Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lähti mökille parin muun miehen ja neljän reilusti nuoremman

Vierailija
21.03.2009 |

tytön kanssa koko viikonlopuksi.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti olisi meilläkään näin onnellista ja tasapainoista suhdetta, jos luottamusta ei olisi.

Mikä ihme nykyihmistä oikein vaivaa, kun ajatellaan, että heti kun vaan on vähänkään "saumaa" niin oltaisiin pettämässä??

Minulla on paljon enemmän miespuoleisia ystäviä kuin naisia ja olen onnellisessa liitossa. On tehty mökkireissuja, ilman puolisoa ja muiden miesten seurassa, mutta eihän se herranjestas sitä tarkoita, että niillä reissuilla paneskeltaisiin kuin viimeistä päivää?!?!? Ikinä en ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi varmasti ollut.

Vierailija
22/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin! Meillä korkataan kanssa kohta punkkupullo ja syödään kuhaa... Nam Ja on se varmaan vähän ikäkysymyskin. Muuten mun ukko lähtee ensi viikonlopuksi "poikien" pelimatkalle ja en vedä herneitä nenään, hih. Kivaa viikonloppua t. 22/41/57.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen suhteen loppuaikoina ei tosiaankaan ollut, mutta mieheni on rakastanut minut kokonaiseksi :) . Tiedän olevani hänen elämänsä valo :) . Siksi pärjään hienosti itseksenikin ja olen paljon rohkeampi esim. matkustamaan joskus ulkomaille aivan yksin, mitä en oikein meinannut uskaltaa tehdä edellisessä suhteessani (luulin, etten pärjäisi).

ap

ap

Nostan hattua ap:lle kun on noin hyväitsetunto : ).

Vierailija
24/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa puhuneet tästäkin ja tulleet siihen tulokseen, että suhteissa, joissa ei ole tarpeeksi luottamusta eikä toinen "päästä" muualle kuin pikkujouluihin kerran vuodessa, syntyy usein tarve irrotella sitten oikein kunnolla sen ainoan kerran, kun johonkin pääsee. Luulen kyllä, että ne, jotka tuomitsevat toisen menot eri sukupuolta olevien ystävien kanssa, eivät ole kokeneet oikeaa ystävyyttä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sellaistakin nimittäin on :) .

ap

Ei varmasti olisi meilläkään näin onnellista ja tasapainoista suhdetta, jos luottamusta ei olisi.

Mikä ihme nykyihmistä oikein vaivaa, kun ajatellaan, että heti kun vaan on vähänkään "saumaa" niin oltaisiin pettämässä??

Minulla on paljon enemmän miespuoleisia ystäviä kuin naisia ja olen onnellisessa liitossa. On tehty mökkireissuja, ilman puolisoa ja muiden miesten seurassa, mutta eihän se herranjestas sitä tarkoita, että niillä reissuilla paneskeltaisiin kuin viimeistä päivää?!?!? Ikinä en ole pettänyt, vaikka tilaisuuksia olisi varmasti ollut.

Vierailija
25/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join äsken vähän punaviiniä ja söin vatsan täyteen hyvää ruokaa, jonka mies ystävällisesti hankki minulle jääkaappiin ennen lähtöä, ettei vaimon tarvitse käydä kaupassa :) . Tai minä lappasin kärryyn, mitä haluan ja hän maksoi ja kantoi kassit kotiin. Se on niin huomaavainen ja ihana.

Mukavaa iltaa sinulle!!!

ap

ps. Päivällä tuli mieheltä tekstari. Kivaa on, ja oli juuri tullut lumikenkäkävelyltä lumisesta metsästä. Ihanaa, että hän pääsee harrastamaan sitäkin, täällä kaupungissa kun ei oikein ole hyviä paikkoja siihen.

Just näin! Meillä korkataan kanssa kohta punkkupullo ja syödään kuhaa... Nam Ja on se varmaan vähän ikäkysymyskin. Muuten mun ukko lähtee ensi viikonlopuksi "poikien" pelimatkalle ja en vedä herneitä nenään, hih. Kivaa viikonloppua t. 22/41/57.

Vierailija
26/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin. Höppänä.

ap

ikäkysymys vai perusteet luottaa?

Vierailija
27/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäkysymys vai perusteet luottaa?

Vierailija
28/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,että olet noin positiivinen. Miehelläsi ei ole mitään tarvetta pettää sinua.

Kerrankin täältä palstalta löytää jonkun fiksun.

Olet aivan ihana!!!

Vierailija
29/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet itse :)! Mukavaa iltaa!

T.ap

Vierailija
30/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies on heitä 15-18v vanhempi. Mieheni ja hänen kaverinsa käy usein mökillä tyttöjen kanssa. Tytöt ovat iältään 16v-19v.

Vierailija
31/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai siis vapaan viikonlopun.. nauttikaa

Vierailija
32/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuja, perheellisiä, sukulaisia, ystäviä?

Vierailija
33/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia edellisestä liitosta. Nykyinen mies on heitä 15-18v vanhempi. Mieheni ja hänen kaverinsa käy usein mökillä tyttöjen kanssa. Tytöt ovat iältään 16v-19v.

Vierailija
34/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äiti. Meilläkin on vasta toiveissa :) .

ap

Äidit sai siis vapaan viikonlopun.. nauttikaa

Vierailija
35/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia edellisestä liitosta. Nykyinen mies on heitä 15-18v vanhempi. Mieheni ja hänen kaverinsa käy usein mökillä tyttöjen kanssa. Tytöt ovat iältään 16v-19v.

Vierailija
36/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni on minua 18v vanhempi ja kyllä olen hänen ja hänen kavereittensa kanssa ollut tuon ikäisenä mökillä, samoin kuin minua 16v vanhemman äitipuoleni ja hänen kavereittensa kanssa.

no huh huh...Mulla on lapsia edellisestä liitosta. Nykyinen mies on heitä 15-18v vanhempi. Mieheni ja hänen kaverinsa käy usein mökillä tyttöjen kanssa. Tytöt ovat iältään 16v-19v.

Vierailija
37/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairas mieleltäsi?

14v olen ollut mieheni kanssa yhdessä ja minun lapseni ovat hänelle kuin omia

t. ehkä 6

Vierailija
38/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en olekaan ihan varma, millä äänensävyllä se toivotettiin ;) . Porvooseen ei mieheni mennyt, vaan ihan muualle päin Suomea. Siitä tuli kuitenkin mieleeni, että olisiko tällainen kuvio Porvoontoivottelijan perheessä (tai jossain muussa perheessä) ihan mahdoton?

ap

Vierailija
39/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en olekaan ihan varma, millä äänensävyllä se toivotettiin ;) . Porvooseen ei mieheni mennyt, vaan ihan muualle päin Suomea. Siitä tuli kuitenkin mieleeni, että olisiko tällainen kuvio Porvoontoivottelijan perheessä (tai jossain muussa perheessä) ihan mahdoton?

ap

voisit tietysti kertoa vähän enemmän, että ketä nämä nuoret naiset ovat?

Vierailija
40/64 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi