Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että oon tyhmä. Miksi menen aina lörpöttelemään ihmisille joita ei kiinnosta paskan vertaa

Vierailija
02.11.2023 |

asiani. Kerrasta toiseen, virallisten asioiden sivussa hölötän sitä sun tätä, ja vastassa on vain hiljaisuus. Miksen jo opi?

Kyllåhän ne tietää että olen aivan yksin, mutta ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger tai ADHD?

Vierailija
2/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Joku kerta tulee eteesi ihminen jota kiinnostaa. Jos niin kauan jaksat olla ajamatta itseäsi verille niin sosiaalisuutesi "palkitaan".

Vierailija
4/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Asperger tai ADHD?

Ei tietääkseni kumpikaan. Muita ongelmia kyllä.

Vierailija
5/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteissa? Töykeää porukkaa.

Vierailija
6/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Asperger tai ADHD?

Ei tietääkseni kumpikaan. Muita ongelmia kyllä.

Mitä ongelmia?

Vierailija
7/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mee hoitoon!

Mihin? Miten?

Vierailija
8/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ne hiljaiset tyypit. Mä osaisin vastata jollekin jotain.

Vierailija
9/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun teit aloituksen. Mietin just tänään teenkö huomenna saman virheen kuin mitä olen aikaisemminkin tehnyt, juuri tuon että kerron ihmisille asioita jotka on itselleni merkityksellisiä, mutta heitä ei kiinnosta. Tämä aloitus sai minut järkiini.

Vierailija
10/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Missä tilanteissa? Töykeää porukkaa.

No vaikka sukulaisten kanssa. Välillä yritän jotenkin jutella mutta ei vain tule mitään vastausta.

Vierailija
11/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sellanen smalltalkki kuulu tähän maailmankolkkaan. Välillä vaan hiukan tekis mieli jutustella asioidessa ettei oltais robotteja mutta vissiin ollaan.😅

Vierailija
12/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joo ei sellanen smalltalkki kuulu tähän maailmankolkkaan. Välillä vaan hiukan tekis mieli jutustella asioidessa ettei oltais robotteja mutta vissiin ollaan.😅

Niin no keskenään ne on paljon tekemisissä, tosiaan ns. läheisistä kyse. Ottaa päähän aina kun on tullut lörpöteltyä.

Vierailija
13/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Luulen että itsellä ainakin on tarve miellyttää muita ja kuvittelen että höpöttämällä näin teen. 

Johtunee lapsuudesta. 

Vierailija
14/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et vastannu, mitä ongelmia?

Vierailija
15/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

No. Joku kerta tulee eteesi ihminen jota kiinnostaa. Jos niin kauan jaksat olla ajamatta itseäsi verille niin sosiaalisuutesi "palkitaan".

Tilannetajuttomuus ei ole sosiaalisuutta.

Vierailija
16/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap et vastannu, mitä ongelmia?

Kaikenlaisia mt- ja muita ongelmia, ei kai sillä väliä? 

Vierailija
17/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomilleko menet puhumaan? 

Vierailija
18/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä lopulta opit olemaan hiljaa kun aktiivisesti muistutat itseäsi, että ketään ei kiinnosta. Olen itsekin lörpöttelijä, mutta työtä vain asian suhteen niin loppuu puhe. 

Vierailija
19/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voi lohduttautua sillä, että mitään vahinkoakaan ei ole tapahtunut, jos hänelle merkitykselliset asiat eivät ole kiinnostaneet toista osapuolta edes pahassa mielessä. Seuraavalla kerralla sitten viralliset asiat virallisina asioina ja siitä kohdasta poikki.

Mutta ihan yleispätevä sääntö on, että pinnallinen teeskenteleminen ja rituaalinomainen tyhjän puhuminen (jota amerikanenglanniksi kutsutaan myös small talkiksi) on niin sanotun sosiaalisen käyttäytymisen ainoa yleisesti hyväksytty muoto. Siinäkin teeskentelyn sävy ja kestoaika merkitsevät enemmän kuin sisältö. Mutta jos sellaiseen osallistumisesta ei saa itselleen mitään, silloin sen ulkopuolelle jättäytymällä ei myöskään jää mistään paitsi.

Vierailija
20/32 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörpöttelen täällä palstalla, mutta en enää muuten. Nykyään se menee melkein niin päin, että muut avautuvat minulle ja olen hiljaa ja kuuntelen. Ajattelevat, että minulle ei tapahdu mitään mielenkiintoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme