Ilkeintä/ruminta mitä vanhemmat ovat sinulle sanoneet?
Kun olin 17v, äitini sanoi minulle: näytät ihan huoralta.
Olin pukeutunut lyheen hameeseen ja meikannut, menossa ulos.
Se satutti niin syvältä, että en ole koskaan unohtanut sitä vaikka olen jo +40.
:(
Kommentit (265)
Minun oli kun isä haukkui tai no omasta mielestään vaan sanoi, no kuitenkin äitini kysyi " Että missä se 50 € on jonka annoin sitten kun en löytänyt sitä heti niin sitten kun menin huoneeseeni ( jonka valitettavasti jaan pikkusiskon kanssa ) hän heitti sen 50 jalkoihini sitten huusin että " pirjo oli ottanut sen " ja kun menin olohuoneeseen ja sanoin että pirjo on tyhmä niin faija alkaa raivostumaan ja kun menin pöytään niin se huusi " ÄLÄ KÄYTTÄYDY KUIN IDIOOTTI ! " kun sanoin että en ole idiootti niin isä sanoi käyttäydyt kuin sellainen
Maailman onnellisin kansa, ei uskoisi kun näitä kokemuksia lukee.
Äitini huusi pienestä pitäen aikuiseksi asti että miksi hänen piti saada minut vastuksikseni. Olin vahinkolapsi mutta isä ei koskaan huutanut minulle siitä toisin kuin "äiti". Äiti ei antanut minun kouluttautua vaikka olin yläasteella luokan parhaimpia. Kotoa poispäästyäni kävin aikuislukion ja nyt olen kohta valmistumassa yliopistosta ammattiin joka takaa hyvät tulot. Äitiä ketuttaa ja yrittää vieläkin panetella minua sukulaisillemme kuinka saamaton ja laiska olen ja en viitsi tehdä muuta kuin "käydä koulua". Itse en häntä enää tapaile.