Mieheni meinasi jättää minut ja lapsemme lauantaina
.Niin mieheni meinasi jättää minut ja vauvamme lauantaina ja vain lähteä pois kun olimme nukkumassa.Hän kai suunnitellut eroa jo pitkään kun sex elämäkin minimaalista mutta itse en halua erota koska minusta ei ole yh-äidiksi.Oli puhe että mies osallistuu lapsen hoitoon ja jos ero tulee niin jää yh-isäksi nyt ei siihen suostu sanoo kyllä maksavansa elatusmaksut mutta minä en ole valmis yh-äidiksi.
Kommentit (14)
seksielämän vähän vilkkaammaksi? Et voi tuomita miestäsi seksittömyyteen jos et itse halua. Anna sitten miehelle lupa käydä vieraissa ja pidätte ydinperheenne kasassa
Sossuun yhteyttä ja aboptiopaperit allekirjoittamaan. Niin alkaa taas seksikin luistamaan kun ei ole lasta häiritsemässä.
kun on vauva. Pitäisi pystyä katsomaan vähän eteenpin eikä olla niin lapsellinen kuin ap:n mies.
Minä olen sitä mieltä että miehen pitää osata olla tenavien kanssa sen verran hyvin etttä jos minulle sattuu jotakin niin saa lapset hoidettua säällisesti.
Ja jokaisesta naisesta pitää löytyä sen verran emoa että pärjää lapsen kanssa yksin vaikka mies katoaisikin ympyröistä.
Ei sitä lasta sillä koulutuksella ja talolla kasvateta, ei minullakaan ole kuin puolipäivä työ mutta tiedän silti pärjääväni jos ukko minut pihalle viskaa.
Ja tosiaan, makkarieloa pikkusen jos vilkastuttaa (edes kerran viikossa) niin sekin parantaa kummankin mieltä varmaan kummasti, paitsi jos nainen/mies on ihan kylmä..
teillä on siis lapsi jota kumpikaan ei halua. Upeeta. Te molemmat olette yhtä lapsellisia, toivottavasti saatte asiat kuntoon ja jatkatte yhdessä, ansaitsette toisenne.
ihan milloin tahansa jos miehesi menehtyy vaikka auto-onnettomuudessa tai sairaskohtaukseen?
Antaisin miehelleni vaikka joka päivä se on hän joka pihtaa haluaa vain kerran viikossa tietää että aina annan kun pyytää en ole pihtari.
ymmärrän yh-äidiksi jäämisen jos jonpi kumpi kuolee mutta en niin että erotaan.
jos suhde kaatuu seksittömyyteen, en todellakaan. Mitä sä ap säästelet, jos kerran seksittömyys on ainut asia miksi meinaa ero tulla... Sori mut en vaan tajua. Eipä meilläkään hurraamista ole sängyn puolella, mutta asialle lähinnä naureskellaan, kun tiedämme että se on väliaikaista. Ja annan kyl miehelle vaikka välillä ei vois vähempää kiinnostaakaan ja aina nautin myös itsekin, vaikkei olisi tehnyt mieli.
ettekö lukeneet että antaisin miehelleni joka päivä jos hän vaan haluaisi.Seksittömyys ei johdu minusta ja mieheni kai vain muuten kyllästynyt minuun ja lapseen.
en ehtiny lukee tätä -10-
Antaisin miehelleni vaikka joka päivä se on hän joka pihtaa haluaa vain kerran viikossa tietää että aina annan kun pyytää en ole pihtari.
syyllistäessään naista "pihtaamisesta". Eiköhän seksielämän kohetaminen ole MOLEMPIEN vastuulla. Ei se mikään erolla uhkaamisen paikka ole. Siitähän ne halut vallan villiintyykin!
Minä ymmärrän hyvin, ettei kukaan halua ehdoin tahdoin jäädä yh:ksi. Kirjoituksista päätellen taas useampi muu on selkeästi sitä mieltä, että naisen pitää lapsia tehdessään olla valmis varautumaan tähänkin, jos mies vaan päättää jättää. Okei. Äiti on siis edelleen enempi vastuullinen vanhempi?
Miettikääpä vähän mitä ja miten puhutte?!
Ap. Sinä kykenet kyllä yksinhuoltajuuteen eli sen takia ei kannata tuollaista idioottia katsella. Älä epäile ollenkaan itseäsi!
Niin miehestäni meidän seksielämä on kiinni hän ei halua useammin ja minusta kun olemme lapsen yhdessä tehneet niin sen yhdessä hoidamme.Minusta lapsella täytyy olla sekä äiti että isä.Ja kaiken lisäksi mieheni halusi lasta enemmän kuin minä.Minulla sairauksia ja kun sattumalta lääkärien mukaan oli ihme että tulin raskaaksi niin ei antanut tehdä aborttia vaikka riski kuolla raskausaikana tai viimeistään synnytyksessä oli olemassa.lisäksi että lapsi olisi ollut vammainen oli suuri onneksi on terve.
niin pakko se on yhdessä jatkaa.Miehelläni edellytykset yh-isäksi eli hänellä hyvä ammatti,työ ja talo.Itselläni ei mitään noista.