Laihdutus tulee kalliiksi!
Nyt -9kg ja 2 numeroa pienempiä housuja joutuu alkaa ostaan samoin paitoja, oikeestaan koko vaatekaappi menee uusiksi.
Kommentit (8)
siinä kun en syö kaikkea sitä mitä ennen.
Murheensa kullakin... Mäkin alotin laihuttamaan, ja olen vain ilonen kun saan jotain istuvampia vaatteita ostaa.
on kalliimpaa, ainankin minä olen sen niin kokenut. Senttejä yritän saada taas kerran pisteillä pois (ei kiitos kommentteja tähän, toimii mulla) mutta tulee kyllä kalliimmaksi kuin "normaali" ruoan syöminen, kasvikset tähän aikaan kullankalliita...
on kalliimpaa, ainankin minä olen sen niin kokenut. Senttejä yritän saada taas kerran pisteillä pois (ei kiitos kommentteja tähän, toimii mulla) mutta tulee kyllä kalliimmaksi kuin "normaali" ruoan syöminen, kasvikset tähän aikaan kullankalliita...
Ei laihduttajan tarvitse syödä kasviksia normaalia enempää. Riittää kun vähentää sen energiapitoisen pöperön syömistä.
Punterot ne jaksaa keksiä selityksiä
enkä valita yhtään, onneksi oli kaapissa yhdet housut mihin pystyi läskin kadottua siirtymään sujuvasti, sen jälkeen uusia housuja ostamaan.
ylilihavien leikkaaminen tulee yhteiskunnalle?vaatekaapin sisällön uusiminen siihen verrattuna on pikku juttu
ettei tuo nyt niin hirveesti ap:tä harmita ; )
Ootte pikkasen tosikkoja?
mutta kyllä sen monesti kuulee ja täältäkin saa lukea miten ei ole varaa laihduttaa. Ei ole vara käydä salilla, ja että pakko ostaa epäterveellistä lihottavaa ruokaa kun terveelliseen ei ole varaa. Kyllähän nämä on ihan paska väittämiä.
Kaikista kallinta on syödä enemmän kuin tarvitsee, ja sen takia ostaa aina vaan isompi vaatteita
Mielummin pysyvä lihavana kun ostella uusia housuja kun laihtunut. Ala syömään kaikkee sontaa niin ei tarvi ostella housuja.