Mieheni lähti mökille parin muun miehen ja neljän reilusti nuoremman
Kommentit (64)
se oli varmaankin kauniisti sanottu. Mutta joo, kaverit ovat kavereita, olivat ne sitten miehiä tai naisia :) . Toisin olisi, jos en luottaisi mieheeni tai parisuhteemme voisi muuten huonosti. Nyt olen iloinen, että mieheni pääsi tapaamaan ystäviään. Minutkin oli kutsuttu, mutta valitsin kotiin jäämisen (en ole voinut oikein hyvin).
ap
.No kylläpäs olet rempseä ja avarakatseinen. Oikein moderni nainnen, ap.
ei ole ollut :) . Eikä mitään muutakaan suhdetta kuin kaverisuhde.
ap
.No onko miehelläsi ollut seksisuhdetta näihin naisiin?
miksi koit tarpeelliseksi kuitenkin jakaa miehesi mökkireissun neljän nuoremman tytön kanssa täällä palstalla?
Meidän perheessä molemmat ollaan pidetty tiiviisti yhteyttä omiin opiskelukavereihin (opiskelut kesti 6-7 vuotta, joten ihania ystävyyssuhteita syntyi molemmilla), joissa sekä miehiä että naisia. Viikonloppujakin on vietetty erilaisilla kokoonpanoilla, ilman mitään ongelmia. Joten nauti vapaasta viikonlopusta. Luottamus on suhteen perusta ja se ilmeisesti toimii teilläkin. t. äiti, jolla ihania MIESpuolisiakin ystäviä. Ps. tota reilusti nuoremman en kyllä tajunnut...
kieltämättä "hieman" ihmettelisin jos, mieheni lähtisi kavereidensa ja nuorten naisten kanssa mökille,,, varsinkin jos itse jäisin kotiin,,,
vielä opiskelukavereita,,,,
ja näiden muiden miesten vaimot/tyttöystävät jäisivät myös kotiin.
En ehkä sulattaisi,, vaikka luotankin 100% mieheeni. Luottaisinko enää ko. reissun jälkeen,,,onkin asia erikseen,, ;)
koska minulla on tunne, että tällainen on jotenkin epätavallista. Niin kuin nytkin tässä ketjussa olen saanut huomata. Ehkä se, että kuulee jossain perheessä tehtävän näin auttaa jotakuta avaamaan silmänsä ja olemaan luottavaisempi omassa parisuhteessaan.
ap
ap
miksi koit tarpeelliseksi kuitenkin jakaa miehesi mökkireissun neljän nuoremman tytön kanssa täällä palstalla?
muillakin toimii hyvin se, että voi tavata mies- ja naispuolisia ystäviä :) . Parisuhdekin voi silloin paremmin.
T.ap
ps. Se reilusti nuorempi oli tarkoitettu ehkä vähän keskustelun herättäjäksi, vaikkakin se on myös totta.
Meidän perheessä molemmat ollaan pidetty tiiviisti yhteyttä omiin opiskelukavereihin (opiskelut kesti 6-7 vuotta, joten ihania ystävyyssuhteita syntyi molemmilla), joissa sekä miehiä että naisia. Viikonloppujakin on vietetty erilaisilla kokoonpanoilla, ilman mitään ongelmia. Joten nauti vapaasta viikonlopusta. Luottamus on suhteen perusta ja se ilmeisesti toimii teilläkin. t. äiti, jolla ihania MIESpuolisiakin ystäviä. Ps. tota reilusti nuoremman en kyllä tajunnut...
Miksi ihmettelisit, jos miehesi lähtisi kavereittensa kanssa mökille?
Miksi mieleesi tuli edes erotella "kavereittensa JA nuorten naisten kanssa"? Kavereitahan ne tytötkin ovat samalla tavalla kuin pojat.
Miksi opiskelukaverit ovat eri asia kuin muut kaverit? Luulenpa, että monen meistä parhaat kaverit ovat siellä opiskeluaikana saatuja.
Eikä se kaverusten vika ole, jos vaimot/ poikaystävät eivät pääse/ halua lähteä mukaan. Kaikki meidät oli kutsuttu, kuten aina. Ei tulisi mieleenkään, että heidän pitäisi olla tapaamatta, koska perheet eivät tule mukaan.
Mitä pelkäät, että reissulla tapahtuisi? Jos pelottaa, ei luota- silloin luottaa vain niin kauan kuin mies on näköpiirissä ja valvovien silmien alla. Onko se luottamusta?
Olisin iloinen, jos vastaat :) .
ap
en ole mstasukkainen, mutta,,kieltämättä "hieman" ihmettelisin jos, mieheni lähtisi kavereidensa ja nuorten naisten kanssa mökille,,, varsinkin jos itse jäisin kotiin,,,
vielä opiskelukavereita,,,,
ja näiden muiden miesten vaimot/tyttöystävät jäisivät myös kotiin.
En ehkä sulattaisi,, vaikka luotankin 100% mieheeni. Luottaisinko enää ko. reissun jälkeen,,,onkin asia erikseen,, ;)
ja kaikki on pannut.
koska minulla on tunne, että tällainen on jotenkin epätavallista. Niin kuin nytkin tässä ketjussa olen saanut huomata. Ehkä se, että kuulee jossain perheessä tehtävän näin auttaa jotakuta avaamaan silmänsä ja olemaan luottavaisempi omassa parisuhteessaan.
ap
ap
että mieheni oli töissä monta vuotta ennen kuin meni (jatko)opiskelemaan. Muut tulivat suoraan lukiosta.
ap
.Mksi ne tytöt on reilusti nuorempia, jos ne on opiskelukavereita?
Näin on. Mäkin olen mieheni monesti lähettänyt naispuolisten kavereidensa matkaan ja kaikki on pannut.
mies lähti nuorten naisten matkaa (ja varmasti on alkoholia mukana) ja sä jäit kotiin? ero tossakin tulee. ainakin pettämistä.
siksi juuri aloitinkin ketjun, kun minusta tuntuu, että monessa perheessä on niin kovin vaikea luottaa siihen, että toinen ei petä, vaikka olisi poissa silmistä. Minä luotan mieheeni niin paljon, että voin rauhallisin mielin laskea hänet noille mökkireissuille. Tämä ei ole ensimmäinen eikä viimeinen. Joillakin olen ollut mukana, joillakin en. Nyt en jaksanut lähteä, kun olo on vähän flunssainen. Tiedän, että mies rakastaa minua yli kaiken ja riitän hänelle. Hänellä nyt vain ei ole tarvetta etsiä seikkailua muualta. Ei, vaikka tilaisuuksia olisi. Ja alkoholia on mukana, toki. Kuka sitä nyt kuivin suin mökkireissulla olisi, en minä ainakaan. Viiniä ja konjakkia käytiin yhdessä ostamassa alkosta. Minä valitsin viinin mieheni pyynnöstä. Yhdessä ostimme myös eväitä sinne ja minä elivoin kakun viemisiksi, ksoka halusin. Luulenpa, että ennustuksesi ei tällä kertaa osu oikeaan ;) .
ap
En tajua.mies lähti nuorten naisten matkaa (ja varmasti on alkoholia mukana) ja sä jäit kotiin? ero tossakin tulee. ainakin pettämistä.
Ehkä vahingossa painoin peruuta-nappia.
ap
Jaksan mennä illalla syömään ystäväni kanssa, ja eilen kävin leffassa.
ap
Jos et voi kovin hyvin, miten jaksoit tehdä kakun?.
Että ap saa päteä avarakatseisuudellaan vai mitä ihmettä. Turha ketju. Harmi että käytin aikaa tämän lukemiseen.
Itsekin olin juuri viikon ulkomaanreissulla entisten opiskelukavereideni kanssa. Osa oli 10 vuotta nuorempia ja miehiä (itse olen parin muun opiskelukaverini lailla jatko-opiskelija, siitä ikäero) ja mies oli kotona lasten kanssa. Vuokrattiin vielä talo paikan päältä, eli asuttiin kaikki saman katon alla, eikä kukaan 14 ihmisestä harrastanut seksiä ainakaan tuossa talossa. Joku tietty kävi ostoksilla yksin päiväsaikaan, eli periaatteessa silloin on voinut puuhailla jotain josta muut ei tienneet... Meillä aika meni jutellessa ja nähtävyyksiä kierrellessä. Eli minä ainakin päästäisin oman miehenkin kavereittensa kanssa menemään. Mulle on aika sama onko ne kaverit miehiä vai naisia, etenkin opintojen kautta on tullut tosi paljon miespuolisia kavereita, joiden kanssa en voisi kuvitellakaan mitään suhdetta, mutta ovat muuten hauskaa seuraa.
saada ehkä edes joku huomaamaan, että jos toinen on luottamuksen arvoinen, ei ole tarpeen kahlita häntä näköetäisyydelle.
ap
Mikä tän ketjun tarkoitus on?.
Ajattelen hyvin samalla tavalla. Etenkin tuo, mitä puhuit luottamuksesta, on juuri se ajatus, mitä olen itsekin tässä mietiskellyt. Miten moni sanookaan luottavansa mieheensä 100-prosenttisesti ja samassa lauseessa toteaa, että ei ikinä päästäisi miestään naispuolisten kavereitten kanssa... Ja epäluottamus taas helposti johtaa siihen, että kun ei toinen luota, ei välttämättä halua aina edes olla niin luottamuksen arvoinen...
ap
Tämä ketju on täyttänyt tehtävänsa. Tämä av-maailma on jotenkin aika ahdasmielinen, mustasukkainen, yksi tie ja totuus porukkaa ja jos joku poikkeaa linjasta, niin se on jotenkin ihmeellistä ja kummallista. Tän ketjun perusteella en muuten yhtään ihmettele noita suuria avioerotilastoja, jos luottamus on tolla tasolla mammojen liitoissa... T. olin muistaakkseni 22, jolla kanssa samanlaisia kaveriseissuja puolin ja toisin.
ap