Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai te annatte yövieraille puhtaat petivaatteet??

Vierailija
18.03.2009 |

Miehen siskot taas juttelivat siitä miten eivät yksien yövieraiden jälkeen viitsi laittaa petivaatteita pesuun. Joo ihan ok, jos ne annetaan samoille yövieraille ensi kerralla, mutta jos taas uusille vieraille tyrkätään käytetyt petivaatteet niin yäk!

Mua ärsyttää ihan älyttömästi tollanen, joskus yökylässä huomaa ettei petivaatteet ole puhtaat vaan jonkun toisen jäljiltä. Miten joku kehtaa.

Tämän vuoksi en halua miehen siskon luona yökyläillä...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

petivaatteet olisi puhtaita.

Vierailija
2/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei käy yövieraita, mutta tuntuisi tosiaan turhalta laittaa yhden yön jälkeen lakanat pesuun :P Hirveää energiantuhlausta... Jos yövieraita kävisi usein, niin ehkä kerran käytetyt vaan tuulettaisin, paitsi tyynyliinan vaihtaisin (olettaen ettei ole mikää helle ja hikikausi). En huomaa omissakaan lakanoissa mitään eroa puhtaiden ja kerran nukuttujen välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos vieraat itse ei niin halua. :D

Miehen veli siis on meillä aika usein yötä tyttöystävänsä kanssa, vierashuoneen peti oli kerran heidän jäljiltä kun miehen vanhemmat tuli yökylään. Aloin vaihtaa heille puhtaita petivaatteita, mutta he kielsivät kun "onhan tuossa lakanat!" Sitten kerroin että joo, mut ne on veljen jäljiltä.. Ne vaan että "no sitä suuremmalla syyllä nuo kelpaavat, älä ihmeessä vaihda!" No en sit vaihtanut. Ihan samapa tuo mulle. Vaikkakin veikkaisin että niissä lakanoissa on "niitä" puuhiakin harrasteltu.. Mutta ne nyt kyllä kotonansakin nukkuvat milloin kuka kenenkin sängyssä..

Vierailija
4/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksillä kavereilla on sama käytäntö, et: "ei niillä lakanoilla ole vielä nukkunut kuin ne ja ne sekä toi ja toi pariskunta".. Arvatkaa, vienkö aina mukanani omat?

Vierailija
5/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vieras olisi nukkunut? ihminen hikoilee yöllä paljon, jos et tiennyt.

Vierailija
6/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vien itse mukana erääseen kyläpaikkaan, jossa on tapana antaa vieraille vähän käytetyt lakanat. Kaiken huippuna yksi pariskunta, joka petaa vieraille aina reikäisen froteisen aluslakanan. Ehkä se on puhdas, muttei kovin kiva nukkua vanhalla, reikäisellä froteelakanalla siltikään.

Vierailija
7/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli siis on meillä aika usein yötä tyttöystävänsä kanssa, vierashuoneen peti oli kerran heidän jäljiltä kun miehen vanhemmat tuli yökylään. Aloin vaihtaa heille puhtaita petivaatteita, mutta he kielsivät kun "onhan tuossa lakanat!" Sitten kerroin että joo, mut ne on veljen jäljiltä.. Ne vaan että "no sitä suuremmalla syyllä nuo kelpaavat, älä ihmeessä vaihda!" No en sit vaihtanut. Ihan samapa tuo mulle. Vaikkakin veikkaisin että niissä lakanoissa on "niitä" puuhiakin harrasteltu.. Mutta ne nyt kyllä kotonansakin nukkuvat milloin kuka kenenkin sängyssä..

Meilläkin saa miehen sukulaiset nukkua samoissa. Mä en kyllä ikinä mieti kuka on harrastanut mitäkin puuhia lakanoissa. Jotenkin vähän teinimeininkiä...

Vierailija
8/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin saa miehen sukulaiset nukkua samoissa. Mä en kyllä ikinä mieti kuka on harrastanut mitäkin puuhia lakanoissa. Jotenkin vähän teinimeininkiä...

Vierailija
9/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omissa (ties kuinka kauan käytössä olleissa) lakanoissaan.

Enpä juuri enää yökylään suostu.

Itse vaihdan aina yövieraille puhtaat lakant, paitsi nyt olen välillä jättänyt juuri noille appivanhemmille vaihtamatta (tosin silloinkin ollut heillä itsellään tai korkeintaan pojallaan käytössä)

Vierailija
10/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien kyllä omat lakanat kyläpaikkaan, en halua toisille järjestää ylimääräistä vaivaa, mutta olisi kyllä aika ällöttävää nukkua likaisissa lakanoissa.

Vierailija
11/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällöttänyt yhtään :) Tuntuivat vielä sellaisilta vähän jäykiltä, niin kuin puhtaat lakanat tuntuvat vaikka edellisenä yönä niissä oli nukkunut ihan muu tyyppi (minulle tuntematon).

-3.

joku vieras olisi nukkunut? ihminen hikoilee yöllä paljon, jos et tiennyt.

Vierailija
12/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lakanat kerran yhdessä yössä likaantuu pesukuntoisiksi?

Vierailija
13/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ei ole mahdollista ottaa mukaan omia lakanoista (esim. on yövytty sukulaisilla kun oltu matkalla etelään ja vaihdettu konetta sukulaisten kotikaupungissa).

Kai sinä otat mukaan omat lakanat kun menet yökylään??.

Vierailija
14/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tulis mieleenkään pistää ketään nukkumaan "likaisiin" lakanoihin. tuskin ne yhden ihmisen jäljiltä hirveen saastaset on, mutta itseä silti ällöttää ajatuskin.

Vierailija
15/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muutaman kerran olen likaiset lakanat saanut ja ei olut kiva.

Vierailija
16/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos olisi ihan hirveä helle, tai jos olisi jotain tahroja, muruja tms. Mutta muutoin kyllä. Ihan samoin kuin kylässä, ei minua haittaa jos joku henkilö X on lakanoilla nukkunut yhden yön.

15 suostuisitko hotellissa nukkumaan edellisten vieraiden lakanoissa?.

Vierailija
17/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun täällähän ei moni vaihtanut pyyhkeitä kun kerran kuussa ja koko perhe käyti samaa pyyhettä.

Ja jos kehtasit ihmetellä olit kauhea energiantuhlaaja.

Samoin av-mammat pesee pyykkiä yhden koneellisen viikossa korkeintaan vaikka ois 8h perhe tmv.

Vierailija
18/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää vaihtaa uudet lakanat kun tulee uudet vieraat. Ainakin minun ja vaimoni jäljiltä lakanat on näkyvästi vaihtokunnossa jo eka yön jälkeen.

Vierailija
19/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kyllä mua potuttaa tosi paljon, kun tulee hirveästi ekstrapyykkiä. Meillä käy usein yövieraita ja ne on yleensä aina näitä yhden yön yöpyjiä. Ja tietty aina ovat eri ihmisiä, joten ei oikein voi tehdä niinkään, että laittais talteen seuraavaa kertaa varten. :(

Vierailija
20/28 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirvee vaiva ja tuhlaus laittaa perheelle kaikki lakanat uusia ja sit yhden yön jälkeen taas pestä niitä!

Meillä kun tulee pyykkiä muutenkin, neljä lasta kun on.

Olenkin oppinut, että aina kun esim. lapset menee yökylään, annan omat peitot ja tyynyt ja lakanat mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä