Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokainen äiti haluaa tytön!

Vierailija
19.03.2009 |

Tykkäätte varmaan pojistannekin, ei kai niitä voi poiskaan antaa. Mutta silti olette kateellisia tyttöjen äideille!

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tytön sain poikajoukon keskelle.

Vastaan tietenkin otin ja rakastan häntä. Mutta jos olisin saanut valita, en olisi välttämättä tyttöä halunnut.

Vierailija
42/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoisen maailmankuvan annatte tytöllenne.

Minulla on tyttö, mutta ei se ole minulle mikään big deal. En kaipaa barbileikkejä ja pukeutumisvänkyröintiä.

Onneksi minulla on myös neljä poikaa. Nautin suunnattomasti siitä että minulla on ympärilläni niin paljon komeita nuoria miehiä jotka rakastavat ja palvelevat minua ;D

Mutta muutaman vuoden kuluttua sä valitat, kun pojat ei halua tehdä mitään sun kanssa. Tytön kanssa sulla taas on paljon yhteistä. Voitte vaikka shoppailla yhdessä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjusta voi päätellä ainakin sen, että pelkkien tyttöjen äidit ovat KATKERIA. Kyllä minäkin varmaan olisin..

T. 1 tyttö ja 3 poikaa, kaikki yhtä rakkaita:)

Vierailija
44/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tahtovat kyllä pojan ja se "hyvät rakastajat saavat tyttöjä" -juttu on kyllä jonkun katkeran miehen epätoivoinen selitys :D :D . Joku koira varmaan kohta älähtää..

Vierailija
45/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden pojan jälkeen ja yhden poikapuolen kanssa, olisi ihan kiva, jos seuraava olisi tyttö, mutta toisaalta, kumpikin kelpaa :)

Vierailija
46/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin kokemuksen syvällä rintaäänellä kahden pojan äiti

Vierailija
47/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkkien tyttöjen äidit samoin...

Vierailija
48/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden pojan jälkeen sainkin :) Rakkaita ne on nuo pojat mutta jotenkin kaipasin sitä monimutkaista suhdetta joka äidillä ja tyttäreillä on, aivan ihania nuo meidän pienet prinsessat.

Kumma kun täällä pitää kaikkien äititen niin hyökkäävästi vakuuttaa että ei he edes haluais tyttöä vaan just ne pojat vaan. Eipä ole oikein uskottavaa. Siskonikin haaveili tokasta tyttöä mutta kun kuuli sen olevan poika niin heti piti vakuutella kovaan ääneen miten se onkin kivempi.

Kyllä, minä olin pettynyt kun toinenkin lapsi oli poika ja olisin jäänyt kaipaamaan tytärtä jos en olisi sitä saanut. MUTTA olisin myös jäänyt kaipaamaan poikaa jos en olisi niitä saanut.

Sanoisinkin siis että ihan ihmisestä kiinni, toiset toivoo tyttöjä toiset poikia ja toiset molempia. Keveri on aina haaveillut kaksosista, sukupuolesta viis.

Mulla ei ole juurikaan ollut naispuolisia ystäviä joten ehkä siksi halusin tytön joka kasvaisi aikuisena ystäväkseni, pojat ei ole aikuisena niin läheisiä, vaimohan ne omii :)

Vierailija
49/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole yhtään katkera (mistä ihmeestä sait sellaisen kuvan?) enkä ihan oikeasti toivo tyttöä. Jos sellainen olisi tullut, niin olisi tullut, ja olisi ollut aivan yhtä rakas kuin nämä pojat. Lapset on minun lapsia sukupuolestaan riippumatta.

Ja niille, jotka jo omaa vanhuuttaan "turvaavat" tytöillä niin muistaakaahan nyt että lapset on teillä vaan lainassa ja musta on jotenkin kummaa pedata itselleen ystävää omasta tyttärestään. tai siis tosi kiva jos tytöistänne tulee teille ystäviä, kyllä mäkin olen ystävä äitini kanssa, mutta mun äidillä on sentään ihan oma ystäväpiiri eikä se epätoivoisesti roiku meissä tytöissään ja siunaile, että onneksi tuli myös tyttöjä niin on nyt sitten vanhana ystäviä. Ai niin, ja äitini on vieläpä sellainen anoppi, että taitaa olla miniänsä kanssa parempi ystävä kuin meidän tyttöjensä... ;)

Vierailija
50/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin yhden pojan ja sen sain. Sinä et ole tainnut saada poikia ja saat koko ajan kuulla suvulta naljailuja?

Vierailija
51/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi, hyvät rakastajat saa tyttöjä! Säälittää näiden poikien äitien pisto-ja-ravistus-lauantaina-saunan-jälkeen-pimeessä-peiton-alla- seksielämää!

yrittää säälittävästi selitellä omaa kyvyttömyyttään saada poikia.

Kohdatkaa faktat: ihan joka kulttuurissa poikalapsi on arvokkaampi kuin tyttö.

Vierailija
52/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäistä odottaessani että toivon lapsen todellakin olevan poika. Minulla ei ole kovin hyvä äiti-tytär suhde ja sukulaisten kierot tyttölapset "en leiki tuon kanssa" ovat aina ärsyttäneet, enempi vaan poikien kanssa olen toimeen tullut. Niinpä ajattelin että minä se olisin parempi äiti pojalle, ei tulisi ainakaan toistettua samoja malleja kuin omassa lapsuudessa. Me saatiinkin aivan mieletön pikkupoika, enkä tyttöä ole todellakaan kaivannut. Nyt saadaan toinen ja toivottavasti hänkin on poika.

Tuliskohan tuota kaivattua yhteisiä shoppailuhetkiä sun muita mitä ketjussa oli mainittu, mulla on kuitenkin oma ura aika tärkeä ja siihen tulee perheen lisäksi panostettua. Minä luulen että sellaiset naiset joilla ei ole uraa, kavereita tai harrastuksia joutaa murehtimaan näitä äiti-tytär suhteen puuttumisia. Ja itsellä kun ei ole sitä äiti-tytär juttua juuri ollut niin en kyllä osaa kaivatakaan eli siis kaikki ei halua tyttöjä.

Vierailija
53/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjänpäiväistä krääsän ja tavaran ostamista. Olen mieluummin käyttänyt sen ajan muuhun. Tavaraahan se vain on, eikä mulle ainakaan tuo onnea.

Onneksi tyttö on ns. poikatyttö, eikä ole kiinnostunut shoppailuista tai muusta. Tykkää lukea paljon ja pelaa futista sekajoukkueessa. Päälleen kiskoo mukavimmat kamppeet (farkut ja paidan). On kyllä muuten tosi suosittu poikaporukassa ja rakkauskirjeitä satelee pojilta koulussa. Ikää on vasta 11v.

Jääkiekossa on myös hyvä. Muta ei pelaa sitä seurassa vaan änkeää jääkiekkokaukalolle poikien sekaan kypärä päässä pelaamaan. On ansainnut poikien kunnioituksen, koska on paljon rohkeampi kuin moni poika.

On hänellä myös tytöissä bestiskavereita ja jopa tosi naisellisia shoppailija tyyppejä. Mutta jostain kummasta syystä on myös tämän tyttöporukan suosituin tyttö, vaikka kulkee farkuissa ja seuran verkkatakki päällä.

Kouluaineissa on ns. kympin tyttö. Keskiarvo oli jouluna 9.6

Johtuuko lie siitä, että perheessä on 4 poikaa hänen lisäkseen vai onko perinyt minun geenini. En ole koskaan jaksanut miettiä, mikä on muotia ja mitä pitäis pitää päällä.

Vierailija
54/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkien tyttöjen synnyttäjiä on aina pidetty epäonnistujina.

Vierailija
55/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin poikaa ekana ja sain sen. toisena tyttö ja aivan yhtä ihana <3

Vierailija
56/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee näistä mitään, paitsi hoidan lapsia mutta yhtälailla puoliksi miehen kanssa. "Naiset luovat joulun..." Millä vuosisadalla te oikein elätte?

Tämä maailma vaan toimii niin, että naisten ehdoilla mennään. Naiset sisustavat, luovat joulun, pitävät yhteyttä sukuun ja ystäviin, hoitavat lapsia, osallistuvat koulumaailmaan ja harrastuksiin jne ihan eri lailla kuin miehet. Naiset ovat yhteisöllisiä, juttelevat ja komminikoivat asioista (kuten me täällä), miehet eivät useinkaan koe tarvetta pähkäillä syntyjä syviä kenenkään kanssa. Äiti-tytär-suhde on toki vaikea, mutta myös antoisa. Joo, toki äiti-poika -suhdekin on antoisa ja upea, mutta ihan eri tavalla.

Vierailija
57/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kanssa sitä ei IKINÄ pysty kokemaan!

Vierailija
58/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö pojan kanssa ei pysty luomaan tytärsuhdetta, enpä olisi ikinä arvannut.

pojan kanssa sitä ei IKINÄ pysty kokemaan!

Vierailija
59/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kahden tytön isälle.. Tosimiehet tekee poikia. Ei meidän seksielämä ole noin väritöntä ja ikävää kun 10 väittää poikien äideillä olevan. Minut on aina huomioitu seksielämässä kaikilla tavoin, niin kuin mieheni on myös huomioitu minun toimestani.

Mutta toiveista: Olisihan se kiva, jos olisi tyttökin. Toisaalta meillä suvussa naiset paljon keskenään tappelevat ja äitisuhteeni on aina ollut suhteellisen haastava. Pojat ovat minulle tosi läheisiä ja rakkaita, siinä missä olisi tytötkin. Mutta luulen, että useimmat eivät kaikki toivovat siinä tapauksessa toistakin sukupuolta jos on "vain" yhtä. Niin mekin jos neljäs tulisi. Mutta ei se tarkoita sitä, etteikö neljäs poika olisi yhtä rakastettu ja haluttu kuin veljensä. Pojat ovat ihania, herkkiä ja toisia huomioon ottavia ainakin meillä. Suvun tytöt ovat paljon haastavampia ja vaikeampia tapauksia. Aikamoisia kitisijöitä vielä.

Meillä kukaan ei palvele ketään, vaan kaikki osallistuvat elämään ja perhe-eloon tasaisesti. Pojat näkevät, että isänsä tekee kotitöitä ja kohtelee naista tasa-arvoisesti. Voisiko parempaa mallia poika saada? Olen pojille perheen ainoana naisena aivan erityisessä asemassa ja se on mielestäni tärkeä ja hieno asema. Uskon, että saan pojistani todella hyvät keskustelukumppanit itselleni ja miehelleni myös tulevaisuudessa, kun lapset kasvavat. Shoppailukin on onnistunut miehen ja poikien kanssa.

Se on myös vanhemmista paljon kiinni miten lapset kasvatetaan, kasvatetaanko tytöistä tyttöjä ja pojista poikia, vaan rikotaanko sukupuolirooleja! Näin ainakin meillä tehdään. Mieheni myös muuten keskustelee paljon minun ja poikien kanssa. Myös pojillemme ollaan aina suotu herkkyys, sylin saaminen ja muu, minkä perinteisesti kuvitellaan kuuluvan enemmän tytöille. Miten tässäkin ihmiset voivat toimia typerästi!!

Vierailija
60/87 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en. Toivon itseasiassa että tästä toisestakin tulee poika. Kavereilla on tyttöjä ja jotenkin tuntuu että ei kiitos minulle. Mutta jos tulee tyttö niin sitten tulee ja uskon että rakastan kuitenkin samalla lailla kuin tuota minun poikaakin