Mieheni lähti mökille parin muun miehen ja neljän reilusti nuoremman
Kommentit (64)
Tää nyt on jotenkin älytön aihe. Sitä voi luottaa tai olla luottamatta ja mies pettää jos sitä huvittaa. Rakastamisella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Mies kyllä pystyy perustelemaan itselleen niin pettämisen, että se olisi sun vika ja hän tahdoton halukkaan vehkeensä orja.
saada ehkä edes joku huomaamaan, että jos toinen on luottamuksen arvoinen, ei ole tarpeen kahlita häntä näköetäisyydelle.
ap
Mikä tän ketjun tarkoitus on?.
ei edes vaikka nukuin viereisessä huoneessa 5kk vauvamme kanssa ja odotin jo toista. Tiesi vieläpä minun sairastuneen raskauden jälkeiseen masennukseen. Vaikka annat toisen olla ja tehdä mitä lystää niin ei se paranna luottamusta. Minä en vieläkään vahdi miestäni, enkä soittele perään aj silitän paidankin kun lähtee ulos, vaikka suurella varmuudella se juoksee jokaisen perseen perässä mitä näkee. Luotan häneen ja hän rikkoo luottamuksen joka kerta. Onneksi sentään en ole mitään tautia vielä saanut kun ei suostu kondomia käyttämään.
Ajattelen hyvin samalla tavalla. Etenkin tuo, mitä puhuit luottamuksesta, on juuri se ajatus, mitä olen itsekin tässä mietiskellyt. Miten moni sanookaan luottavansa mieheensä 100-prosenttisesti ja samassa lauseessa toteaa, että ei ikinä päästäisi miestään naispuolisten kavereitten kanssa... Ja epäluottamus taas helposti johtaa siihen, että kun ei toinen luota, ei välttämättä halua aina edes olla niin luottamuksen arvoinen...
ap
Miksi olet tuollaisessa suhteessa? Kuullostaa aivan kamalalta, oletteko teinejä? Suomessa on toimiva tukijärjestelmä, joten lähde menee. Vai oletko itse luuseri, joka roikkuu mokomassa ääliössä?
vuoden takaa? Kuka 12v on opiskelija??