Kaunis nainen, millaista erityiskohtelua saat ulkonäködi vuoksi
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 16:26"]Eikö nyt ketään muuta ihmetytä tämän hirveän ruman vuodatus? Sanoo olevansa 22-vuotias mutta on helpottunut siitä, ettei yläaste-aikana ollut Facebookia. What??
[/quote]
Ohis. Mutta jos vaikka jättäisit rauhaan?
Hmm, mua niin kiinnostaisi tietää miltä nämä itseään kauniiksi kutsuvat näyttävät.. Ei sillä, kauniita naisia on niin monennäköisiä. Olen omasta mielestäni keskivertoa kauniimpi, 8+ mutta en tosiaan saa hirveästi huomiota miehiltä.
Oletteko te siis ihan mallitasoa, pitkiä, hoikkia, symmetriset kasvot, lähestyttävä olemus? :)
Itse tuntuu, että saan kyllä myös paljon kriittisempää arvostelua osakseni ainakin naisten taholta. Minua pidetään pinnallisempana kui olen. Minusta ajatellaan, että olen valinnut miehen hänen varallisuuden ja aseman vuoksi ja olen valmis pettämään milloin tahansa. Myös miehen kaverit/liiketuttavat lähestyvät flirttailevasti. Mieheni on komea ja minua nuorempikin. Olemme olleet kauan yhdessä. Olimme yhdessä jo opiskeluaikana eli kauan ennen hänen uransa nousua. Nykyisin ei tee mieli laittautua juhliin tai vetää liikaa huomiota itseen päin. Olen räväkkä, nauravainen persoona lähipiirissä, mutta edustusjutuissa ja työelämässä aika syrjään vetäytyvä. Muutama yli-innokas, ja myöhemmin yli-katkera, lähestyminen on opettanut.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:22"]
Hmm, mua niin kiinnostaisi tietää miltä nämä itseään kauniiksi kutsuvat näyttävät.. Ei sillä, kauniita naisia on niin monennäköisiä. Olen omasta mielestäni keskivertoa kauniimpi, 8+ mutta en tosiaan saa hirveästi huomiota miehiltä. Oletteko te siis ihan mallitasoa, pitkiä, hoikkia, symmetriset kasvot, lähestyttävä olemus? :)
[/quote]
Olen vastaaja 107. Mulla on sellaiset missimäiset, söpöt ja naiselliset kasvot. Pukeudun melko sporttisesti ja hiukset yleensä vain harjaan, en siis panosta hirveästi ulkonäköön. Meikkaaan kyllä melkein joka päivä. En mitään sotamaalausta, muttei erityisen huomaamattomastikaan. Paino on vähän noussut, mutta on vielä normaalitason keskivaiheilla, ennen olin alipainoinen. Se on nimenomaan mun kasvonpiirteet, joita ihmiset pitävät viehättävänä. Mulla on isohkot, mantelinmuotoiset silmät, kapeat leukaluut ja siro leuka, suora kapea nenä, korkeat poskipäät ja kaareva huulien muoto. Enemmän siis sellainen klassinen naisellinen kuin mallimainen naama.
Kun käyn hieronnassa, saan hyväilyä.
N23
Tiedän olevani huoliteltu, ok näköinen 50 plussa. Saan nuorilta miehiltä kohteliaisuuksia, ovien aukomisia ym. pikkukivaa.
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
No odotellaan sitä
Zinc
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:03"]Mikäköhän siinä on, että naiset vihaavat kauniita naisia. Ei me miehet vihata komeita miehiä.
Ihan parikin syytä tulee heti mieleen: Komeita miehiä on todella harvassa, joten mitään kilpailutilannetta ei ole, toisin on kauniiden naisten suhteen. Ehkä suurin syy on se, että miehet on sellaisia juustopäitä että vähänkin hyvännäköinen nainen saa ne unohtamaan sen oman puolisonsa, mitä ei taas naisilla käy, koska naiset ei ihastu/rakastu ulkonäköön.
Höpö höpö. Se, että miehet ovat kohteliaita tai kokisivat oikeudekseen vähän tuijottaakin jos naiskauneutta näkevät, ei tarkoita, että se oma puoliso unohtuu sillä sekunilla. Tämä on taas tätä "kaikki miehet on sikoja ja pettäjiä ja haluaa vain mahdollisimman paljon naisia" jauhantaa, vaikka suurin osa miehistäkin haluaa ihan pysyvän ja yksiavioisen parisuhteen ja luotettavan puolison.
On totta, että ainakaan todella kauniin naisen mies ei petä. Muut saattavatkin, kun kauniimpi osuu kohdalle.
Eihän pettäminen ole ulkonäöstä kiinni. Kyllä vaa niitä kauniitakin petetään ja usko tai älä niin jopa niiden rumempien kanssa.
Minutkin on bussikuski päästänyt matkustamaan ilmaiseksi.
Zinc
Kaverin on vienyt myös kotiinsa (omakotitalo) kun vuoro lopussa ja kaveri on tarjonnut pihallaan kaljat. Minullekin on tarjottu olutta ja drinkkejä baarissa.
Zincg
Sama kun värikkäälle joku sanoo rumasti, niin päätellään, että se johtui väristä. Minullekin on sanotttu rumasti.
Joskus kyse on vain elämästä ja asioita sattuu ja tapahtuu .. Mutta mieli haluaa niputtaa niiden johtuvan siitä tai tästä.
Joku kus.i.pää esti lähettämästä viestiä kokonaisena. Sellaisia kiusaa tekeviä ASSHOLEJA tämä ylläpito ..
Zinccc
Koko teksti kuitenkin meni läpi erillisenä ..
eli pelkkää kiusaa tekeviä kus.i.päitä
ASS - HOLES
Hohoohoo ..
Ensimmäiseen viestiin ei voi vastata MITÄÄN !!!!!
Zinc
Taitaa olla joku herkkähipiä ylläpidosta ;)
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuvatko vanhemmat naiset kauniisiin nuoriin naisiin negatiivisesti? Johtuuko heidän ilkeys siis kateudesta? Minkälaisia kokemuksia?
Miksi aina kuvitellaan, että vanhemmat naiset olisivat kateellisia nuoremmille naisille?
Itse olen jo yli 50 ja palkkaan töihin miellään myös nuorempia naisia. Heitä on ihana ohjata ja kannustaa. Olen hyvin tyytyväinen siihen miten heillä on nykyisin helpompaa kuin itsellä nuorena ja nättinä, silloin vähättely ja törkyjutut olivat ihan eri mittakaavassa. Ja mukavahan se on katsella nuoria ja kauniita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhtautuvatko vanhemmat naiset kauniisiin nuoriin naisiin negatiivisesti? Johtuuko heidän ilkeys siis kateudesta? Minkälaisia kokemuksia?
Miksi aina kuvitellaan, että vanhemmat naiset olisivat kateellisia nuoremmille naisille?
Itse olen jo yli 50 ja palkkaan töihin miellään myös nuorempia naisia. Heitä on ihana ohjata ja kannustaa. Olen hyvin tyytyväinen siihen miten heillä on nykyisin helpompaa kuin itsellä nuorena ja nättinä, silloin vähättely ja törkyjutut olivat ihan eri mittakaavassa. Ja mukavahan se on katsella nuoria ja kauniita ihmisiä.
Vaan kun juuri tätä te ette tajua. Luuletko ettei tällä palstalla vähätellä esim. palstan kilddiksiä tälläkin hetkellä.
Kyllä, mutta eihän sitä sieltä omasta prinsessa-tornista lumihiutale huomaa ;)
Zinc
Se, että ihminen itse keksii syy-yhteyden on täyttä roskaa. Se johtui tuosta ja tästä.
Kysykää vaikka niiltä palstan rumilta naisilta, että eikö niillä ole mitään ongelmia elämässään ?
Zinc
Erilaista negatiivista ja positiivista erityiskohtelua tulee.
Saan usein parempaa kohtelua asiakaspelvelijoilta, erityisesti jos nämä ovat miehiä tai nuoria nättejä naisia. Huomaan myös, että toiset kauniit naiset kohtelevat mua erityisen ystävällisesti.
Vaatimattoman näköisiltä asiakaspalvelijanaisilta saan joko neutraalia, joskus tylyä kohtelua. Iällä ei ole juurikaan merkitystä.
Jos menen viihteelle, saan kaikki juomat ilmaiseksi. Menen vain tiskille ostamaan ja aina tulee joku joka sanoo, että mä voin tarjoo, mitä sä haluat. Puhelinnumerooa myös pyydetään aina kun menen ravintolaan. Joskus myös kaupan kassajonossa. On myös kadulla pysäytetty ja pyydetty numeroa.
Ammatillisesti ja älyllisesti olen saanut paljon vähättelyä. Ei haluta uskoa, että olen pätevä, lahjakas tai että omaan aivot. Huom. en siis ole seksipommi, vaan iha tavis. Ihan naamataulun vuoksi halutaan aliarvioida.
Koen paljon aliarviointia. Ihmiset myös luulevat, että olen ulkonäkökeskeisempi kuin olen.
Nuorempana huomasin, että nätit tytöt haluttiin aina leimata joko huoraksi ta bimboksi. Iän myötä sellainen on vähentynyt, mutta bimboksi haluaa vieläkin jotkut leimata. Ei saa olla saman aikaan kaunis ja älykäs.
Saan paljon hatunnostoja, ulkonäkökehuja ja kohteliaisuuksia kadulla kävellessä lähinnä vanhemmilta miehiltä.
Olen saanut niin paljon kauniiksi kehumista elämäni aikana, että se on täysin menettänyt merkityksensä eikä vaikuta muhun mitenkään. Sen sijaan tykkään, kun älyäni tai taitojani kehutaan.
Se mikä joskus ahdistaa on se, että miehet ovat usein niin mielinkielin. Pitävät vain ulkonäöstäni, eivät minusta. Toisaalta siitäkin on välillä hyötyä. Esim rahallista hyötyä, kun ei ole tarvinnut maksaa täyttä summaa jostain palvelusta tai saa ilmaiseksi jonkun palvelun, joka muuten maksaisi erikseen.