Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenikuulakokemuksia ja -vinkkejä?

Vierailija
16.03.2009 |

Tässä raskauden viimeisellä kolmanneksella havahduin siihen tosiasiaan, että vartalo taitaa todellakin kaikkinensa muuttua, ja huoli heräsi, jospa en palaudukaan "riittävän" nopeasti ennalleni. Hankin siis lantionpahjalihaksien treenaamista varten pienet, toisistaan irralliset, painavahkot kuulat (Pleasure Pearls). Toki olen aina silloin tällöin jumppaillut lihaksiani, mutta ajattelin ettei se ilman kuulia ole niin tehokasta tai ainakaan säännöllistä - tulee tehtyä vähän lihasjännityksiä silloin kuin asia muistuu mieleen. Lisäksi kai seksi aina hyvää tekee.

Kuulien kanssa olen kuitenkin vähän ihmeissäni - mitä minun pitäisi nyt kuulat sisässä tehdä? Juoksulenkillekään en enää tässä vaiheessa raskautta lähde. Ne pysyvät kyllä hyvin ilman erityistä yrittämistä. Pitäisikö minun jotenkin kyetä liikuttelemaan niitä? Muutaman kerran kokeilun jälkeen tuntuu, etten oikein paikallista niitä tai ainakaan kontrolloidusti pysty siirtelemään. Kyllä ne tietysti tuntuvat siellä olevan kun oikein kovasti rypistää. Kuulien nimikin pistää vähän miettimään: miten sitä pleasureakaan niistä saisin, kun eivät juuri tunnu miltään?

Olisko minun pitänyt kuitenkin ostaa jotkin muunlaiset kuulat? Millaisista saatte apua ja tuloksia? Miten käytätte ja mitä teette? Kuinka usein?

Kiitoksia vinkeistänne!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka voit olla varma ettei kyse ole itsekseen palautumisesta? Montako olet synnyttänyt ja oletko joskus jättänyt treenaamatta? Jokainen synnytys on erilainen ja rasittaa lihaksia eri tavoin.

Kyllä ne vaan ovat pikkuhiljaa auttaneet, ja en ole muuta tehnyt kun laittanut ne sisääni lenkkeilyn ja sellaisen ulkoilun ajaksi.

Yli 2 vuotta yritin epätoivoisesti niitä lihasharjoitteita, mutta ei auttanut. Sitten onneksi otin kuulat (ihan vaan seksikapasta) avuksi. Parissa kuukaudessa vaikutus oli selviö!

Vierailija
42/43 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka koskaan ole käyttänyt OIKEAA liukuvoidetta? Niin uskomatonta kuin se onkin, on olemassa paljon ihmisiä, jotka eivät ole käyttäneet seksileikeissään ikinä liukkaria! Sehän on kaiken hieromisen ja hyväilyn peruselementti, voi hemmetti sentään...

Ne Smartbalsduot kannattaa öljytä ennen asennusta helpompi laittaa ja saa tehdä enemmän "työtä" jotta pysyvät sisällä.

Minäkin laitan vauvaöljyä geishapalloihin, ja myös häpyaukolle ennen sisään laittoa.

On ollut liukasta, ja pallot ei jumita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineita olemassa, jotka eivät ole ikävän rasvaisia. esim. ID Glide. Glidit sun muut KY Jellyt saa jättää suosiolla hyllyyn. Kerran kun koittaa oikeaa liukuvoidetta niin tietää miksi ne on suosittuja.

Minäkin laitan vauvaöljyä geishapalloihin, ja myös häpyaukolle ennen sisään laittoa.

On ollut liukasta, ja pallot ei jumita.