mielipiteitä
minulla on lapsuudesta sellainen muistikuva että isäni olisi kutittanut minua kerran sieltä sekunnin, siis vain kerran enkä ole varma tästä muistikuvasta kun olen ollut tosi pieni. Isäni on maailman kiltein ja ihanin isä ja koskaan ei ole muulloin tapahtunut mitään vastaavaa tai mitään sinnepäinkään. Hän on aivan ihana ihminen! Uskaltaisitko antaa lapsesi hoitoon minun sijassani? Tästä aikaa jo yli 30 vuotta ja tosiaan en ole varma tästä muistikuvasta mutta asia häiritsee minua. En voi sitä kysyäkään kun sehän on voinut olla vahinko että käsi on lipsahtanut sinne. Housut tietysti päällä minulla. Ihmetyttää hirveästi tämä juttu.
Kommentit (12)
Yksi hämärä muisto, isäs kutitti sinua haarovälistä? Ja sulla oli housut päällä.
En osaa sanoa, toivottavasti oli vaan tapaus jolloin isäsi toimi ajattelematta mitään sen kummempaa. Kai sinä tietäisit jos isäsi joku pedofiili olisi. Siis ei kai se siihen olis jäänyt, ja sisaret olisivat saaneet samanlaista kohtelua myös. Mutta sanot että hän on aivan ihana ihminen. Vaikea sanoa, ken tietää nykyaikana enää.
että mistä tietää jos sellainen olisi? en voi edes sanoa tuota sanaa puhuessani isästäni joka on ihana ihminen. enkä halua niin luullakaan mutta jostain syystä tuo sekunnin kestänyt asia vaivaa minua. ehkä kun en tiedä millaisia sellaiset ihmiset ovat. tekeekö ne aina sellaisia juttuja sitten vai? sitten ei ainakaan päde tähän tapaukseen kun on ainut kerta mikä vähänkään viittaisi tuollaiseen. haluaisin unohtaa koko jutun mutta jostain syystä vain mietityttää vaikkei oikeastaan mitään syytä ole kun on voinut olla vahinko tai ajattelemattomuutta. vaikka kuinka verestäisin muistia, ei mitään epäilyttävää muuta tuollaista löydy muistikuvistani. ja tuokin asia on vähän niin ja näin, että oliko siinä mitään ihmeellistä... kertokaa joku kuka tietää että millaisia pedofiilit ovat?
mutta olen kerran vahingossa kutittanut lastani haaruvälistä :/ tämä tapahtui kun telmimme kutitushipan, tai no kutituspainin tiimelyksessä lattialla, ja molemmat kikatimme aivan hepulissa jo. lapsi 5v rimpuli ja nauroi ja minä tietenkin koitin kutittaa mahdollisimman paljon ja joka paikasta. siinä käsi lipsahti aivan vahingossa jalkojen väliin ja kutitinkin jalkovälistä, kun lasi siinä juuri äkkiä vaihteli asentoaan. lapsella tosiaankin kaikki vaatteet päällä, ja kosketus kesti vain sen sekunnin kunnes tajusin missä käsi oikeasti oli.
olisiko voinut olla kyse tällaisesta tapahtumasta, ap?
mutta kyllähän sitä voi leikin tiimellyksessä varsinkin jos kutittelee niin lapsi kiemurtelee ja kikattelee niin käsi ajautua ties minne. '
Minusta on vain sairasta (enkä tarkoita tällä nyt mitään sellasta että pedofilia olisi jotenkin hyväksyttävää tai siitä ei pitäisi olla huolissaan) että hakemalla haetaan ihmisestä noinkin hepposisilla perusteilla syytöksiä noinkin kamalaan asiaan.
Mitenkäs nämä asiat sitten, tein eilen vatsalihas liikkeitä lattialla kun kylvystä tullut alaston lapseni päätti sitten istua naamani päälle :D Onko tämäkin sitten väärin??? Kyllä nyt joku järki täytyy sentään päässä olla...
noin tapahtui mutta silti asia on minulle tullut mieleen näin vanhempana joten on se jotenkin ylittänyt ainakin mun muistikynnyksen, eli olen vähintään silloin ainakin vähän asiaa ihmetellyt, enhän muuten sitä muistaisi. mutta käytännössä asia meni juuri kuin teillä. Uskoisin että olen ollut silloin max 5 vuotias.
Enköhän uskalla antaa hoitoon, usein kun tarvitsisin lapsille hoitajaa eikä niitä liiemmin ole. Olen lapsilleni kertonut että kenenkään autoon ei saa hypätä tai lähteä vieraan mukaan, kukaan ei saa koskea alapäästä paitsi pesun yhteydessä jne. eiköhän nuo neuvot riitä vai mitä?
ja huomasit lapsena asian "erikoisuuden" sen takia. nyt aikuisena muisto on saanut palautua tuolta syövereistä jonkun lehtijutun, leffan, telkkarisarjan tms. johdosta.
en usko että isäsi on pedofiili :)
tehdä kärpäsestä härkäsen, ja ison sellaisen, mutta vain omassa mielessäni.
nyt tekis mieli itkeä, mieli on tosi paha, että olen edes ajatellut tällaista.. järkyttävää!
niin onnellinen siitä että otin tämän puheeksi vihdoinkin jonkun kanssa että sain asiaa suhteutettua jotenkin. omassa päässäni miettinyt ja kehitellyt asioita, että mitä jos jne.
mutta olen niin surullinen tosiaan miten olen voinut näin ajatella.
tämä on ehkä tärkein keskustelu elämässäni. asia mistä ei ole voinut puhua kenenkään kanssa.
aikuisena, kun ymmärtää asioista enemmän (liikaa?), niinkuin nämä pedofiili-jutut jne, niin asioita tulee mietittyä liikaakin.
Lapsena pitää luonnollisena, että oma isä tai äiti koskettaa, silittää jne, mutta aikuisena sitä käy miettimään, että koskettikohan se kuitenkin väärällä tavalla.
Itse mietin aikoinaan, että oliko siinä jotain sairasta ja väärää, että nukuin vielä suhteellisen isonakin vanhempien vieressä (n.12v) ja isä silitti selästä. Kaikkea tyhmää sitä miettiikin... Sehän on oma isäni! Ehkä pidin itseäni vain liian isona sitten myöhemmin, liian isona olemaan isän ja äidin vieressä. Vaikka siinä maailman turvallisin paikka olikin.
kuulla että joku muukin on asiaa miettinyt päässään vaikkei perusteita olekaan. Tulee muutenkin kaikista mietittyä kaikenlaista. taidan olla vähän outo. en ainakaan vois mennä totuus ohjelmaan, kun on tullut kaikenlaista mietittyä ihan kaikista. eipä olis enää sukulaisia tai ystäviä tai ketään jos kaikki ajatukset tulis julki.
Olin paljon isäni kanssa kaksin äidin työmatkojen takia. Isä tahtoi minut aina viereensä nukkumaan,vielä 12-13vuotiaanakin nukuin välillä isän vieressä, isä oikein pyysi että laitetaan selät vastakkain jne. Ikinä en muista että hän olisi kosketellut tai mitään mutta vanhempana tuntuu vähän hassulta se meidän vierekkäin kyhnäys. Tätä ei kuitenkaan tehty mitenkään salassa äidiltäkään joten eiköhän se ihan viatonta ollut isänkin puolelta. Isäni oli ja on edelleen hyvin väkivaltainen ihminen, ei tosin siis minua tai lapsiani kohtaan ole koskaan ollut, mutta ehkäpä tuo läheisyyden tarve jotenkin kompensoi hänen kohdallaan sitä.
kukaan kommentoi millään tapaa.