pärstäkertoimesta tai vartalon muodosta.

Vierailija
151/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:47"]

[/quote]

[/quote]

Jo kymmenet tutkimukset todistavat, että kauniita ihmisiä kohtaan ollaan ystävällisempiä. Lääkärit ottavat enemmän tosissaan, kauniimmat saavat parempaa palkkaa, miehet rekrytoivat mieluiten kauniita naisia, jos on kaunis saa paremmin apua, lista jatkuu ja jatkuu.

Hyvännäköisyys on se, millä saa tässä elämässä etua halusitte te tavikset ja rumat sen myöntää itse tai ette :)
[/quote]

Mä olen kyllä huomannut että varakkaat ihmiset saa kaikkein parhainta palvelua, jos se siis näkyy jollain tavalla ulkonäöstä ja persoonasta.
Varakkaat ihmiset ovat myös keskimäärin paremman näköisiä kuin köyhät. Nojoo, jotkut rikkaat ovat kyllä lähes kodittoman näköisiä. Pitäisi kuitenkin olla aikamoinen supermalli jos ihan pelkällä ulkonäöllä aikoo päästä pitkälle.

Vierailija
152/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset voivat ulosmitata sen ulkonäönsä vain yhdellä tavalla. Tavalla tai toisella jalkovälin kautta

Ei huoraamisessa mitään pahaa ole

Vierailija
153/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä. [/quote] Ihan parikin syytä tulee heti mieleen: Komeita miehiä on todella harvassa, joten mitään kilpailutilannetta ei ole, toisin on kauniiden naisten suhteen. Ehkä suurin syy on se, että miehet on sellaisia juustopäitä että vähänkin hyvännäköinen nainen saa ne unohtamaan sen oman puolisonsa, mitä ei taas naisilla käy, koska naiset ei ihastu/rakastu ulkonäköön.

[/quote]

Höpö höpö. Se, että miehet ovat kohteliaita tai kokisivat oikeudekseen vähän tuijottaakin jos naiskauneutta näkevät, ei tarkoita, että se oma puoliso unohtuu sillä sekunilla. Tämä on taas tätä "kaikki miehet on sikoja ja pettäjiä ja haluaa vain mahdollisimman paljon naisia" jauhantaa, vaikka suurin osa miehistäkin haluaa ihan pysyvän ja yksiavioisen parisuhteen ja luotettavan puolison.

[/quote]

On totta, että ainakaan todella kauniin naisen mies ei petä. Muut saattavatkin, kun kauniimpi osuu kohdalle.

[/quote]

EI pidä paikkaansa miltään osin tuo, todella typeriä olettamuksia! otetaan tähän esimerkki julkkiksista esim. Angelina Jolie ja Brad Pitt ovat kummatkin jo pettäneet toinen toisiaan. Itse tosin arvostan enemmän sellaista "pehmeää" ja luonnollista kauneitta kuin Jennifer Aniston. On myös olemassa paljon pelimiehiä joille ei riittäisi edes mikään miss maailma, vaan pettävät siksi kun on pakkomielle päästä pettämään, joillain myös suhdekammo. Aina voi löytää kauniimman ja nuoremman jos mies niin haluaa, jos on sillä asenteella liikkeellä, onneksi vain k*sipäisimmät ovat muut ei.

Vierailija
154/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:05"]

Kauniit naiset voivat ulosmitata sen ulkonäönsä vain yhdellä tavalla. Tavalla tai toisella jalkovälin kautta

Ei huoraamisessa mitään pahaa ole

[/quote]

Sorry, en ymmärrä..Mitäköhän yrität sanoa? T:114

Vierailija
155/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erityiskohtelua" on ollut naisilta saavutettu viha ja miehiltä huorittelu ja myös huoraksi luuleminen ulkomailla, oikein mukavaa ja rattoisaa. Huoraksi luultiin keskellä päivää bordelleja täynnä olevassa kaupungissa kun seisoin kadulla laukun kanssa ja vieras mies tuli aivan naaman viereen hönkimään ja tokaisi "ai etkö olekaan tässä töissä? vink vink" Vaihdoin kyllä vaatetyyliä tuon jälkeen, esim. peplumeita en enää osta/käytä. Vanhempi vieras mies kassajonossa ehdotti kovaan ääneen että "Sinä ja minä seksiä tänään?" koko kaupan kuullen kuvitellen että vastaus olisi kyllä. Vislaukset ja huutelut mamumiehiltä ovat myös aivan oma osansa eikä kovin kivalta tunnu, oli päällä mitä tahansa vaatetta esim. napapaitoja ja shortseja en käytä. Voisi näistä suurin osa tietysti monille muillekin sattua, mutta nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen

Vierailija
156/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että monilla vastaajilla tuo huomio johtuu siitä että he pukeutuvat paljastavasti/laittautuvat paljon. Ei millään tavalla teidän naisten vika mutta totuus on se että varsinkin ulkomaalaiset miehet olettavat että olette helppoa riistaa. :/

Vierailija
157/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:35"]

Kuulostaa siltä että monilla vastaajilla tuo huomio johtuu siitä että he pukeutuvat paljastavasti/laittautuvat paljon. Ei millään tavalla teidän naisten vika mutta totuus on se että varsinkin ulkomaalaiset miehet olettavat että olette helppoa riistaa. :/

[/quote]

Ei sellaista kyllä näistä vastauksista näe, vaikka sä kenties sitä haluat kuvitella. Muutenhan voisi käydä niin, että tajuaisit katkerana osalla naisista olevan sen verran kauniit kasvot ja karismaa, että tätä kohtelua saa mitä täällä kerrotaan :D

Vielä kun pääosin naiset täällä puhuu aivan muista tilanteista kuin baareista. Työpaikat, jne.

Vierailija
158/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut loppuun, mutta teille kauniille naisille haluan sanoa tämän rumiluksena: En vihaa teitä, mutta en ikinä uuskalla hakeutua itse seuraanne, koska ajattelen, ettei teillä olisi.mitään syytä miksi haluaisitte viettää sekuntiakaan aikaa tällaisen ruman ja tylsän palleron kanssa. Monet ystäväni ovat kaunottaria, mutta he ovat kaikki tehneet aloitteen meidän ystävyyden alkaessa.

Vierailija
159/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 20:35"]

[/quote]

Ei sellaista kyllä näistä vastauksista näe, vaikka sä kenties sitä haluat kuvitella. Muutenhan voisi käydä niin, että tajuaisit katkerana osalla naisista olevan sen verran kauniit kasvot ja karismaa, että tätä kohtelua saa mitä täällä kerrotaan :D

Vielä kun pääosin naiset täällä puhuu aivan muista tilanteista kuin baareista. Työpaikat, jne.
[/quote]

Osalla vastaajista varmasti noin, mutta niin.. Olen itsekin keskivertoa kauniimpi, mutta ujo ja huono itsetunto, joten pukeudun aika konservatiivisesti koska en tykkää siitä huomiosta mitä saan jos laitan vaikka korolliset kengät jalkaan. Asun tosiaan Kanadassa ja miehet lähestyy täällä paljon helpommin (myös työpaikalla!) kuin just Suomessa ja Pohjoismaissa.

Vierailija
160/242 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan mennessä edeltäni lakaistaan lattiat ja tuotteet asetellaan tiukkaan riviin ennen kuin ehdin edes katsahtaa niitä kohti. Julkisissa saan poikkeuksetta anteeksi 5 snt-2 €:n puuttumisen, siksi otankin nykyään aina tarkoituksella liian vähän rahaa lippua varten, kun tiedän saavani alen kuitenkin :D
Näytän supernuorelta, mutta kassat eivät tee elettäkään tarkistaakseen ikääni. "Noin upean kaunis ilmestys ei ikinä valehtelisi", kuulee usein.
Ravintolassa minulle tarjoillaan kultatarjottimella :D Ja tilaukset tullaan kysymään henk.koht., vaikka kaikkien muiden täytyy tilata kassalla...