Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Omituisinta, mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

Vierailija
10.03.2009 |

.

Kommentit (676)

Vierailija
101/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelleet! vaikka tietää että äänet voi kuulua ja vieraspedin paikkoihin jäädä "niitä aineita"

Vierailija
102/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olevinaan oikein hienoja, mutta käytöstavat on ihan kadoksissa.

Miehen veli lykkää itsensä sohvalle vaaka-asentoon kaukosäädin kädessä. Vaimo asettautuu sohvan toiselle siivelle. Siitä sitten "käskyttävät" lapsiaan pyytämään meitä leikkikaveriksi.

Kerran kun viipyivät ja viipyivät sohvallamme, aloin laittamaan ruokaa, ja kun eivät näyttäneet lähtevän, kysyin että jäävätkö syömään. Olivatn oikein innoissaan ettei tarvitse itse tehdä ruokaa. Juuri kun aloin kattamaan astioita pöytään, miehen veli päätti että he lähtevätkin NYT kotiin. Hieman jäin haavi auki lautaspinon kanssa. Ruokaa oli sitten yllinkyllin ylimääräistä, ja ruoka oli sellaista, jota ei mielellään lämmitellä seuraavana päivänä :((

Ruoka-laji tai valmistusaika (nopeahko) ei tullut yllätyksenä, päättivät vain että me lähdetäänkin nyt. En ole tuon jälkeem tarjonnut ruokaa!

Tämän veljen vaimo tykkää kovasti arvostella meidän sisustusta vinoisti hymyillen, samoin siivoamme ("Et ole tainnut ehtiä siivota" / " Jaa, olette sitten viimein siivonneet") AARGH!

Olen aina niin ällikällä lyöty noista kommenteista etten saa suutani auki tehdäkseni niistä lopun. Nyt olen päättäänyt että ajan koko poppoon ulos saman tien kun alkavat arvostella! Minun ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä itseäni ja kotiani kohtaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättivät tekemättä eli tuttavaperhe tuli yö/saunakylään ja jättivät kauniit pefletit käyttämättä vaikka ne ihan varta vasten heitä varten laitoin pukuhuoneeseen esille :(

Ihan kuivana ja koskemattomana olivat samassa paikassa, kun menimme heidän jälkeensä saunaan :(

Vierailija
104/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelleet! vaikka tietää että äänet voi kuulua ja vieraspedin paikkoihin jäädä "niitä aineita"

ja elämälle välttämätöntä toimintaa?

Vierailija
105/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
106/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illanvietosta ystäväporukan kanssa nyyttäriperiaatteella. Yhden pariskunnan piti tuoda patonkia ja juustoja. He olivat sitten leiponeet itse sämpylöitä ja onnistuneet jotenkin pilaamaan ne täysin. Sämpylät olivat aivan kivikovia ja täysin syömäkelvottomia. "Juustoja" osioon toivat yhden rasian pirkka sulatejuustoa. Silloin opin, että emäntänä ei voi aina luottaa siihen nyyttäriperiaatteeseenkaan...

Nyyttärit kaveripariskuntien kanssa mökillä pe-su, josta 20km lähimmälle kioskille, joka auki klo 12-20... Oli sovittu, että he kaksi tuovat koko porukalle viikonlopuksi (12hlö) perunat, salaattitarpeet, lisäksi niin paljon juomavettä kuin pystyvät (ei vesijohtovettä eikä kaivoa!). Tuli 2kg perunoita, 3l limsaa, 2 salaattinippua, 500g tomaattia, 1 kurkku ja 1l vettä... Eli sinne kioskille sitten kaahattiin jo laauantaina klo 12 kun kaikki heidän vastuullaan ollut oli jo syöty pe-illallisella :D Heillä olikin sitten rahat niin loppu, eivät voineet osallistua kioski-ostoksiin enää. Olisi ollut kiva tietää etukäteen, että he ovat täysin rahattomia.

että kaikilla ei ole lahjakkuutta keittiöasioissa. Ei kaikki tiedä, kuinka paljon esim. 12 hlöä syö perunoita. Ja nuo sämpylänleipojatkin olivat varmasti ihan parhaansa yrittäneet. Nyyttäreillekin varmaan kannattaisi ihan sopia että kuinka monta kiloa perunoita jne, ettei sitten tule näitä ikäviä yllätyksiä.

Itselleni ei ole kovin kamalia vieraita kohdalle osunut, mitä nyt pikkulapset ovat sotkeneet paikkoja ja tämä klassinen anoppi alkanut siivota meillä minun poissaollessani, "kun täällä on niin paskaista".

Vierailija
107/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tapahtunut ennen meidän lasten syntymää, joskus 70-luvun puolivälissä, kun vanhemmat ovat asuneet vielä ihan kaksistaan äitini kotipaikalla. No äitini sisarukset tapasivat tulla viettämään tuonne lapsuudenkotiinsa lomiaan, niin kesällä kuin talvella ja yleensä tulivatkin vieraisille kuulemma aina jouluna.

No eräs joulu äiti oli sitten varautunut, että ovat isän kanssa ihan kaksistaan joulun ja ruokaakin tietty varattu sitten sitä mukaa.

No aatonaattoiltana äidin veli oli soittanut, että tulevatkin jouluksi kylään. Veli asui kolmensadan kilometrin päässä. Äiti oli ihmetellyt, kun n. 5 minuutin kuluttua soitosta oli veli pyyhältänyt pihaan. Äidin veli oli soittanut kyläkaupan yleisöpuhelimesta (n. 5 minuutin ajomatkan päästä). Mukanaan vierailla oli ollu pussillinen omenoita :) No eipä siinä, äiti oli joutunut sitten aattoaamuna valmistamaan lisää jouluruokaa...

Vierailija
108/676 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että äidin veli oli sanonut tuovansa ruokaa, kun äiti oli tuumannut, että ovat varautuneet viettämään joulua kaksistaan ja ruokaa varattu vähän. Omenillakohan ne aatteli koko joulun selvitä...

t. 154 (kait)

Vierailija
109/676 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan mun luona kävi yks kaveri aina joskus, toiselta paikkakunnalta ja mua hiukan riipi se kun alkoi heti alkajaisiksi soittelemaan kaikille sukulaisille ja muille mun puhelimesta.

Heti aamulla, mahdollisesti jo illalla osa puheluista. Sitten puheluiden jälkeen vähän aamupalaa syötiin ja se lähti!

Tuntui aika epämukavalle tuollainen käytös.

Sama ihminen kerran oli kylässä ja lapsensa rikkoi lapseni leluja, samaa teki koiransa.

Sitten kun sanoin asiasta, otti nokkiinsa ja lähti ovesta..

Vierailija
110/676 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeksi kun kävivät meillä, piti uusimmat lomakuvat katsoa nettialbumista... Koooooooma.... Meidän kuvamme eivät kiinnostaneet, vaikka olivat siis meillä kylässä. Omia piti näyttää ja muistella ruokailun jälkeen koko ilta, miltä jotkut KIVET näyttivät, ei jumalauta.

Vierailija
111/676 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton klisee. Ja mullakin tosiaan on tuttavat, joka aina ekana hakee kuvansa esille. Toisaalta he haluavat katsoa minun kuviani, joten en ole viitsinyt sanoa asiasta. On se silti aika outoa minusta, katselen kuvia esim. juhlista, joissa juuri kukaan ei ole minulle tuttu.

Vierailija
112/676 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
113/676 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
114/676 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, vieras otti ja pesi ikkunan, vaikka oli etukäteen sanottu, ettei saa pestä. Vieras oli anppi ja viipy viikon ja ikkunaa ei edes saa auki, ja ulkopuoli anto pihalle, johon meillä ei ollu edes pääsyä. Pienestä tuuletusraosta sitten pesi sen ja pilas mun parhaan käsipyyhkeen ja heitti sen vielä roskiin. Ja tietty sama vieras myös imuroi ilman lupaa. Ei kelpaa mun ja miehen ylläpitämä siisteystaso.

Vierailija
115/676 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoa kaikille mitä meidän pitäisi rempata, talo malata, omenapuut leikata yms.

Joskus olen hänelle sanonut että saat tulla auttamaan alkukeväästä omenapuitten leikkaamisessa, ei ole vielä ilmestynyt paikalle...

Toinen juttu mitä ärsyttää on että hän istuu ja luettelee kaikki löytämänsä rikkakasvit meidän nurmikosta kahvittelun ohessa, on jotenkin törkeetä.

Ja lisätä voi että mies täyttää 50 ja asuu kerrostalossa.

Vierailija
116/676 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Eräät vieraamme tulevat meille ja tekevät oikeastaan kaiken meidän puolestamme, laittavat tarjoiltavat keittävät kahvit ja hupaisinta tässä on että, siivoavat vielä. Yhtenä kertana oikein miettivät "pestäänkö vielä tämä keittiön lattia?" ennen kuin ehdin itse edes suutani avata pesi jo lattiaa :D (kyllä minä nyt apua vastaan otan mutta ei nyt ihan tässä määrin vieraiden kuuluisi tai en haluaisi)

ja yksi lapseton kaverimme tunkee aina koiransa kanssa meille (koira ei ole tottunut lapsiin) ja juuri lasten nukutus aikaan! aina, vaikka kuinka kehottaisi tulemaan aiemmin.

Vierailija
117/676 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi itki aivan paniikissa ja piti käsiään päänsä suojana.

se oli aika hurjaa.

tämä vanhempi suuttui aivan mitättömästä lapselle.

itse olen kärsinyt huonosta omastatunnosta raivomisieni suhteen, mutta nytpä sain hiukan toisenlaisen näkökulman ja ymmärrän, että mun omat raivoamiset ovat sentään jossain kontrollissa, eivätkä lapseni ole ikinä menneet tollaseen paniikkiin.

se on kyllä ollut omituisinta.

Vierailija
118/676 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tunkee meille monta kertaa viikossa. Ei hänellä mitään sen kummempaa asiaa ole kuin haukkua muut miniät. Koittaa udella kaikkea ja lähtee yllättäen kesken kahvien, kun tuleee kiire seuraavaan paikkaan haukkumaan.

Vierailija
119/676 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sänky täynnä sperman jälkiä...hyi. Eikö olisi voineet odottaa muutamaa tuntia kotiin asti.

Yksi perhe kävi kylässä ja tämän perheen äiti alkoi arvostella kotiamme jo ulko-ovella, ei ollut kerennyt saada edes vaatteita pois päältään. Mietti eteisen kokoa ym. Tuli mieleen, että tulivatko tapaamaan meitä vai asuntoa :).

Yksi vieras söi sipsejä pussista ja kaikki muruset tyylikkäästi heitti lattialle käsistään.

Vierailija
120/676 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys yllätys omituisin henkilö suvusta on miehen sisko:D

Tai ei niinkään omituinen, huonotapainen ja ilkeä.

Ensiksikin on holtiton, tuo tyttärensä meille hoitoon oiselta puolelta suomea vaikka on sanottu selvästi että EI KÄY. 2 kertaa on jättänyt meidän oven taakse tytön (3 ja 5 vuotiaana). Meinasin soittaa sosiaaliviranomaisille. Kyläilemään ei häntä kutsuta, ei todellakaan tarvitse, tulee jopa viikoiksi kerrallaan vaikka kielletään. Ei suostu lähtemään.

Ja kun tulee ei todellakaan tee mitään muuta kun vedä lonkkaa ja viiniä. Lapsensa on täysin meidän vastuullamme, mutta komentaa emme missään nimessä lasta saisi.

Viimeksi olivat taas kylässä joulun jälkeen, meillä oli menoja, mutta ei häntä haitannut. Nukkumaan menosta ei tullut taaskaan mitään meidän perheellä...Hän kun ei tytärtään komenna, tyttö huutaa ja riekkuu, ei anna muiden nukkua. tuo miehen sisko ei kuitenkaan pistä tikkua ristiin edes yrittääkseen hillitä lastaan. No päädyttiin taas siihen että klo 1 yöllä mies joutui ääntään korottaen siskoaan pakkaamaan tyttärensä autoon ja ajamaan kotionsa jos lapsi ei hiljene. Ei siis tietenkään ole lapsen syy että noin käyttäytyy, kasvatus puuttuu aivan kokonaan.

Saattaa myös yhtäkkiä häipyä ilmoittamatta tuo sisko baariin tai muualle yöllä ilmoittamatta meille, tyttö vaan löytyy aamulla nukkumasta..Mikään ei ikinä kelpaa, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, missään ei voi auttaa. Kaikki on paskaa ja me vasta paskoja ollaankin kun ei jakseta auttaa häntä ottamalla meille asumaan koska hän on yh ynnä muuta mukavaa. Jostain kumman syystä edes äitinsä ja isänsä eivät halua häntä tai tyttärentytärtään nähdä..

Ketju on lukittu.