Tiktokissa joku puhui että äitinsä on syntynyt 1990
Siis äitinsä syntynyt 1990?????mitä 10 vuotiaita netissä oikein pyörii?Siis tuo "äiti" on vielä ihan lapsi.
Kommentit (14)
Huh, oon syntynyt -89 ja vanhin lapsi on 15. Eniten tässä hämmentää, että kuka käyttää jotain tiktokia.
Niin mikä tässä oli nyt ongelma? -90 syntynyt on 35v tänä vuonna ja aivan hyvin voi olla teinin vanhempi. Mun äidin ollessa 35v mä olin 16v.
N46
Hänen äitinsä on saanut hänet nuorena.
Olen itsekin vasta 38 ja esikoinen 18.
Vierailija kirjoitti:
Huh, oon syntynyt -89 ja vanhin lapsi on 15. Eniten tässä hämmentää, että kuka käyttää jotain tiktokia.
Miksi ei käyttäisi Tiktokia? Hauskaa ajanvietettä ja paljon matkavinkkejä olen sieltä myös saanut.
N46
Vierailija kirjoitti:
Siltä mustakin tuntuu, miten niin en ole enää 15? :D
terveisin -94 syntynyt
Mä olen syntynyt -82 ja teen töitä palkanlaskijana, välillä kun syöttää uuden, 90-luvulla syntyneen työntekijänä tietoja järjestelmään, mielessä käy nopea ajatus, että ovatko nämäkin jo työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Äiti 35, tytär 14
Kun olin kymmenen, äiti oli 34
Sitten vanhana oli hauskaa kun oli nuoret vanhemmat
Vierailija kirjoitti:
Ei 35-vuotias ole enää mikään lapsi vaan keski-ikäinen nainen. Vai mikä tässä oli ihmeellistä, se että 10-vuotias lapsi on tiktokissa vai häh?
35-vuotias ei ole keski-ikäinen vielä.
No äiti on saanut lapsen vaikka 20-vuotiaana, joten lapsi voi olla nyt 15-vuotias. Eikö just tuonikäiset roiku tiktokissa?
Mistä lähtien 35-vuotias on vielä lapsi?
Siltä mustakin tuntuu, miten niin en ole enää 15? :D
terveisin -94 syntynyt