Mies flirttailee facebookissa hoitonsa kanssa
kirjoitin tuonne aiemmin gallupin, niin minua vähän harmittaa kun on selvinnyt että mies vaihtaa tiuhaan kuulumisia erään todella kauniin "hoitonsa" kanssa, jonka kanssa suhde jäi aikoinaan ikään kuin kesken, olivat molemmin puolin kiinnostuneita.
mies näytti painostuksestani heidän välisiään viestejä ja niissä on flirttaileva tyyli, kuten "mitäs komee raksamies" ja mies kirjoittele naiselle että "oot sinä kyllä niin hentoinen tyttö että sinuu pitäs suojella" jne..
ikinä mies ei ollut tuosta naisesta puhunut ennen kuin sattumalta tulin koneelle ja näin että mies oli selannut tuon naisen kuvia ja kysyin kuka hän on.
osa kuulumisista oli vaihdettu kun olin synnytyssairaalassa! nainen kyllä tietää että mies on varattu ja mies kertoi naiselle vauvasta, mutta silti tuntuu pahalta. olenkohan ihan tyhmä?
Kommentit (60)
NÄytä vaikka nämä viestit sille, jos sitten uskoisi......
samaa mieltä kyllähän sinkkuna olo mukavaa on mutta itelle ei tullu mieleenkää flirtata ukkomiehille..ennemminki yökötti jos semmonen lähti vikittelee...hyh hyh.ja pitää naisen tajuta että ei nyt varattuihin kosketa tai sitte ei muita saa...kaikki sa varatun jos haluaa mutta koitappa sinkkua ettiä niinku ni ei irtoo etenkää vosuille helpolla ha..eli koitappas pimu löytää joku joka susta ihan oikeesti diggailee..
kyllä jotkut muijatki on sikaniskoja ku ei ne aattele että miltä siitä nykysestä jo perheen perustaneesta naisesta,tuntuu ei kävis mielessäkää lähtee koittaa rikkoo jonku perhettä--perkeles että pistää vihaks
Pidät itseäsi ihanaisena viettelijättärenä vaikka tosiasia on että miehet on kuin koiria ja nylkyttää vaikka postilaatikkoa. Sitten kun tollanen halpa ja helppo tulee kerjäämään huomiota niin miksikäs ei luopiomies polkaise kun on helposti saatavilla. Sun kaltaisia vosuja on tusinassa kymmenen ja kun mies on käyttänyt sua kuin rukkasta se kipittää takaisin sen kotoisen akkansa kainaloon. Sinuna hakisin jonkun muun keinon itsetunnon pönkittämiseen. Tolla kun ei kovin korkealle nousta.
Taas yksi hyvä syy pysyä kaukana koko facebookista.
Mutta jos ihminen haluaa jonkun hoidon kaivaa niin kyllä se tekee sen ilman naamakirjaakin.
Sinänsä en ymmärrä näitä ihmisiä jotka hoitaa flirttinsä niin julkisesti että oma puolisokin sen näkee. Onneks sitä on itse niin vanha ja ryppyinen ettei kukaan enää rupea lämmittelemään mitään, saa olla vaan oman ukkonsa kanssa :-D
Ketä se haittaa mäki viestittelen jonkun teidän ukon kanssa....tai oikeestaan monenkin...kyllä sinkkuna oleminen on sitten ihanaa....ei tarvii kellekään selitellä tekojaan XD
Et ole sitten ihan omaa miestä itsellesi saanut?
Pidät itseäsi ihanaisena viettelijättärenä vaikka tosiasia on että miehet on kuin koiria ja nylkyttää vaikka postilaatikkoa. Sitten kun tollanen halpa ja helppo tulee kerjäämään huomiota niin miksikäs ei luopiomies polkaise kun on helposti saatavilla. Sun kaltaisia vosuja on tusinassa kymmenen ja kun mies on käyttänyt sua kuin rukkasta se kipittää takaisin sen kotoisen akkansa kainaloon. Sinuna hakisin jonkun muun keinon itsetunnon pönkittämiseen. Tolla kun ei kovin korkealle nousta."
Ei mun tarvii nousta mihinkään.....elän elämääni elä sinä omaasi ; )
naimisissakin olen ollut ...ja silleen..kyllä mulla ottajia olis vaan ne teidän hylkäämät ressukat ei kiinnosta.Pitäkää parempi huoli miehistänne ja elkää olko kotona naama kun norsunvitulla.Mä en etsi kun seksiä ja ukkomiehiltä sitä saa parhaiten.....kun oma vaimo kotona pihtaa...vai onko sillä vaimollakin oma rakastaja?
Tähän tää maailma on menny...eikä voi kun ihmetellä. :-o
rupeat vikittelemään itse muita miehiä ja laittaudut kauniiksi.
On mulla mieskin ollut 16 vuotta enää ei ole ,eikä tule....eihän niitä tarvii ku seksiin ; ).
Lähtikö Facebookissa toisen matkaan?
Kun sä niin hyvin tiedät, minkä vuoksi miehet flirttailee muiden kanssa.
Ja tämä on siis 32:lle.
tää ns. sinkkunainen katkerana yrittää pokaa mahdollisimman paljon varattuja ukkoja ihan vaan kostoksi
tää ns. sinkkunainen katkerana yrittää pokaa mahdollisimman paljon varattuja ukkoja ihan vaan kostoksi
ettei enää kelpaakaan kuin varatuille hetken huviksi. Omaa on turha toivoa ;)
Miehesi viestailu tämän naisen kanssa on sama kuin hän olisi mennyt sänkyyn kyseisen ihmisen kanssa. Sinun ei tarvitse hyväksyä asiaa, tuollainen toiminta osoittaa miehesi halun käydä vieraissa aika selkeästi(ehkä on jo käynyt). Vai harrastatko itse samanlaista viestailua?
tää ns. sinkkunainen katkerana yrittää pokaa mahdollisimman paljon varattuja ukkoja ihan vaan kostoksi[/i
enkä ole TEINIPELLE...eikä mun tarvii pokata ketään kun mut pokataan ....pitäkää parempi huoli miehistänne...arvon leidit.
Jos miehet ovat seksiä varten vain sinulle, mitä se kertoo sinusta??Toisten ihmisten tunteilla ja elämällä ei ole sinulle merkitystä?? Sinulla on psyykkinen ongelma joka vaatisi käsittelyä. Toivon että jonakin päivänä oppisit tuntemaan ja pääsisit irti katkeruudestasi. Saisit tästä elämästä enemmän irti.Tällä hetkellä elät hetken euforiassa ja se tulee syömän sinut loppuun. Jonakin päivänä sen ymmärrät.
ettei enää kelpaakaan kuin varatuille hetken huviksi. Omaa on turha toivoa ;)
ei millään pahalla mutta minä en suostuisi edes olemaan tollasen miehen kanssa.Sori mut mä näen punaista kun oma mies halventaa noin omaa vaimoa, mä näyttäisin ovea.Siis mieti oikeasti kun ne kirjoittelee ja varmasti tapaakin toisiaan tai ainakin kohta tapaa, et kai halua olla se toinen nainen teidän perheessä.Näytä mielummin miehellesi että ei kiinnosta yhtään vaikka kirjoittelee ja sano että lähtee kävelemään vaikka olisikin vaikeaa ,kyllä sä pärjäät ilman sitäkin,älä anna halventaa itteäsi noin.Tää oli sitten mun mielipide.Itse olen ollut avioliitossa 26 vuotta ja mieheni rakastaa minua yli kaiken ,välillä tuntuu että liikaakin ja meillä kyllä seksi elämää on joka päivä.
Luulis sun viimestään omista viesteistäs lukevan millainen tilanne sulla on tämän miehes kanssa.
Ei sun ole pakko olla siinä ottamassa vastaan tollasta, kun selvästi jäät joissain asioissa paitsi.
Ei siinä mitään jos mies haluaa välillä runkkaa, muttei sen pitäisi tavallista seksielämää haitata.
Ja on se niin, että tollanen kirjoittelu loukkaa ketä vain. Olisiko ollut viesti mieheltäs näyttäessään niitä viestejä, että nyt olis aika vaihtaa tähän toiseen?
Joka tapauksessa kunnioita itseäsi niin paljon, että jätä tuonlainen mies omaan arvoonsa, ja jatka sinä omaa elämääsi.
eikä mulla ole mitään ongelmaa.Miestä en halua sotkemaan elämääni seksi silloin tällöin on kivaa...Tosin voi sitä harrastaa soolonakin...Onko täällä kenelläkään tunteita? Kannattaako täällä luottaa kehenkään...Maailma on mennyt kertakäyttöiseksi...halusit tai et.Suurin osa eroaa jossain vaiheissa ,harrastetaan yhdenyön juttuja ....petetään ja on salasuhteita.Elämä on......
Pidät itseäsi ihanaisena viettelijättärenä vaikka tosiasia on että miehet on kuin koiria ja nylkyttää vaikka postilaatikkoa. Sitten kun tollanen halpa ja helppo tulee kerjäämään huomiota niin miksikäs ei luopiomies polkaise kun on helposti saatavilla. Sun kaltaisia vosuja on tusinassa kymmenen ja kun mies on käyttänyt sua kuin rukkasta se kipittää takaisin sen kotoisen akkansa kainaloon. Sinuna hakisin jonkun muun keinon itsetunnon pönkittämiseen. Tolla kun ei kovin korkealle nousta.