Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flirttailee facebookissa hoitonsa kanssa

Vierailija
19.03.2009 |

kirjoitin tuonne aiemmin gallupin, niin minua vähän harmittaa kun on selvinnyt että mies vaihtaa tiuhaan kuulumisia erään todella kauniin "hoitonsa" kanssa, jonka kanssa suhde jäi aikoinaan ikään kuin kesken, olivat molemmin puolin kiinnostuneita.

mies näytti painostuksestani heidän välisiään viestejä ja niissä on flirttaileva tyyli, kuten "mitäs komee raksamies" ja mies kirjoittele naiselle että "oot sinä kyllä niin hentoinen tyttö että sinuu pitäs suojella" jne..

ikinä mies ei ollut tuosta naisesta puhunut ennen kuin sattumalta tulin koneelle ja näin että mies oli selannut tuon naisen kuvia ja kysyin kuka hän on.

osa kuulumisista oli vaihdettu kun olin synnytyssairaalassa! nainen kyllä tietää että mies on varattu ja mies kertoi naiselle vauvasta, mutta silti tuntuu pahalta. olenkohan ihan tyhmä?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt edes voivani tuntea tällaista myötähäpeää ketään kohtaan av:lla.

Vierailija
42/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt edes voivani tuntea tällaista myötähäpeää ketään kohtaan av:lla.

Häpeää mitäs hävettävää mulla on???Ei mitään elän elämääni ja olen onnellinen...

:D :D life goes on...kurkatkaa vaan tonne suomi 24lle,iskuriin tai vaikka tonne seksipalstalle.....ai että mä nautin kun saan hiukka provosoida!!! JES....nyt vaan kaikki mammat tutkimaan miehen tekosia.....!?!?!

Juurihan tällä viikolla joku tuli raskaaks jollekin suhteessa olevalle,jonkun ukon luona oli eukko sohvalla syömässä suklaata kun eukko tulikin yllättäen kotiin oli muka työhaastattelu menossa.....Elämä on muuttunut..... ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mulla ole mitään ongelmaa.......

Vierailija
44/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis, lopeta tuo ittes mainostaminen tässä, jookos!

meitä kun ei kiinnosta oikeestaan tippaakaan,

siinähän menet sitten ja panet kaikkea mikä liikkuu ja hankit kuppa jne kaveriksi. onnea vaan valitsemallasi tiellä jne.

mutta perusta pliis oma ketju ja kehu siinä sitten itteäsi ja selittele miksi olet vieläkin vaan yh ja panopatja muille.

ap:lle, mies seinää vasten ja vaadit pelleilyn loppumaan tai jää ilman sua!

katotaan onko äijällä munaa olla mies....

olen ikäsitäni 10 vuotta nuoremman näköinen,enkä käy missään kapakoissa....

eikä mulla ole mitään ongelmaa.Miestä en halua sotkemaan elämääni seksi silloin tällöin on kivaa...Tosin voi sitä harrastaa soolonakin...Onko täällä kenelläkään tunteita? Kannattaako täällä luottaa kehenkään...Maailma on mennyt kertakäyttöiseksi...halusit tai et.Suurin osa eroaa jossain vaiheissa ,harrastetaan yhdenyön juttuja ....petetään ja on salasuhteita.Elämä on......

Vierailija
45/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pahaa siinä on?????Kai sitä saa kysellä mitä toiselle kuuluu...Aika epävarmalta vaikuttaa AP.

Vierailija
46/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mieheni, kahden lapsen "luotettava" isä flirttaili muiden kanssa just fb:ssä. Yhden muijan kanssa oli tavannut salaa muutaman kerran. Ehkä meillä oli joku kriisivaihe ja sitä käytiin purkamassa ammattilaisen avulla, mutta kyllä sillä on vieläkin kännissä lipsahtanut. Luottamusta on vaikea saada takaisin. Mies halveksi ennen ihmisiä jotka olivat "moraaliltaan löyhiä" mutta sitten haki itse ihailua ja hyväksyntää vierailta naisilta. Ollaan edelleenkin naimisissa mutta tosiaan, 100% luottamusta on vaikea saada vaan helposti tulee sellaisia epäilyjä.

En osaa sanoa mitään neuvoa kun että kannattaa yrittää saada mieskin mukaan ja varata aika perheasiainneuvottelukeskukseen. Siellä ruoditte asiaa niin pääsette vähän eteen päin ja mieskin saattaisi lopettaa ehkä touhunsa. Toisaalta jos mies ei ole enää kiinnostunut jatkamaan edes suhdetta niin onko parempi olla siinä vai pistää kova kovaa vasten että joko lopetat tai lähdet loukkaamasta minua.

Vierailija
47/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä todella ole mitään peliä=D

No erohan tässä on et meillä ei olekkaan ollut ikinä mitään suhdetta..

Vierailija
48/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniin olet jotenki katkera tälle kun on kaunis.....sinä rupsahtanut saanut tietty raskauskiloja???? Nyt niskasta ittees kiinni piut paut tollasille....en nää kun että olet katkera jotenki...itsesäälissä tai jotai.....

Vierailija
49/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
50/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Mäkin jutskaan facebookis entisten hoitojeni kanssa ja mietimme mitähän jos olisimme päätyneet silloin yhteen....saahan sitä ajatuksella leikkiä.Mä nyt olenkin iältäni teitä vanhempi ja tiedän sen että pakolla ja uhkailemalla ei ketään pidetä suhteessa.Kyllä jokainen tietää missä se raja kulkee....epävarmuutta kuvastaa tollanen.Mustasukkaisuutta jos rakastat jotain päästä se vappankis jos se tulee takaisn se on sinun jos ei sitä ei koskaan ollutkaan.....Niin ja 55 mulla on elämä hyvä tasapainoinen elämä,perheineni kaikkineni....Ainahan se vanha suola janottaa ; )

Vierailija
51/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toisille tämä on varmaan ihan ok mutta MINÄ pahoitan mieleni. Me ollaan miehen kanssa varmaan aika erilaisia, tai sitten hän ei yksinkertaisesti rakasta minua aidosti. Hän ei ymmärrä mistä puhun kun yritän rautalangasta vääntää että tuollainen huomio toisille (JOTA EN ITSE SAA KOSKAAN) tuntuu pahalta. Ja olen hänelle sanonut että minulle exät on ok, kunhan asioista puhutaan avoimesti. Mies on pettänyt minua jo suhteemme alussa joten luottamus on hiljaa rakentunut, mutta tällaiset jutut taas vie sitä. Eikä miestä kiinnosta.

Vierailija
53/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
54/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sitä ikää ja exiä mullekin ehtinyt kertyä jo mukavasti. en kiellä niiden olemassaoloa, enkä todellakaan sylje päälle jos vastaan tulee jossain. aina olen jutustellut sitten niitä näitä ja kuullut kuulumisia mutkan kautta.

enkä todellakaan kiellä miestänikään tuntemasta exiään.

mutta mulla esim ei vaan ole minkään valtakunnan tarvetta pitää erikseen aktiivisessti yhteyttä exiini tai jossiteella heidän kanssaan.

se olisi vaan mielestäni aivan turhaa ja tarpeetonta ajanhukkaa, mulla on ihan oma elämäkin ja perhe ja olen tyytyväinen näin.

en kadu mitään enkä haikaile elämässä menneen perään,

mutta elän elämääni keskittyen tähän hetkeen ja katsoen tulevaisuuteen.

Mäkin jutskaan facebookis entisten hoitojeni kanssa ja mietimme mitähän jos olisimme päätyneet silloin yhteen....saahan sitä ajatuksella leikkiä.....Ainahan se vanha suola janottaa ; )

Vierailija
55/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun selittelysi tekee susta säälittävän. Mistä olet saanut käsityksen että ketään kiinnostaa sun mitätön elämä?

Vierailija
56/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja se piti sanoa että kun kysyin mieheltä että "kuka tuo on", niin mies ensin livautti että yks koulukaveri vaan. Sitten kysyin että "ootko ollut yhteydessä" niin mies sanoi ettei MUISTA ja meni sillein "en varmaankaan muistaakseni". Sitten sanoin että "näytäpä se sun postilaatikkos". Mies sanoi että kaikki on poistettu. Ja niin olikin poistettu inboxista mutta löysin lähetetyistä viesteistä ne pitkät viestiketjut. Siinä vaiheessa mies vaivaantui ja sanoi "niin no nuo ollaan kirjoiteltu muttei mitään muuta". Ja mies tosiaan on kerran jo pettänyt minua vuosia sitten, joten siksi koin "oikeudekseni" vaatia miestä näyttämään viestit, koska mies vaikutti oudolta kun asiasta kysyin.

No kuitenkin, mitä tämä miehen käytös teistä kertoo?

Vierailija
57/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuon flirttailun lisäksi mieheni ja se nainen muistelivat vanhoja hauskoja yhteisiä juttujaan, suunnitelmiaan jne... sekään ei tuntunut kivalta. Eli eivät edes keskittyneet vain "mitä kuuluu nykyään"-keskusteluun vaan siinä oli flirttailua ja myös noita vanhojen yhteisten muistojen muistelua "pilke silmäkulmassa".

Vierailija
58/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies ei välitä, eikä ymmärrä tehneensä mitään erikoista. Eihän tuo varsinaisesti pettämistä ole, mutta pahalta tuntuu silti. Ja osaako joku arvioida, mikä miehen motiivi on? Tosi "kivaa" kun itse olen synnytyssairaalassa ja sillä aikaa mies kirjoittelee tuon nuoren tyttösen kanssa (joka on sinkku). Eivät mistään tapaamisesta puhuneet mutta todella mielestäni liian flirttailevaa ja EI-platonista tekstiä oli :(

Vierailija
59/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama juttu oli nakojaan jaanyt niin mun mieleen, etta nain tasta unta viime yona. Tosin unessa oli oma mieheni, paadyimme eroon..

Vierailija
60/60 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis, lopeta tuo ittes mainostaminen tässä, jookos!

meitä kun ei kiinnosta oikeestaan tippaakaan,

siinähän menet sitten ja panet kaikkea mikä liikkuu ja hankit kuppa jne kaveriksi. onnea vaan valitsemallasi tiellä jne.

mutta perusta pliis oma ketju ja kehu siinä sitten itteäsi ja selittele miksi olet vieläkin vaan yh ja panopatja muille.

Vai panopatja hmm alkaa mennä sulla solvauksen puolelle....mut eipä mitään teille o kiva PROVOILLA......JES

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi