Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja pah nykyaikaiselle lääketieteelle, mikään ei auttanut kunnes

Vierailija
16.03.2009 |

aloin käyttää luonnon omia aineita. Kärsin melkein vuoden ihan järkyttävästä virtsatieinfektiokierteestä. Tulehduksia oli 2-3 viikossa, ja todella kivuliaita. Vessasta en voinut poistua välillä kuin keittiöön juomaan vettä ja sitten heti takaisin pöntölle. Sain antibioottikuurin toisensa jälkeen ja monen kuukauden estolääkityksen joka hieman lievensi oireita. Kun tuo estolääkitys loppui sain heti kaikkein pahimman tulehduksen, vielä pahemman kuin aiemmin. Lääkäristä ei ollut apua, joten ostin sokeroimatonta karpalomehua ja aloin juoda sitä päivittäin. Heti aamulla tyhjään mahaan ja alussa myös iltaisin. Lisäksi käytän auringonhattu-uutetta, lisään sitä pari kertaa päivässä vesilasilliseen. Ei ole ollut enää yhtään tulehdusta, ja tulehdusten aiheuttama yliaktiivinen rakkokin alkaa vihdoin toipua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

.Vedä liuosta sieraimiisi suu suljettuna,kuin "sisään hengityksessä"(ei satu yhtään,on kuin ilmaa hengittäisi).Niistä välillä nenä tyhjäksi.Toista tämä useita kertoja.Voit pyöritellä samalla päätäsi puolelta toiselle,että liuos menee kaikkiin sopukoihin.Tee tämä toimenpide ainakin kolme kertaa vrk:ssa.Et tarvitse mitään kannuja etkä muita vempaimia.

Vierailija
22/23 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain avun poskionteloleikkaksenkin jälkeen jatkuneisiin poskiontelotulehduksiini suolavedestä.Paikkakunnalani missä asun ,oli lääkärinä noin 15 vuotta sitten virolainen tohtori.Hän kertoi maailman yksinkertaisimman ja halvimman ohjeen ,joka on pomminvarma apu.Laita n.1 teelusikallinen tav.ruokasuolaa vaikka juomalasiin,kaada kiehuvaa vettä lasi puolilleen anna suolan sulaa,täytä lasi kylmällä vedellä.Vesi pitää olla käden lämpöistä.Vedä liuosta sieraimiisi suu suljettuna,kuin "sisään hengityksessä"(ei satu yhtään,on kuin ilmaa hengittäisi).Niistä välillä nenä tyhjäksi.Toista tämä useita kertoja.Voit pyöritellä samalla päätäsi puolelta toiselle,että liuos menee kaikkiin sopukoihin.Tee tämä toimenpide ainakin kolme kertaa vrk:ssa.Et tarvitse mitään kannuja etkä muita vempaimia.Itse sain tästä avun ja tulehduskierre katkesi.Olen antanut saman ohjeen kymmenille tutuilleni,ja aina on kuulemma toiminut.Olen ikuisesti kiitollinen kyseiselle lääkärille,joka ohjeen antoi useiden tehottomien antibioottikuurien jälkeen.

Eli mitä sille suolavedelle tehdään sen jälkeen kun se on vetänyt sisuksiinsa? Valuu suuhun ja sylkäistään pois vai turistetaan nokasta ulos??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistetään ulos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi