Jonathanin haalareista?
Missä kaupoissa niitä myydään (marketeissa vai erikoisliikkeissä)? Onko käyttökokemuksia, pienelle vauvalle olisin hankkimassa, eli ei pitäis vielä kovin polvia rymytä puhki :)
Kommentit (8)
mun tyttö on 4,5v ja yhen ainoan muunmerkkisen puvun (p.l. äitiyspakkauksen haalari) olen tytölle ostanut. Siis sekä kevät/syyspuvut että talvipuvut yhtä lukuunottamatta olleet Jonathania. Eli siis tykkään.
80cm remun haalarin. En tiiä oliko viimevuoden mallia, mut maksoin 40e alehinnalla.
Hiekka/vaaleanp.
aivan ihana. En vaan löytänyt asusteita sävysävyyn. Tuskin enää löytyykään:/
Jesperjuniorissa myydään. Lempäälän ideaparkissa on myös jossakin lastentarvikkeessa.
nettisivuilta, että oli ihania värejä ja lasten päällä istuvia nuo haalarit.. :)
isommalle aivan surkeat. Tosin kokemusta on vain 2-os. puvusta, mutta silti. Viikon käytön jälkeen olin jo moneen kertaan joutunut ompelemaan jalkarenksut takaisin paikalleen. Samoin tarrat repsottivat puoliksi irti. Lähetin maahantuojalle korjattavaksi. Tarrat on nyt pysyneet, mutta jalkarenksut ei, lopulta vaihdoinkin tilalle kuminauhat ilman nappikiinnitystä. Polvet todella kuluneet, vaikka lapsi hyvin rauhallinen tapaus, ei juurikaan riehu ulkona. Maksoi kuitenkin reilun 100 euroa, enkä nyt aio säästää toiselle lapselle, joten en suosittele.
Mutta koossa 74 cm meilläkin oli käytössä Jonathanin haalari, josta ei ole pahaa sanottavaa, tosin eipä ne vaatimuksetkaan tuon ikäisellä olleet kummoiset...
Mutta kannattaa ehdottomasti olla se kalliimpi cordura-haalari (tai cordura-housut takin kanssa). Kestävät tosi hyvin ja hinta-laatusuhde on kohdallaan. Lika lähtee pesussa pois vaaleastakin materiaalista toisin kuin Reimatecissa. Jonathania ollut kolmella lapsella sekä talvivaatteina että välikausiasuina jo monta vuotta ja edelleen olen tyytyväinen. Meillä taas on rymyäjiä, mutta hyvin ovat polvet kestäneet kaksikin kautta :O
kaikilla kolmella lapsella Jonathanin haalareita ja mun mielestä on hinta-laatusuhde hyvin kohdallaan. Kulutusta kestää yhtä hyin/paremmin kuin Reimatecit ja ovat muutenkin ihan mukavia. Reimatecejäkin on ollut siis käytössä, kuten myös Remuja.
Erityisesti suosittelen Jonathanin rukkasia, jotka ova aivan huiput. Ovat todella edullisia ja ovat lämpimiä ja pitävät vettä huomattavasti paremmin kuin esim. Reimatecit.
http://www.jesperjunior.fi/