Miksi suominainen on niin tyly ja ylimielinen ulkonäöltään vaatimattomampaa miestä kohtasin?
Pitää olla se iso leuka, iso nenä ja pituutta väh. 1.8 metriä, että saisi edes ystävällistä kohtelua ihmiseltä ihmiselle.
Kommentit (23)
Jos sieltä venäjältä kyselet, niin varmaan siksi ettei suominaiset halua teitä.
AP on pihalla kuin omenapuu.
t: 178cm mies ilman isoa leukaa, paksua lompakkoa yms incelien koodisanoja joka saa ihan riittävästi huomiota naisilta.
ps: se ettei ole k-pää riittää todella pitkälle.
miten ystävällinen mun kuuluu jokaista vastaantulevaa miestä kohtaan olla? Se että en noteeraa juurikaan muita ei tee musta tylyä. Naiset eivät ole syntyneet tähän maailmaan siksi että jokaisen miehen edessä pitäisi pyörtyä innostuksesta. Se ei siltikään tarkoita että vihaisimme miehiä. Ärsyttävämpää on aikuiset jotka hakevat katsekontaktia yhtä ahnaasti kuin pikkulapset :D lapsille se huomion hakeminen sallittakoon, kuuluu kehitysvaiheeseen.
Mitä tarkoitat ap? Mitä tylyä sinulle on tehty?
Et varmasti erotu jos oot näoltäsi niin ettei tapetista erotu
Miehet voi pysyä siellä omassa ikä- ja bmi-luokassaan, niin saattais naiset lämmetä vähän paremmin
Tavis naisten tylyys on jotain niin uskomatonta suomessa että pakit tulee sekunnissa tavis miehelle. Ei usassa tullu vaan nainen jutteli pitkään ystävällisesti ja lähti mielellään syömään jos pyysi.
"kohtasin" on ihan uus murresana mulle
En ole tyly, mutta en myöskään yltiöpäisen ystävällinen ja hymyilevä, koska en halua miehen erehtyvän luulemaan, että olisin siitä kiinnostunut parisuhdemielessä.
Kuinka sanoa miehelle ystävällisesti ja lempeästi, että nyt ei nappaa? Niin, ettei mies katkeroidu ja ala vihaamaan ja epäilemään kaikkia naisia nuiviksi ja pinnallisiksi?
Tupu
Onneksi en ole kokenut juurikaan vastaavaa. On oikeastaan hieman hämmentävääkin, että enemmän minä lyhyehkönä (= pyöristäen noin 166cm) olen saanut osakseni muilta miehiltä ennakkoluuloja ja muka hauskoja huomautuksia ja viiltäviä sivalluksia, joilla on enemmän ja vähemmäm suoraa haluttu viitata pituuteeni.
En minä ainakaan ole. En missään. Johtunee kssvatuksesta ja siitäkin, kun toimin asiakaspalvelualalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sanoa miehelle ystävällisesti ja lempeästi, että nyt ei nappaa? Niin, ettei mies katkeroidu ja ala vihaamaan ja epäilemään kaikkia naisia nuiviksi ja pinnallisiksi?
Tupu
Täytyy luonnollisesti pysähtyä juttelemaan ystävällisesti ja keskustella syvällisistä asioista. Hymy on ilmaista. On katsottava silmiin ja tulee myös Kertoa kuinka ihailee tätä miestä ja sitä miten nopeasti ja tyylikkäästi mies kävelee poispäin. Siinä ei mene juuri sen kauemmin kuin muulloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
AP on pihalla kuin omenapuu.
t: 178cm mies ilman isoa leukaa, paksua lompakkoa yms incelien koodisanoja joka saa ihan riittävästi huomiota naisilta.
ps: se ettei ole k-pää riittää todella pitkälle.
Missä tilanteissa saat huomiota? Pitäisikö ensin olla ns. puheväleissä eli olla jollain tavalla tekemisissä? Entäpä jos ei ole esim. kavereita? Kyllähän esim. yöelämässä tuo toimii hyvin pitkälti ulkonäön ehdoilla.
Ehkä vääriä henkilöitä. Kai osa on ihan ystävällisiä. Ehkä moni kiusaa naisia tai sanoo jotain tyhmää, osa vetäytyy, ellei ole itse se töksäyttäjäneito. Ehkä naisetkaan ei saa miehiltä aina hyvää kohtelua.
Korjaan 1.85