Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee kuumeen raja lapsella?

Vierailija
11.03.2009 |

Eli miten paljon mittarin pitää näyttää jotta lapsella voidaan sanoa olevan kuumetta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä digitaalinen (kainalo) kuumemittari. Jos näyttää 37,4 niin tiedän, että ihan terveitä ei olla.

Vierailija
2/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat mitanneet lämmön tasan 37 astetta. Kotona olen mitannut kahdesti ja 36,5 näyttää. Vähän nuhainen (niin kuin ne kaikki muutkin hoidossa), muuten oikein terveen oloinen tyttö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

fysiologinen raja olla kotona on 37.0.

Vierailija
4/4 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat mitanneet tasan 37?? Sehän on normaalilämpö lapselle. Vanhempien kannattaisi terveenä mittailla lapsen lämpöä, että oppivat tuntemaan lapsen normaalilämmön ja sen vaihtelun . Toisella lapsellani normaalilämpö on 36.4. ja silloin kun on 37, on jo melko sairas. Ja ei ne aina sieltä hoidosta soita siksi, että pitäisi hakea lapsi pois. Ilmoittavat tilanteet ja sinä teet päätöksen haetko, mikäli lapsi ei oikeasti ole sairas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän