1 hengen annos perunalastuja on 30 g - ethän syö kerralla enempää?
Pussin kyljessä lukee. Ei ihme että jotkut LIHOAA kun syövät enemmän.
Kommentit (20)
Ethän kyttää muiden syömisiä. Se ei ole mieleltään terveen hommaa.
Enpä ole yhteensäkään syönyt noin paljon
Tässä pussissa on n. 150 kcal, saa syödä kokonaan pienin pistein:
Vierailija kirjoitti:
Syön 300 g kerralla. Vähintään.
Me too
Lopetin sipsien syömisen kolmisen vuotta sitten. Nyt jos erehdyn yhden suuhuni laittamaan, tulee heti ihmetys, että kuinka oikein olen voinut tällaisia syödä. Nehän maistuu pelkästään rasvalle ja suolalle ja suuhun jää ilkeä tahmainen olo.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin sipsien syömisen kolmisen vuotta sitten. Nyt jos erehdyn yhden suuhuni laittamaan, tulee heti ihmetys, että kuinka oikein olen voinut tällaisia syödä. Nehän maistuu pelkästään rasvalle ja suolalle ja suuhun jää ilkeä tahmainen olo.
Oletko paskaa maistanut jos sipsit eivät kelpaa?
Olen feederi ja syötän sipsejä ja purilaisia tytylleni, jotta hänestä tulisi pehneä läski!
Vierailija kirjoitti:
LihOOOO!
Näinhän se on. Mutta jokaikinen kerta kun joku tekee tällaisen aloituksen, sen takana on matalasti koulutettu ihminen, jolla on vaikeuksia suomen kielen kieliopin kanssa.
300g menee jo ihan vaan vähän maistellessa
Kyllä siitä 75 gramman pussista pari kertaa syö, eli vähä ylittyy 😁
Syön ison pussillisen kerralla, ei niitä voi säilyttää, menettää rapeutensa hyvin äkkiä.
Haista sinä, sipsipoliisi, hevon paska!
On tosi noloa ahmia ja löhötä itsensä sumopainijan näköiseksi rasvamöhkäleeksi. Sitten nuo itkeä tuhertaa, kun on niin läski olo, apea mieliala ja rahatkin lopussa ja terveys reistailee.
30g on itseasiassa aivan hyvän kokoinen annos sipsejä. Vielä kun möisivät kaikkia sipsejä sen kokoisessa pussissa, niin viitsisi ostaa useammin kuin pari kertaa vuodessa. Ärsyttää ne jättipussit kun ne pyörii keittiössä viikkoja ja lopulta ne jämät lentää roskiin, koska maistuvat ihan pahvilta.
Vierailija kirjoitti:
LihOOOO!
Mitä väliä?
Kyllä syön enemmän kerralla mutta ostan sipsejä harvoin.