Onkohan se (naisten keksimä) myytti, että miehet pitää rehevämmistä naisista?
Tämä on sitten ihan omaa pohdintaani, toivon ettei kukaan vedä herneitä nekkuun. Ja olen itsekin vähän pyöreä, joten ei tarvitse sättiä "laihaksi kuikeloraukaksi joka nälissän nälvii muodokkaita naisia".
Kun olen rehellinen itselleni, niin kyllä minusta suurin osa miehistä pitää hoikista, jopa laihoista naisista. Muodokkaalla tarkoitetaan yleensä isoja rintoja ja hyvää peppua, ei sitä ylimääräistä läskiä. Moni satakiloinen nainen sanoo itseään muodokkaaksi, mutta miesten gallupeissa muodokas on lähinnä tyyppiä Scarlett Johansson tai Pamela Anderson (joista jälkimmäinen on oikeasti todella laiha, ne tykit vaan hämää). Todella moni ystävänikin on joskus laihduttanut ihan normaalipainon sisällä ja ovat kertoneet että miesten mielenkiinto on noussut potenssiin sata kun on laihduttanut itsensä todella laihaksi. Piitu Uskikin kertoi haastattelussa, että on laihtumisensa jälkeen kuullut miehiltä olevansa viehättävä ja naisilta olevansa anorektinen :)
Itse olen tyytyväinen itseeni koska urheilen paljon, tosin muutaman kilon voisin ihan itseni takia pudottaa. Mutta pystyn ainakin myöntämään, että miehet tykkää hoikista, muutenhan niitä läs... siis muodokkaita naisia olisi miestenlehdet täynnä.
Kommentit (43)
Monesti se, onko nainen tyytyväinen omaan kehoonsa, vaikuttaa paljon. Jos nainen ei ole pitänyt itsestään "pehmoisena", ilme on monesti sen mukainen. Silloin laihdutus saattaa auttaa ja näin tulee virheellinenkin mielikuva että laihduttaminen oli se, mikä sai miehet kiinnostumaan!
Yleisesti ottaen miehet ihastelevat naisia joilla on iloiset kasvot ja terve itsetunto. Ja silloin ei pehmeys ole tosiaan pahaksi. Vaan on positiivista että on jotain mistä puristaa! Ns jenkkakahvatkaan ei siis haittaa millään lailla, vaan niistä oikeasti saa kivan otteen!
Se miksi miestenlehdissä on usein hoikat naiset, on ihan siitä kiinni että pehmoiset eivät välttämättä pääse malleiksi. Vaikka niitä olisi yhtä mukava katsoa.
jolla iso perse ja leveet lanteet, se kielii hedelmällisyydestä.
Juu, tiedän kyllä että eräät on baarissa vaan vonkaajia. Mutta väitätkö sinä minua sitten helpoksi jos pukeudun paljastavaan ja olen rintava ja hauska? :D
Tiedän kyllä että miesten voi olla hankala lähestyä naista jolla hyvä kroppa ja on nätti. Minua joku ukko koitti iskeä ja kun ei napannut niin johan olen lesbo.. ;)
Kyllä hyvännäkösilläkin naisilla on vientiä baareissa, pullukka saattaa olla helpompi mutta on se oikeasti sitäkin että jos olen kapakassa lihavan/hauskan ystävän ja hoikan/tylyn kaverin kanssa niin on sillä hauskalla enempi vientiä.
Ihan yhtälailla se hoikka ja tyly voi olla huonompi vaihtoehto kuin se pulleampi!
Ja mikäs väite semmonen on että naiset valitsee kavereikseen itseään rumempia että olis itse kauniimpi?
Tällöinhän jää itse vaille "panoa"! :D
13