Lapseni syntyy tänään tai huomenna :( rv 26+5
pelottaa ihan älyttömästi, pidättehän peukkuja, että tämä 7 vuoden haave ja toive syntyy ja pysyy hengissä
Kommentit (122)
siis vauva on SINUN ei sairaalan omaisuutta, joten toki sinä häntä saat mennä katsomaan, eivät mitenkään voi kieltää!!
yritäpä keskustella tästä vielä hoitajjien kanssa, en voi kuvitella miltä susta tuntuu kun pienesi on siellä mutta et saa tavata.
tsemppiä kovasti teille koko perheelle!
elvyttämistä ei ole tarvinnut kuitenkaan suorittaa, kun sen yhden kerran.
Henkilökunta oli aamulla ottanut neljä kuvaa minulle pienestä, arvatkaapa helpottiko oloani?
Huomenna alkaakin jo suuremmat ongelmat, kun itse "joudun" pois sairaalasta.
Onneksi sukulaisemme järjesti meille asunnon siksi aikaa täältä isommasta kaupungista. Muuten olisimme luultavasti viikon jälkeen päästy käymään kirpun luona pari kertaa viikossa...
tuntuu niin tylyltä, että usein jää reagoimatta onnitteluihin...
ja silloin vanha kokenut lastenhoitaja sanoi minulle "huomaatko, vauvasi syke nousee kun se kuulee äänesi" Silloin tytön elämänlanka oli niin ohut että noputuvaa sykettä ei tarvittu.. Eli kun kävin katsomassa tyttöä olin hiljaa : (
sairaalassa hengitellyt niin hyvin, että Lumi pääsi kotiin. Yöllä alkoi patka kuitenkin vinkumaan turhan tiheään. Lumilla meni ihan "hengitysphjaan", kun ei jaksanut hengittää.
Liian aikaisin antoivat pienen kotiin, tuntui kauhealta nyt päästää hänet takaisin sairaalaan.
Ruoka menee jo siis tuttipullolla
hyvissä voimissa ja saatte nauttia rauhassa toistenne seurasta.
Koittakaa selvitä nämä alku hankaluudet! Tästä kun miehesi kanssa selviätte, teidänkin suhteenne varmasti voimistuu! Puhun itse myös vähän vastaavaa kokeneena... Jaksamisia!
Et kai ap leiki vakavalla asialla?! Jotain rajaa keksityillä tarinoilla...
ja oliko se niin että meni muutama viikko 3? sitten saa jo kotilomalle??
ei voi pitää paikkaansa
näy kaikki hälytykset.
tv pelastuslaitoksen työntekijä
"hieman" ihmetyttää jos 1200g vauva päästetään kotiin. Todella harvinaista. Kyllä yleensä sairaalassa joutuu olla sen 3kk ennen kotiin pääsyä jos syntyy viikoilla 25+. Toivottavasti tosiaan ap, et nyt täällä hyväsydämmisiä ihmisiä vedä langasta.
Ei todellakaan päästetä tuonikäisiä sairaalan ulkopuolelle.
Kuten tosiaan tuo kotiuttamispaino ja -ikä. Myöskään se, että vauvaa ei saisi käydä katsomassa (aina ei saa koskea, mutta että ei edes katsoa...) ei voi pitää paikkansa. Ei tosiaan kovin mukava provo tai trolli vai mikä tämä nyt sitten onkaan. :(
Olisi ollut niin hienoa jos olisi ollut totta. Selviytymistarinat on aina hienoja ja antaa toivoa muille samassa tilanteessa oleville. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että jollakin on tosi halvat huvit. : (
Lumi on kyllä sairaalassa (eikä ole kotiin päässyt) ja nyt on minulla nimimerkkikin, kunhan oppisin sitä käyttämään
Sattui todella kovasti, että joku leikkii kirppumme kustannuksella :(
-oikea ap-
Lumi on kyllä sairaalassa (eikä ole kotiin päässyt) ja nyt on minulla nimimerkkikin, kunhan oppisin sitä käyttämään
Sattui todella kovasti, että joku leikkii kirppumme kustannuksella :(
-oikea ap-
pienen kustannuksella. En pidä kertomaasi provona mutta tiedän että hulluja maailmassa piisaa, mm. tämä ruokien lasinsirujupakka.
Kaikkea hyvää teidän perheelle !!!
että Lumilla pitää olla painoa yli kaksi kiloa, että kun mahdollista päästä kotiin.
Näin pientä kirppu, ei lasketa kotiin missään nimessä.
Saatika sitten lasta jota on alle kuukausi sitten elvytetty :(
Eikä Lumin syöntikään ole paljoa kehittynyt, välillä saa minun syöttämää pullomaitoa, mutta ei jaksa sitäkään tarpeeksi imeä, loput nenämahaletkun kautta
Hengitys tasaista, mutta apua tarvitsee vielä pitkään.
Nyt taas ollut hengityskoneessakin kiinni
ihmettä, miten se vauvaa väsyttää lisää jos käyt katsomassa? Tottahan sinulla nyt on oikeus oma lapsesi nähdä!!! Voimia paljon sulle, en voi kuvitellakaan mitä käyt läpi!! Toivotaan että kaikki järjestyy :)