Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä tulee, mutta miten saan vaimon pitämään mekkoja?

Vierailija
07.03.2009 |

Aina kun emäntä laittaa naisellista päälle niin imartelet niin että hunaja tippuu korvistakin.

Jos kuljette vaatekaupan ohi ja ikkunassa roikkuu nätti mekko niin ehdota että vaimo käy kokeilemassa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juuri mekoissa tarkene ja olen kokenut muutenkin housut käytännöllisemmiksi. Vaikka mulla onkin ihan hyvät sääret.

Vierailija
22/23 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pukeutuu kesällä ihan vaan polveen asti olevaan mekkoon tai hameeseen (ei yhtään sen lyhyempään) ja vähän korkeakorkoisempiin (vaikkapa 6 cm) kenkiin, kun monet rouvat pukeutuu niin maskuliinisesti.

Se on tietysti ihan ymmärrettävää, jos pitää vaikkapa pyöräillä töihin. Hameen tai mekon käyttö on silloin harvinaisen epäkäytännöllistä.

Käytän itse kyllä myös talvisin mekkoja. Löysin pari todella ihanaa Saksasta odotusaikaankin. Ei ollut todellakaan tanttamuotia, mutta erityisesti toinen mekoista (musta, siisti) sopi toimistotyöhön jakkupukua korvaamaan. Se saattanee muuten lähiaikoina ilmestyä Huutikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaikka oma mies anelisi. Mä pukeudun just niin kuin itse haluan. Jos ei ukolle kelpaa, niin ihailkoon muita.

Etpä jätä vaihtoehtoja. Varmasti katsoo ja ehkäpä vaihtaakin....