Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni syntyy tänään tai huomenna :( rv 26+5

Vierailija
13.03.2009 |

pelottaa ihan älyttömästi, pidättehän peukkuja, että tämä 7 vuoden haave ja toive syntyy ja pysyy hengissä

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä odotin mitä tulee tapahtumaan.

Neitihän painoi sittenkin hyvästi jo :) Paljon onnea elämän ensi päiville, ne on tärkeimmät nyt tässä jatkoa ajatellen!

Laita kuulumisia kun saat kipupumpun pois!

Vierailija
62/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla läppärillä, kun jouduin tarkkailuun, juu että kyllä siellä netti toimii=). Onnea pienen tytön äidille=).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on niin hyvä keskosten hoito, ettei ole tosikaan. Kun luin saamiasi vastauksia muistin taas miksi olen iloinen veronmaksaja. Kaikkea, kaikkea hyvää!

Vierailija
64/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla ihmettelemättä että mennäänkö nykyään synnyttämäänkin tietokoneen kanssa?! Suosittelen pientä vierottumista tietsikasta vähäksi aikaa.

Vierailija
65/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö onkin jo syntynyt, hieno juttu! Hyvää toipumista ja vahvistumista teille molemmille ja koko perheelle onnea! Se, että on syntynyt pe 13. pvä osoittaa erityistä päättäväisyyttä :)

55

Vierailija
66/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole vain hyvä ettei ap:n tarvitse olla yksin ajatuksineen vaan voi netistä hakea juttuseuraa, kenties saman kokeneilta tukea jne..

voi olla ihmettelemättä että mennäänkö nykyään synnyttämäänkin tietokoneen kanssa?! Suosittelen pientä vierottumista tietsikasta vähäksi aikaa.

Vierailija
67/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläisessä ketjussa. Sulla ei taida olla kaikki kotona?

Onnea sinulle ap ja paljon paljon tsemppiä ja suojelusta pienelle!

Vierailija
68/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siina ei todellakaan ole kyse siita etta "mennaan synnyttamaan" paivaksi tai kolmeksi vaan voit joutua makaamaan paivan, viikon tai kuukausia sairaalassa, etukateen on yleensa mahdotonta sanoa kuinka kauan menee. Ja aavistuksen verran kivempaa kuin itkeskella vauvan kohtaloa ja tuijottaa seinaa on kuitenkin yrittaa jotenkin pitaa yhteytta ulkomaailmaan, esim. lapparilla. Onneksi Suomessakin tama nykyaan onnistuu.

Ap:lle onnea vauvasta, toivottavasti kaikki menee mahdollisimman hyvin. Kevyt-sivuja suosittelen minakin, sielta saa ihan oikeaa vertaistukea.

Vierailija
69/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutkasti onnea matkaan edelleen, ja paljon voimia ja jaksamista sairaala-aikaan! Se on raskasta aikaa, ylä ja alamäkiä tulee. Koeta muistaa hoitaa myös itseäsi, ja levätä kun siltä tuntuu ja pyytää apua muilta. Myös esim. keskusteluapua sairaalasta!

Onneksi Suomessa keskosten hoito tosiaan on huippua! :)

Suosittelen minäkin edelleen kevyt. net palstaa, sitten kun jaksat. Oman kokemukseni mukaan vertaistuki on se paras tuki.

Vierailija
70/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki menee hyvin!

T. 16

Vierailija
71/122 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suotta ihmettelisi. Vietin kuopuksemme kanssa sairaalassa melkein kuukauden vuonna 2003, ei ollut silloin mokkuloita eikä sairaalassa nettiyhteyksiä - olisikin ollut! Aika nopeasti saavuttaa "laitoskuoleman" - haahuilee vaan käytävillä, kohokohtana kahvi kantiinissa. Varsinkin illat olivat ihan kamalia kun sairaala hiljeni huopatossutehtaaksi, kantiini sulki ovensa ja viihdylleenä oli kirja, lehdet ja telkkarin peruskanavat. Olisi ollut mahtavaa surffailla, ehkä etsiä tietoa lapsen tilanteeseen ja todellakin hakea vertaistukea. Monta kertaa illalla sitä jotenkin romahti ja itki vaan. Tunnen meidän sairaalan käytävät läpikotaisin, kun myöhemmin olen siellä käynyt, osaan suunnistaa minne vaan ilman opasteita :)

Vierailija
72/122 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.3. vaatimalla vaadin, että haluan ainakin nähdä hänet. Pieni on jo paremman vointinen ja jos tänäänkin on piristynyt minulle luvattiin, että saisin itse hoitaa lasta. Ehkä jopa kylvettää :))

-ap-

Vierailija
73/122 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikin kiellettyä.Sairaalassa toimitaan väärin tuon asian suhteen. Mutta onnea lapsesta ja tasaista tietä eteenpäin!

Vierailija
74/122 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa meinaan ihan TYKSin toiminnalta tuo vauvan omiminen. :((

Vierailija
75/122 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kirppu saa ainoastaan minun maitoani :)

Vierailija
76/122 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaen 510g ja pituutta oli 28cm.

Nyt terve vikkelä 3v vesseli:)

Maasta se pienikin ponnistaa.

Vierailija
77/122 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaa en halua kertoa. Mutta kun vauvan tilanne hyvä päästään omaan sairaalaan, ehkä jo ens viikolla. Ihana päästä kotiin!

Mutta nyt kirpun luokse...

-ap-

Vierailija
78/122 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läppärin joihinkin kenttiin, en tarkemmin kysellyt edes.

Ja olen ollut 1,5 viikkoa nytten sairaalassa, joten mies toi mulle läppärin tuossa puolen viikon sairaalassa olon jälkeen. En ole ihminen joka osaa lukea kirjoja tai lehtiä. katselin kattoon ja tylsistyin. Ensimmäisen puoli viikkoa olin vielä synnyttäneiden osastolla, tuntui tavallaan aika kamalalta kuunnella vauvan itkua, kun ei tiedä miten oman pienen käy. Olin siis melkein kokoajan yhdessä samassa huoneessa

Pieni hengittää tasaisesti, pieni hetkiä (5-10 min) ollut ilman varsinaista hengityskonetta, mutta ei vielä jaksa kauaa hengittää oikein. Niin laitettu taas koneeseen. Näillä kuulemma tarkoitus aktivoida keuhkoja toimintaan.

Mulla olo alkaa olla ihan hyvä, toki vielä on kipuja, mutta kipupumppu otettin tänään pois, kun tuntui, että se puuduttaa jalkoja.

Maito alkanut nousta, lypsämässä käynyt, jos ketään kiinnostaa ;)

Mutta kaikki hyvin, kohta taas pääsen katsomaan pientä, haluaisin niin koskettaa pientä, mutta siihen ei ole annettu lupaa pienen hennon ihon takia

Siellä se viikonlopun köllötteli pelkkä pieni vaippa päällään <3

-ap-

Vierailija
79/122 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee varmasti hyvin!

Vierailija
80/122 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienelle voimia kasvuun ja voimistumiseen. Ihanaa kuulla että kaikki on hyvin!

P.S. Olin syksyllä leikkauksessa, etukäteen sanottiin että kipupumpun takia kännykkää ei saa käyttää, mutta leikkauksen jälkeen kysyin asiaa kun yksi kaveri sanoi että hän sai käyttää kyllä. Ja niin sain sitten minäkin. Eikä se pumppu piippaillut tai mennyt mitenkään sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän