Miksi et lähde liikkeelle kun vihreät valot syttyvät?
Miksi auton liikkeelle saaminen on niin vaikeaa?
Valoista pääsisi monta autoa läpi, mutta liian usein valoissa on auto joka ei osaa lähteä liikkeelle vasta kuin hetken mietittyään.
Kommentit (14)
Ihan vaan siksi odotan, ettei kukaan muu pääse perässäni valoista.
Täällä Treella joku näyttää tööttäävän jos toinen ei lähde ajoissa.
Joku automaattivaihteisella ajamaan tottunut joutunut jostain syystä manuaalilla liikenteeseen, ja lähdöt yskii?
Mulla ei ole kiire.
Vain köyhillä on kiire.
97 vuotias eino-kalevi nukkuu ratissa...
Iltalehden erikoishaastattelussa Porissa asuva Heinosten 3-henkinen perhe.
Kotona asuvan 32 vuotiaan vauvapalsta incelin vanhemmat säälii poikaansa.
Haastattelussa tilanne on kiusallinen. Olisi pitänyt laueta peräsualeen huutaa karjuvalla äänellä perheen isäntä Heikki Heinonen. Hän on Porilaisen incelin Nikon 32v isä. Tähän yhtyy kovaan ääneen myös perheen emäntä Kaisa 50 joka kertoo että mieluummin olisi saanut mennä peräsuoleen vaikka hän ei kuulemma anaaliseksistä pidäkkään.
Samaan aikaan 32v incelipoika hakkaa playstation pelikonsolia ja kiroaa omassa huoneessaan. Haastattelijalta pääsee naurunpurskahdus kun hän huomaa incelpojan huoneenlattialla olevat spermaiset talouspaperitollot. Tunnelma on kireä ja perheen isäntä Heikki huutaa pojalleen että kasva aikuiseksi saakelin vahinkolapsi.
Olen vihreiden kannataja ja jään aina hetkeksi ihailemaan sitä vihreää väriä.
Harvoin tuota näkee. Sun elämäs tuskin on siitä sekunnista kiinni. Kerkeät runkulle sekunnin myöhemmin.
Ei siitä heti saa lähteä, ensin pitää varmistaa ettei kukaan tule sivusta vanhoilla vihreillä
Koska sammutan autoni aina valoissa. Vihreän sytyttyä alan käynnistämään ja kun vanha auto kyseessä niin saattaa joskus mennä hetki, ennen kuin se starttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole kiire.
Vain köyhillä on kiire.
No esim. jostain tilaisuudesta myöhässä olevilla on kiire, ja näitä ajantajuttomia on kyllä rikkaissakin
On tuo ärsyttävää. Valoista pääsee vain murto-osa läpi ja näin ruuhtauttavat liikenteen.