Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhtikuun helmet viikko 13 ***************************

23.03.2009 |

Huoh. 3 tuntia valvottuaan nettiin kapuaa hän. Pääsin mäkin vihdoin tähän unettomien kerhoon. Eli nukahdin illalla lastenhuoneen lattialla patjalle ja puolilta öin heräsin, että siirryn omaan sänkyyn. Tässä tulos. Rankka viikonloppu takana, meillä oli serkut (2 kpl, toinen koulussa, toinen eskarissa) yökylässä, kun heidän hoitosuunnitelma oli mennyt pyllylleen. Eli siis vähän yllättäen. No, itse kun tässä varautuu kaikkiin mahdollisiin lastenhoitovirityksiin toivottavasti seuraavaan kuukauden (tai ainakin 7 viikon) sisällä, niin ei ole varaa sanoa ei. Eli 4 lapsen rumba vei mammasta mehut ja nukahdin varmaan ysiltä. Mutta hyvin meni ja nyt on varahoitopaikka aika hyvällä hollilla, jos ykkösvaihtoehtoon eli mummolaan tulee jotain ongelmaa. :-) Siis olishan ne muutenkin ottaneet, mutta nyt kehtaa soittaa vaikka yöllä ;-)

Maksoin tuossa aikani kuluksi loppukuun laskut ja tarkistin sivuilta Kelan päätöksen, oli vihdoin tullut ja vielä 6 kk palkkatulojen mukaan :-) On mullakin yöhuvit!

ON: Ei supista, ei särje, vauva liikkuu. Eli olo on ihan lokoisa, kunhan ei yritä taipua ja muistaa olla syömättä rasvaista ruokaa ja iltaisin. Orvokki, perjantai-iltana vedin pussin popcornia lasten nukkumaan menon jälkeen ja 30 h närästi. Eli ei vaan sovi mulle!

Tsilille valtaisat onnittelut pikkuneidistä ja meidänveijon kuulumisia täälläkin odotellaan.

Jo-hanna, toivottavasti toi sisätutkimus sai jotain aikaan ja jos vaikka kohta pääsisit lähtemään. Aakulle tsemppiä käynnistykseen ja Verticialle raha-asioiden hoitoon.

Meidän kakkonen tuolla on alkanut jutella itsekseen, eli pitäisköhän palata sinne lastenhuoneen patjalle...

tuuti, rv 35+loput pitää laskea aamulla

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö oli tuskaa, ei mitään säännöllisiä supistuksia vaan nonstop tukala, puristava ja kivikova tunne mahassa sellaiset 5 tuntia putkeen. Neljän jälkeen luovutin, kun taisin vaikerruksellani ja vehtaamisellani pitää miehenkin hereillä, ja siirryin telkun ääreen, onneksi on kanavapaketti niin oli edes jotain tekemistä siinä silittämisen lomassa (meni siinä samalla, kun oli pakko seisoa ja heijata)... Olo helpotti hieman aamu seitsemältä ja painuin takaisin pehkuihin heräten vasta puoli yksitoista! Mies onneksi nousi juniorin kanssa ylös niin sain nukkua. :)

Tänään on vauva ollut hiljaa pieniä liikahduksia lukuunottamatta jamulla on melkoisen tukala olo. Jos mennään samalla kaavalla kuin viimeksi niin nyt aamuyöstä pitäisi alkaa kunnon supistelut, mutta viikkoja oli silloin kaksi enemmän niin en nyt ihan tosissani kuitenkaan ota sitä, että lähtö tulisi. No tein mä sentään listan valmiiksi mitä kassiin pakataan, mutten pakannut vielä. ;)

Huomenna olis pojan 10v. synttärit sukulaisille ja omat valmistujaiskahvitukset niin olishan se otollinen päivä syntyä. Onneksi kaikki tarjoomiset on sellaisia, että joko otetaan pakkasesta tai sitten saa pakkaseen odottamaan. Mua ei jostain syystä edes yhtään inspiroi koristella huomenna kakkuja mikä on todella outoa, noh, sain mä sentään koristeet tänään väännettyä valmiiksi... Verticialle muuten kreemihommeleista vielä sen verran et näin cittarissa sitä eilen 200g pussissa hintaan 2,15€. :)

Kolmonen3 kirjoitti vähän siihen tapaan, että toivoisi vesien menoa? Mulla taas täysin päinvastoin, se on oikeastaan ainoa juttu mitä pelkään. Molemmista pojista on kalvot puhkaistu ja viimeksi puhkaisujen jälkeen synnytys eteni hurjaa vauhtia, ihan 10-20 minuutissa ja kätilö nippanappa ehti vetää hanskat käteen. Ponnistusvaihe kesti minuutin ja poikaa autettiin jo hartioista pihalle, kun ns. apukätilöt ehtivät ovensuuhun... Eli mulle todennäköisesti iskee paniikki jos vedet menee muualla kuin sairaalassa...

Eipä tässä kai muuta kuin onnittelut uusien vauvailmoitusten johdosta ja tsemppiä niille, jotka sairaalaan ovat jo lähdössä! Mä meen kokeilemaan miltä uni tänä yönä maistuu vai maistuuko ollenkaan...

Vierailija
182/182 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi se Sanden kärvistely pitkäksi muodostunut! Hyvää synnytystä!!! :)

Pamelalla leikkuri lähestyy... Jännää!!

Oliko kolmosella tänään se polikäynti? Tsemppiä!! Täälläkin eilen 4v. alkoi ihmettelemään että onkohan sitä vauvaa nyt ollenkaan vai onko suuren luokan huijaus kun ei se tunnu syntyvän aika kuinka sitä maanittelevat mahan päältä maailmaan.. Mietti myös että mitä on tärkeintä mitä vauva tarvitsee alkuun. Kun kerroin että alkuun hyvä paketti on maitoa, lepoa ja rakkautta. Mmietti sitten että äiti, mikä on toisiksi tärkeintä? Haluaisi kovasti hommata vauvalle jotain tosi tärkeätä! <3 ihania, rakkaita kun odottavat!

Tänään tosiaan 13.30 neuvola josta saan lähetteen polille. Voi jummi jammi kun menis kaikki ok ja illalla olis jo prinsessa kainalossa.. Kiitokset tsempesitä!! Toivottavasti en ole täällä illalla kirjoittelemassa vaan tositoimissa...

Nyt jännittää vaan se että käynnistävätkö vai eivät, mukavampi olisi jännittää lähestyvää synnytystä..

Tänään on muuten Uskon nimpparit. Eli uskoa kaikille!!

Loistavaa alkanutta viikkoa!!!

Jo-hanna ja Lupu 40 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla