Jokainen äiti haluaa tytön!
Tykkäätte varmaan pojistannekin, ei kai niitä voi poiskaan antaa. Mutta silti olette kateellisia tyttöjen äideille!
Kommentit (87)
...kun mies vikisee, että miksi meillä ei ole poikaa. Tee nyt se poika sille, niin ei tartte täällä laitella ääliömäisiä aloituksia.
itse olen sitä mieltä, että ihan sama kumpi on, molemmat on rakkaita. mulla poikia kaksi ja kolmas oli sitten tyttö.
Mitäköhän musta kaikki ajattelee kun näkevät mun kulkevan "katraani" kanssa? Meillä kun on 8 poikaa!;D Ja juu, saan jopa monta orgasmia/yhdyntä!!:O E-heh-he-heh;D;D
Minulla on yksi poika, toinen vauva on vielä mahassa, joten en tiedä kumpi tulee, mutta tyttökaipuuta minulla ei ole.
...kun mies vikisee, että miksi meillä ei ole poikaa. Tee nyt se poika sille, niin ei tartte täällä laitella ääliömäisiä aloituksia.
itse olen sitä mieltä, että ihan sama kumpi on, molemmat on rakkaita. mulla poikia kaksi ja kolmas oli sitten tyttö.
T: Pojan ja tytön äiti
Sitä paitsi, hyvät rakastajat saa tyttöjä! Säälittää näiden poikien äitien pisto-ja-ravistus-lauantaina-saunan-jälkeen-pimeessä-peiton-alla- seksielämää!
Jos kerta tyttöjä tehdään niin, että penis ei saa mennä syvälle ja nainen ei saa saada orgasmia, ettei nopeat poikasiittiöt uisi vieläkin nopeammin, niin sen perusteella tyttöjä tekee pieni munaiset ja huonot rakastajan taidot omaavat miehet ;)
ja odotan kolmatta. Saatiin juuri varmistus, että tyttö on tulossa.
Olen todella, todella onnellinen. Rakastan lapsiani yli kaiken, enkä vaihtaisi kumpaakaan, mutta olen aina halunnut myös tytön.
Sitä on vaikea selittää miksi, mutta oma äiti suhteeni on niin läheinen ja ihana, että haluaisin päästä luomaan sellaista myös oman tyttären kanssa.
Nyt se haave näyttäisi toteutuvan. Lapsia ollaan aina haluttu kolme, ja vaikka ensimmäinen tai toinen olisi ollut tyttö, niin silti oltaisiin vielä klmas tehty.
Mutta siinä AP olet väärässä, että koskaan, en koskaan, ole ollut kateellinen ystävilleni tai vieraille joilla on tyttö!!! Tuo on väärin väitetty!!
Tämä yhteiskuntamme perustuu äitien sukupolvelta toiselle siirtämään tietoon, taitoon, perintöön. Toimintamallit ja traditiot perheissä ja suvuissa siirtyvät naisilta naisille. Miehet pomoilevat töissään, mutta oikea elämä on naisten valtakuntaa. Siksi naisten on tärkeä saada tytär jatkamaan tätä vuosisatojen jatkumoa. Ne, joilla on tytär, eivät lainkaan voi ymmärtää sitä ahdistusta, jonka "pelkkien" poikien äiti kokee, kun ei voikaan viedä kaikkea perimätietoaan eteenpäin.
Oletko kasvattanut poikasikin uskomaan näin? Entä jos miniöitäsi ei kiinnostakaan naisten valtakunta vaan joku heistä keskittyykin pomoilemaan töissään?
Minulla on 3 tytärtä ja 2 poikaa. Yritän parhaani mukaan muistaa kasvattaa heitä siten, että on _ihmisten asioita_ ei mies-nainen akselia ja sukupolvien jatkumoa. Se on välillä kovinkin haastavaa, koska asunnossa on myös mieheni, joka on kasvatettu siihen että äiti hoitaa kodin ja hösää ja huolehtii ja passaa ruuat pöytään ja siivoaa jäljet. Ole siinä sitten tasa-arvoinen ;-).
Mutta omien lasteni kohdalla muistan kasvattavani jonkun puolisoa. Jotta tulevat miniät varsinkaan eivät hyydä täysin tulevaisuudessa, yritän kasvattaa nuo poikani samoin kuin tyttöni. Kotityöt kuuluvat kaikille, "traditiot" kuuluvat kaikille - vaikka eivät ne kyllä liiemmin teinejä kiinnosta, jne.
Minulla on _lapsia_ jotka nyt sitten sattuvat olemaan tiettyä sukupuolta. Mutta kun sillä sukupuolella ei ole, ihan oikeesti, mitään merkitystä. Ihmisiä ovat ennen kaikkea.
Kun esnsimmäinen lapsi oli tyttö (ultra paljasti)
Itse tahdoin ehdoitta tyttöä, edes muuta en pitänyt mahdollisena, tyttö tulikin, jee
Toisesta sitten olikin sukupuoli "ihan sama", kunhan elävä vauva
Mikäli saisin kolmannen, niin toivoisin sen olevan poika. Nyt huomannut, kuinka hauskaa on poikien kanssa ja tytöt nyhrää liikaa ja eivät ole suustaan niin hauskoja, kuin pojat.
tuntuivat mukavilta hepuilta. Sain tytön ja pojan, en ollut pettynyt siihenkään.
Ei kaikki halua, en minä ainakaan :) Jos neljäs meille siunaantuu niin toivon, että sekin olisi poika :D
T. kolmen pojan ONNELLINEN äiti :)
Minulla on myös 12v poika ja 10v tyttö.
Tällä kokemuksella joka minulla on niin en haluaisi yhtään tyttöä.
mäkin luulin ennen siis haluavani tytön, nyt siis en. Meillä suku pullollaan tyttöjä ja paljon mielummin olen poikien äiti... :) Mutta onneksi juuri minä olenkin näiden poikien äiti!
mutta jos saisin toivoa kolmannen lapsen sukupuolta, toivoisin poikaa. Poika on mutkattomampi, hauskempi ja toimeliaampi kuin tyttö.
Sitä paitsi, hyvät rakastajat saa tyttöjä! Säälittää näiden poikien äitien pisto-ja-ravistus-lauantaina-saunan-jälkeen-pimeessä-peiton-alla- seksielämää!
...ketään en pois antaisi. Se on aivan sama onko tyttö vai poika. Näin se on, vaikka ensin luulin, että toivon tyttöä kahden pojan jälkeen.
Se on totta, että pojat ovat kyllä hauskempia seurata...niiden jutut on vain niin huvittavia. Tyttöjen äidit jäävät paljosta paitsi, jos nyt tälle linjalle mennään.
Minulla on tyttö, mutta ei se ole minulle mikään big deal. En kaipaa barbileikkejä ja pukeutumisvänkyröintiä.
Onneksi minulla on myös neljä poikaa. Nautin suunnattomasti siitä että minulla on ympärilläni niin paljon komeita nuoria miehiä jotka rakastavat ja palvelevat minua ;D
Sen sijaan esikoisen syntymän jälkeen sukupuoliasia(kin) on sivuseikka.
Itse toivoin kovasti tyttöä esikoisesta, en tosin ole tätä koskaan kenellekään maininnut. Poika tuli.
Toisen lapsen kohdalla toivoin itse asiassa toista ihanaa poikaa. Ja tyttö tuli.
Ja nyt on aivan fantastista, kun on molemmat. Mutta jos meille olisi tullut jokin muu kombinaatio, olisi sekin aivan varmasti minusta kaikista paras vaihtoehto.
lisää rahaa, uuden työpaikan, häät, haluaisin olla pidempi. Kaikkea ei elämässä saa, ja sitäpaitsi minulla on poikalapsi;), toivoin aina poikaa mm. mutta toivoin myös tyttöä. Elämäni ei perustu siihen mitä minulla ei ole, vaan siihen mitä minulla on.
että tälläisiä mielipiteitä on. Saimme tytön pitkään kestäneen lapsettomuuden päätteksi ja meille oli/on ollut ihan sama kumpaako sukupuolta on, kunhan saimme ylipäätään lapsen. Rakas on tyttö, mutta aivan varmasti olisi rakas ollut poikakin, enkä muun perään hakailisi. Toista LASTA toivomme (ihan sama olisiko tyttö vai poika), mutta se toive on lienee syytä haudata. Ja todellakin, olen onnellinen että saamme kokea vanhemmuuden.
Ja mitä tulee tytön kanssa olemiseen niin en kyllä oikein ymmärrä teidän ajatuksianne....ihanko oikeasti teidän suurin haaveenne on shoppailu tytön kanssa???? Ja pokien äidit täällä haukkuu tyttöjä suureen ääneen millaisia narisijoita ne tytöt on....oletteko itse narisijoita? Surkeita valittajia? Ja mitä muuta tässä kirjoitettiinkaan. Huh, millaisia anoppeja teistä tuleekaan kun noin jo nyt ajattelette tulevista miniöistänne.