Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenikuulakokemuksia ja -vinkkejä?

Vierailija
16.03.2009 |

Tässä raskauden viimeisellä kolmanneksella havahduin siihen tosiasiaan, että vartalo taitaa todellakin kaikkinensa muuttua, ja huoli heräsi, jospa en palaudukaan "riittävän" nopeasti ennalleni. Hankin siis lantionpahjalihaksien treenaamista varten pienet, toisistaan irralliset, painavahkot kuulat (Pleasure Pearls). Toki olen aina silloin tällöin jumppaillut lihaksiani, mutta ajattelin ettei se ilman kuulia ole niin tehokasta tai ainakaan säännöllistä - tulee tehtyä vähän lihasjännityksiä silloin kuin asia muistuu mieleen. Lisäksi kai seksi aina hyvää tekee.

Kuulien kanssa olen kuitenkin vähän ihmeissäni - mitä minun pitäisi nyt kuulat sisässä tehdä? Juoksulenkillekään en enää tässä vaiheessa raskautta lähde. Ne pysyvät kyllä hyvin ilman erityistä yrittämistä. Pitäisikö minun jotenkin kyetä liikuttelemaan niitä? Muutaman kerran kokeilun jälkeen tuntuu, etten oikein paikallista niitä tai ainakaan kontrolloidusti pysty siirtelemään. Kyllä ne tietysti tuntuvat siellä olevan kun oikein kovasti rypistää. Kuulien nimikin pistää vähän miettimään: miten sitä pleasureakaan niistä saisin, kun eivät juuri tunnu miltään?

Olisko minun pitänyt kuitenkin ostaa jotkin muunlaiset kuulat? Millaisista saatte apua ja tuloksia? Miten käytätte ja mitä teette? Kuinka usein?

Kiitoksia vinkeistänne!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on valita sektio esimerkiksi synnytyspelon takia.

Vierailija
2/43 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pelkkä synnytys paikkoja muuta, kaippa sitä ikäkin tekee tehtävänsä. Ja joo, tuosta syystä en ala sektiota pyytelemään.

Ja tosiaan vielä se eräs ihmettelyn aiheeni: miten mielihyvää kuulista?

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen itsekin omien kuulieni kanssa ihan ihmeissäni. Pleasurin sijaan kuulat tuntuvat varsin epämukavilta. Ihan kuin virtsatietulehdus alkaisi ja justiinsa. Pitänee varmaan käydä jostain seksikaupasta ostamassa kuulat, jotta saa kunnon ohjeet eikä tilata netistä.

Vierailija
4/43 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, tuosta syystä en ala sektiota pyytelemään.

Vierailija
5/43 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku pyytaa vinkkeja asiallisesti. Pyytaa nyt sektio nyt tuollaisen asian takia!! Ap ei kysellyt kannattaako ottaa sektio vai ei.

Minuakin kiinnostaa kuulat ja niiden kaytto. Asiallisia vastauksia siis, kiitos :-)

-suivaantunut-

Vierailija
6/43 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostappas lisäksi Smartballs nimiset laadukkaat treenikuulat. Toimivat hyvin ja pidinkin raskauden alusta ihan viimeiselle kuulle asti hyvin kokemuksin.

Ne pikkuiset on sitten hyvät paikkojen vaatiessa lisätreeniä. Mutta nämä smartballsit on hintansa arvoiset myös synnytyksen jälkeenkin.

Vierailija
7/43 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitän kyllä ettei pitäisi provosoitua, mutta pakko on jotenkin ääneen ihmetellä, että sektiollako ne avioliitot tosiaan pelastetaan... No, synnytystä (sektiolla tai alateitse) en ole vielä kokenut, joten ehkä en sitten vain tiedä asiasta tarpeeksi.

t: ap, joka ei elä avioliitossa

Kiitoksia oikeista kuulavastauksista! Joo, ilmeisesti olen osanut väärät pallerot alkuun ja uusi kauppareissu on edessä. Mutta mutta, mitenkäs noilla smart balls -kuulilla sitten harjoitellaan? Onko ne narulla kiinni toisissaan vai irralliset? Vai olisiko ne paikallaan vasta sitten synnytyksen jälkeen, kun onhan minulla nyt vielä ainakin jotain lihasvoimaa tuolla.

Vierailija
8/43 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei virtsankarkailu ole yleinen ongelma synnyttäneillä. Turha vaivata päätään.

Kiitoksia oikeista kuulavastauksista! Joo, ilmeisesti olen osanut väärät pallerot alkuun ja uusi kauppareissu on edessä. Mutta mutta, mitenkäs noilla smart balls -kuulilla sitten harjoitellaan? Onko ne narulla kiinni toisissaan vai irralliset? Vai olisiko ne paikallaan vasta sitten synnytyksen jälkeen, kun onhan minulla nyt vielä ainakin jotain lihasvoimaa tuolla.

Vierailija
9/43 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaisija yli 3 cm. Ne pysyy sisällä vaikka hyppisi tasajalkaa jalat levällään koko päivän. Se ei suinkaan treenissä ole tarkoitus. Kuulat pitää olla pienet ja painavat, jotta niiden sisälläpitämiseksi pitää nähdä vaivaa. Esim. Aquaflex on tällainen ja siihen saa lisättyä painoja.

Mutta mutta, mitenkäs noilla smart balls -kuulilla sitten harjoitellaan? Onko ne narulla kiinni toisissaan vai irralliset? Vai olisiko ne paikallaan vasta sitten synnytyksen jälkeen, kun onhan minulla nyt vielä ainakin jotain lihasvoimaa tuolla.

Vierailija
10/43 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidinkin kummallisena, että pitäisi ostaa vielä isommat pallot, jos pikku pearlsitkin pysyvät sisässä. Pitää tutkia noita aquaflexeja tarkemmin, ja käyttökokemuksia kuulisin mieluusti. Miksi kuitenkin monet painottavat sitä, että harjoittelu pitää aloittaa isoilla palloilla? Siis silloinkin, jos lihakset ovat normaalihkossa kunnossa eikä ihan katastrofaalisen levällään?

Miksikä pitää treenata? Hmm.. Kai ne lihakset vähän muutakin säätelee kuin virtsankarkailua... Ja huvittelun lisäksi haluan varmistaa, että pystyisin mahdollisimman nopeasti aloittamaan juoksuharrastuksen uudelleen - tarinat jostakin pudonneista/laskeutuneista virtsarakoista kuulostavat pelottavilta, vaikken tiedäkään kuinka tosijuttuja ovat ja kuinka isoja riskit.

Vierailija
11/43 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkaisija yli 3 cm. Ne pysyy sisällä vaikka hyppisi tasajalkaa jalat levällään koko päivän. Se ei suinkaan treenissä ole tarkoitus. Kuulat pitää olla pienet ja painavat, jotta niiden sisälläpitämiseksi pitää nähdä vaivaa. Esim. Aquaflex on tällainen ja siihen saa lisättyä painoja.

Mutta mutta, mitenkäs noilla smart balls -kuulilla sitten harjoitellaan? Onko ne narulla kiinni toisissaan vai irralliset? Vai olisiko ne paikallaan vasta sitten synnytyksen jälkeen, kun onhan minulla nyt vielä ainakin jotain lihasvoimaa tuolla.

En osaa mitenkään moittia Smart-balls kuulia. Niistä on tullut kokemusta jo kahden odotuksen+ synnytyksen jälkeinen aika. Se soikio muoto on yksi niiden tärkeä ominaisuus liukkaan materiaalin lisäksi. Eivät häiritse arkisia askareita tms.-liikuntaa. Lihakset pysyy jatkuvasti "timminä". Lisäetuna on tullut vielä voimakkaammat ja helpommat orgasmit.

Vierailija
12/43 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole tehnyt tuota. Ja synnytyksethän yleisesti parantavat ja voimistavat orgasmeja.

Smart ballsien osuus noista voi olla mitätöntä.

Lihakset pysyy jatkuvasti "timminä". Lisäetuna on tullut vielä voimakkaammat ja helpommat orgasmit.

Vierailija
13/43 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka googlelta tai vaippala.com osoitteesta. Myös pehmopeput.fi myy näitä kuulia netin kautta.

T: tyytyväinen smartballseihin

Vierailija
14/43 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aquaflex (tjt.) palloja myydään ja paljonko maksaa??

Kiitos:)

Vierailija
15/43 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aquaflex (tjt.) palloja myydään ja paljonko maksaa??

Kiitos:)

Vierailija
16/43 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taas niin ystävällisiä vastauksia!

Ehkä joku haluais hiukan omakohtaisia kokemuksia yms asioista täältä, eikä mitään googlettamalla löytyviä...

Parempi olla vastaamatta, kuin esittää nenäkästä!!

Vierailija
17/43 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tilasin nuo tässäkin mainostetut smartballsit pehmopepusta?

Ei tullut mieleenkään etteivät ne olisi "tarpeeksi" hyvät kun kerta halkaisija 4cm..

Tilasin duo-version eli siinä on narussa 2 palleroa..

niin ja en kärsi kohdunlaskeumasta, virtsankarkailusta, orgasmittomuudesta tms vaan ihan ilokseni, eihän niistä haittaakaan varmasti ole.

-pakettia odotellen-

Vierailija
18/43 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ne löytyy instrusta, niinkuin jokainen huomaa, kun jaksaa googlata eikä esittää tyhmää...

Ehkä joku haluais hiukan omakohtaisia kokemuksia yms asioista täältä, eikä mitään googlettamalla löytyviä...

Parempi olla vastaamatta, kuin esittää nenäkästä!!

Vierailija
19/43 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa niistä on, kun eivät edes värise?

kun tilasin nuo tässäkin mainostetut smartballsit pehmopepusta?

Ei tullut mieleenkään etteivät ne olisi "tarpeeksi" hyvät kun kerta halkaisija 4cm..

Tilasin duo-version eli siinä on narussa 2 palleroa..

niin ja en kärsi kohdunlaskeumasta, virtsankarkailusta, orgasmittomuudesta tms vaan ihan ilokseni, eihän niistä haittaakaan varmasti ole.

-pakettia odotellen-

Vierailija
20/43 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä olevat kuulat värähtelee