Jokainen äiti haluaa tytön!
Tykkäätte varmaan pojistannekin, ei kai niitä voi poiskaan antaa. Mutta silti olette kateellisia tyttöjen äideille!
Kommentit (87)
....mun puolesta, mutta mä toivoin poikaa ekasta ja sen sain
t. Kaksi poikaa ja yksi tyttö
Säälittävää touhua. Meillä on aina haluttu LAPSIA.
Minulla on tyttö, mutta ei se ole minulle mikään big deal. En kaipaa barbileikkejä ja pukeutumisvänkyröintiä.
Onneksi minulla on myös neljä poikaa. Nautin suunnattomasti siitä että minulla on ympärilläni niin paljon komeita nuoria miehiä jotka rakastavat ja palvelevat minua ;D
Mutta muutaman vuoden kuluttua sä valitat, kun pojat ei halua tehdä mitään sun kanssa. Tytön kanssa sulla taas on paljon yhteistä. Voitte vaikka shoppailla yhdessä yms.
Kuten olisin ollut myös pojasta. Mikä tekee lapsesta ihanan ja rakkaan - pelkkä sukupuoli vai persoona? Vaikuttaako sukupuoli olennaisesti persoonallisiin piirteisiin? Tyttöjä on erilaisia, samoin poikia.
Jos oma lapsi persoonallisine piirteineen ei miellytä, kannattaa katsoa peiliin - kasvatuksesta monet asiat ovat kiinni. Ja jos ei ole niin sitten temperamentista, mikä on pitkälti perinnöllinen.
kanssa voi sentään shoppailla - taivaan kiitos!
sekin, että väitän kaikkien naisten haluavan itselleen välttämättä korkokengät;D
Ou jee....en halua tyttö, enkä korkokenkiä...enkä edes poikaa...Mitäs ap siihen sanot?
t: Tyttöjen isä...